2012年6月23日 星期六

廣東音樂 - 賽龍奪錦

 
廣東音樂 - 賽龍奪錦 ( 何柳堂作曲 )
  龍舟競渡

42 則留言:

  1. 小生扮野 - 尹光
    www.youtube.com/watch?v=4zrt4CHP8Nk

    粵劇 小曲新唱之水簾飛瀉 歐凱明
    調寄賽龍奪錦 海棠春
    www.youtube.com/watch?v=-wAYyQ6uZ3M

    回覆刪除
    回覆
    1. 尹光《小生扮嘢》粵語,填詞:彥兒(1981年《新浪子回頭》大碟)
      直情係老土 隨街去扮嘢
      扮嘢 扮嘢 為女仔呢扮嘢
      知道有料到 借定銀紙扮嘢
      靠點 靠車 冇水周圍亂借
      實行扮闊佬立亂揮霍最緊要扮晒嘢
      扮相認真叻 做過茄喱啡
      租架白牌靚車專攬靚女都有分畫祖
      一於充闊少爺 冒認在銀行做經理嘅
      (雪茄,登希路,金絲眼鏡,鑽石戒)

      扮嘢 扮嘢 為了經常扮嘢
      手錶戒指都借 貴族場面也未卸
      大姐 扮嘢 扮嘢出神入化
      一味夠妖冶 作狀隨街扮嘢
      借樓 借車 為了經常扮嘢
      仲成日坐賓士的新歡冷氣新車
      扮有錢小姐 又夠嬌嗲
      支票亂開猛寫一味靠滾將鷓鴣猛撳
      心狠好似毒蛇 認係船王第一小姐
      (唓,原來係船王個女俾一億我打跛腳都有排嘆,哎呀弊也冒充架)
      大姐扮嘢被佢滾成幢嘢
      卒之我瀨嘢 以後唔敢再扮嘢

      刪除
  2. 赛龙夺锦 - 梁玉嵘(調寄赛龙夺锦 凱旋)
    www.tudou.com/programs/view/IpWhwWJJ6u8/

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻大姐賣生藕 - 陳良忠 鄧碧雲
      www.youtube.com/watch?v=DpxKaRx3bxo

      刪除
    2. 陳良忠、鄧碧雲《傻大姐賣生藕》粵語,撰曲:柳生(約1963年《摩登大妗》電影原聲細碟CFEP-104)
      女:揸住秤鉈共秤鈎 隨街叫賣藕
        賣藕 賣藕 買啦朋友
        呢檔新鮮藕正泮塘出靚藕
      男:藕瓜 夠粗 確認真係正斗
      女:牛白腩煲湯一支藕確係可口
        又夠滋補 又夠爽口
      女:又香又爽又甜又食得酒

      (以下對白)
      女:各位好朋友,整味豬肉炆蓮藕
      男:唔啱炒藕絲,整味酸甜五柳呀
      女:長食藕呀補氣補血面色頂靚溜架,生食藕呀潤肺又潤喉,磨藕粉食咗延年益壽,多食通心藕呀時運亨通永無憂
      男:有情人最好成佳偶,入歡場,最開心就係趙生藕嘞
      女:每斤一毫益食家,幫襯吓啦朋友

      (以下歌詞)
      女:好過食失時菜心 失時芥蘭
        老到生根喇口 食到舀心想嘔
        餐餐買菜食 胃會反扣架
        買枝藕啦 買枝藕啦
        最啱時候 有益長壽 食啲蕃薯與芋頭其實最鬼漏

      刪除
  4. 陳齊頌《新游龍戲鳳》第一首
    https://www.youtube.com/watch?v=YbHLwi61Wx8&t=205s

    回覆刪除
    回覆
    1. 陈良忠 陳齊頌《新游龍戲鳳》
      https://www.youtube.com/watch?v=90wLIwj_wUw

      刪除
  5. 譚蘭卿《賽龍奪錦》(1939)
    www.youtube.com/watch?v=BGOHYa8J1jw

    賣菜歌 (譜賽龍奪錦) 李燕萍
    www.youtube.com/watch?v=15APnDIX6Bs

    回覆刪除
    回覆
    1. 李燕萍《賣菜歌》粵語,填詞:潘焯(1979年《李燕萍之歌第六集》大碟)
      為求賺兩餐 隨街去賣菜
      白菜 紹菜 仲有西洋菜
      玻璃生菜 與及塘蒿莧菜
      芥蘭 菜心 仲有香芹菜
      貨式新鮮睇見都喝采
      大檔擺開 任你挑選
      各位有幫趁就嚟莫走開
      每斤賣個零唧 微利也無礙
      (微中取利,抵買抵食㗎老友)
      新出菠菜 豆苗 喫落甜滑過韮菜
      三兩斤仲大椰菜 俾番兩蚊 不須切開
      幫襯我呢一個賣菜萍 你望發財你就發財
      總之有鴻運到來
      (幫趁吓啦先生,阿大嬸啊,認真又平又靚㗎)
      啲芥蘭個六 抵食過西生菜
      呢啲菜心個三 冇將價改
      實際平賣 盼大眾前來
      搵番多少米飯錢 就覺得心開
      (公平交易,求其賺多少就算㗎喇。喂小姐,先生啊,幫襯吓喇)
      啱啱新界運來 啲西芹與辣椒 洋葱芫茜韮菜
      睇見的確令人愛
      蘿蔔醃酸 炒鴨片 其實更加精彩
      快手買啦塘蒿靚白菜
      最抵買正式乾水嘅紹菜
      少奶亞姑 洪哥亞彩
      如果欲買菜 必須買新鮮靚菜
      明碼實價 幫趁就快行來 咪避開

