2011年8月20日 星期六

好春宵 / 牛油蛋撻


 
尤雅 - 好春宵

莫再虛度好春宵, 莫教良夜輕易跑,
你聽鐘聲正在催, 的答的答的答的答的。

碧空團圓月色好, 風拂枝頭如花笑,
莫叫鐘聲儘是催, 的答的答的答的答的。

不羨月色團圓好, 我倆也有好春宵,
隨那花朵迎風笑, 我倆且把相思聊。

濃情厚意度春宵, 輕憐蜜愛到,
讓那鐘聲輕輕催, 的答的答的答跳。

不羨月色團圓好, 我倆也有好春宵,
隨那花朵迎風笑, 我倆且把相思聊。

濃情厚意度春宵, 輕憐蜜愛到,
讓那鐘聲輕輕催, 的答的答的答跳。

   
張俐敏 - 好春宵



尹光 - 牛油蛋撻

滑滑劣劣,似猪糕咁滑,牛油蛋撻都無咁滑,
佢嘅迷人面珠我想錫一啖,嘩,味香滑甜似新鲜旦撻。

白白雪雪,火一般咁辣,紅紅辣椒都無咁辣,
佢嘅柔情萬種要親佢香澤,學蠱惑我同佢玩吓啲蓬蓬拆。

佢鬼咁風騷我雙眼漸呈白,原來佢有型又雪白,
嘩,柳腰纖細面珠白又滑,匀循體態係迷惑。

滑滑劣劣,似猪糕咁滑,牛油蛋撻都無咁滑,
佢嘅迷人面珠我想錫一啖,若果佢願意我發達。

  
譚炳文 - 牛油蛋撻

5 則留言:

  1. 麗莎 - 好春宵
    www.youtube.com/watch?v=zsP8nzQk5RE

    回覆刪除
  2. 張生♪♫搵工難(粵語)
    www.youtube.com/watch?v=c7KkSVHGVSQ

    鄧寄塵、鄭君綿 - 情侶配給難
    www.youtube.com/watch?v=YivAhrk9JzA

    回覆刪除
  3. 撐雞婆 - 郭炳堅
    second song in
    郭炳堅 - 不應該攪笑,撐雞婆,找到新的愛
    www.youtube.com/watch?v=INJNYqP5ZNY


    摩登新娘 插曲1 (from 5:47)
    www.youtube.com/watch?v=8JnR09O9Zlo


    合家有喜50年代的四朵金花
    www.youtube.com/watch?v=PjaObN01Ly0

    回覆刪除
  4. Vincent 詞歌集 - 良宵花弄月 - Vincent & Lilian
    www.youtube.com/watch?v=50f_x02zwcM

    回覆刪除

  5. 茵茵 - 誤佳期
    www.youtube.com/watch?v=v9_pnParCtc

    回覆刪除