      刪除
  6. 郭炳堅-李小龍歸天
    www.youtube.com/watch?v=HwE8DQz-To8

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭炳堅《李小龍歸天》粵語(1973年《李小龍歸天》細碟)
      黃泉路去走 龍哥無藥救
      落葬 樂奏 實冇喇藥救 萬眾影迷共友
      傷心苦透 請個喃嘸佬唸咒
      上香 奠酒 個樣好黃又瘦
      遺下愛妻認真苦透佢咁樣就瓜咗豆
      實覺擔憂 為佢寡守 愛妻愛妻眼淚成日流
      *痛恨痛恨無藥救 把佢命仔收 原來絕症瘤
      絕症最惡救 咁樣進斗確係冇修
      講起武功最威有名頭 一朝一朝竟要喪生 黃泉路去踎
      佢堪稱武藝一流一流 龍哥自有功夫愛好
      愛好練拳頭 拳頭嘅好手 開間武館佢做教頭
      不用愁入息每月收 就娶咗個紅毛婆 仔都有
      講到佢去拍片有良謀 咪話當佢係阿茂(壽)
      做戲風趣打鬥身手夠 一套就幾百萬有
      佢就成名住洋樓有錢財 佢搵埋去進斗
      呢趟要落黃泉 黃泉搵老豆*
      李小龍呀 李小龍呀
      [重唱*]
      (張慧《李小龍歸天》同詞,收錄於1974年《生活的旋律》大碟)

      刪除
  7. first part of
    尹光 / 李麗儀 - 要仔也要女
    www.youtube.com/watch?v=slg7camdP0Q
    男︰原來係有喜 哈哈做爸爸的確夠運氣做老豆吖
    女︰問你問你 你要生男定女 
    男︰唏生個女似足你 
    女︰生個男仔像你
    男︰唔好我要女 
    女︰我要仔 男︰點解呀 
    女︰我最驚係要女嘅
    男︰男仔星君會激壞你架噃
    女︰為計香燈又會添孫 願他大咗照父勤力做生意
    .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 甄秀儀、尹光《要仔也要女》前半首,粵語,填詞:阮眉(1979年甄秀儀、尹光《要仔也要女》合輯)
      男︰原來係有喜 哈哈我做爸爸的確夠運氣
      女︰問你 問你 你要生男定女
      男︰哈哈生個女似足你 女︰生個男仔像你
      男︰唔制我要女 女︰我要仔 我最驚係要女嘅
      男︰男仔星君會激壞你架
      女︰為計香燈 又會添孫 願他大咗似父勤力做生意

      刪除
  8. 小麗紅(男聲身份不詳)《花開富貴》粵語(1973年《恭喜發財》賀年合輯)
    我哋馳名賣靚花 全區定實價
    實價 實價 唔買都嚟望吓
    呢枝確頂好嘢 叫做無花樹呀
    買啦 買啦 五百蚊無二價
    你如係買咗我親身搵車送番你住家
    你係個商家 若買咗它 插咗做生意定鴻圖大展㗎
    茉莉花芍藥花認真靚花 雪梅艷天邊掛攀
    丹桂光爵祿最榮華
    買百合送情人 求下嫁 鋪個金鵲橋望嫁
    我花講美一心冇口花
    好正嘢兼棧嘢並冇流嘢賣到殘 我任你彈
    不須又講價
    嗱當紅吊鐘花 鮮玫瑰花啦
    水仙花啦 雞冠花啦
    貨真價實 亂冇開真價
    想夠薑夠叻 請買鷹爪花
    要大貴行運 要大富榮華
    應爭先搶購大紅牡丹花
    (各位先生小姐、老闆東翁,請幫襯花仔記,包你萬事勝意、生意順利、一團和氣㗎老友記)
    想清幽買白乃菊佢十分十分幽雅
    聽見風雪亦唔懼怕
    凡係作家 小說家 何論買番三兩打
    你啲作品文章有價
    買啦 買啦 呢啲一蚊半打
    實唔會平賣 真唔驚買差 因名花亦有價
    (開講話物有所值,你買盤皇帝桔,包你新春大吉。買盤大紅柑桔呀,包你金銀滿室。幫襯吓啦)
    總之新春買好花 想乜都得聽你話
    就財富大把 你想買到靚花 就要入去望吓
    須知認真先價 花開富貴榮華
    大富之家 大國生花
    (所謂花開富貴,你哋想發新年財就快啲買番多啲番去擺吓啦。有買就趁手喇喂)
    想買快啲啦 睇真吓望真吓
    冇睇差的確靚花 即刻買吧
    不論價 花開百合 一樂也
    你若學到無下 先俾錢我哋吧
    你要話你要話 送到你大府樓下
    紅桃艷白梅艷 百花吐艷齊放下
    隨時令到溫大合 頓覺得憐惜美如畫
    https://www.youtube.com/watch?v=wA6Q7RYt0qA

    回覆刪除
  9. 鍾雲山《追舟獵艷》部份(7:11-7:47),粵語(鍾雲山、崔妙芝《唐伯虎點秋香》合輯,2004年復刻)
    孽障 孽障 為惹風流孽障
    相思賬 一笑情深盡向
    暗訪 暗訪 探訪中渡了江
    (為訪秋香業,追舟夜渡江來)
    問了官訪 為愛秋香 我內心奮力聊為見秋香
    https://www.youtube.com/watch?v=4YAn41-w5MQ

    回覆刪除
  10. 歐凱明《水簾飛瀉》前半首,粵語,撰曲:蔡衍棻(《寶墨南粵名家名曲》)
    銀河落世間 禺山更耀眼
    *耀眼 耀眼 像水晶簾直掛
    光影璀璨 萬斛明珠四散
    # 美景 壯觀 惹得詩人頌讚*#
    齊讚天工巧得見此間
    疊翠積山 疊翠積山 那邊乳花岩畔現清澗
    忽聞聲聲 轟鳴半天間
    四野迴環 四野迴環
    似鼓角號 似萬眾高喊
    快心胸 壯肝膽 似萬馬騰越 闖關山
    捲起巨瀾勢不減
    [隔段重唱* # #]
    http://v.youku.com/v_show/id_XNTE0NDI2ODIw.html?spm=a2h0j.8191423.playlist_content.5!24~5~5~A&f=22790978&from=y1.2-3.4.24

    回覆刪除
  11. 何非凡、楚岫雲《情僧偷到瀟湘館》後段(11:12-11:50),粵語(1947年)
    男:哥如變心 天雷降身
      刀穿心 災殃侵
      我敢發誓 望你哀憫
      我一片心 你知道真
      你若不原諒 莫表寸心
      敢死妹你面前見真心

    回覆刪除
  12. 梁醒波《釣魚郎》中段(9:47-10:07),粵語,撰曲:唐滌生(約五六十年代)
    原來係老坑 因為塘虱夠力猛
    力猛 力猛 我釣魚唔係慣
    真真心淡 肥佬俾你撞慣
    老坑 老坑 乜你見色重會貪
    https://www.youtube.com/watch?v=kpLUMdF9HnM

    回覆刪除
  13. 徐柳仙《再折長亭柳》部份(2:28-3:00),粵語,撰曲:吳一嘯(40年代)
    如今也未見
    未見 未見 未見伊人未見
    怨天 怨天 怨天空自怨天
    望眼將穿 望眼將穿
    https://www.youtube.com/watch?v=QX9QiWbha88
    (賽龍奪錦)


    徐柳仙《一曲難忘》部份(1987年《徐柳仙紀念專輯》)
    欲醉 欲醉 令我心魂欲醉
    駐車 駐車 醉色花下駐車
    默記香車 默記香車
    (歌名可能有調亂)

    回覆刪除
  14. 梁醒波、譚蘭卿《幸運號碼》兩段,粵語,撰曲:徐子郎(60年代)
    (0:01-0:40)
    男:想發橫財問阿拉 我拿手賭賽馬
      妙也 妙也 欲想家財大把
      不需要施奸詐 只要存心買馬
      買定啦 買定啦 好易博得幾盆花
    (3:22-4:06)
    女:幾乎架車揩花 幾乎我架車揩花
    男:我險些車瓜 險些車瓜
    女:喂你想過路 例要睇真吓啦嘛
    男:你開快車 都已經錯差
      你實有違例 女:(笑話)我撳咗喇叭
    男:(你邊有撳到咹呀)
    女:架新車好彩未曾被你整揦鮓
    https://www.youtube.com/watch?v=0ih6trl3J6M

    回覆刪除
  15. 黎文所、李寶瑩《陳世美不認妻》部份(15:35-16:20),粵語,撰曲:黎寶銘(1993年《名伶名曲第廿一輯:陳世美不認妻》唱片)
    女:聽聞已心傷 因何要歸鄉
      心中怨唱 心中怨唱
      你太失我望 你定有苦況
      勸夫君 你應快講
      或可原諒 盡講無妨
      夫妻可以盡情兩磋商
    https://www.youtube.com/watch?v=9HiJHjI6uwQ

    回覆刪除
  16. 梁醒波《審死官》之《寫狀》部份(17:38-18:57),粵語,改編:梁山人1980年梁醒波、鄭幗寶、關海山《審死官》唱片CH 38018)

    回覆刪除
    回覆
    1. 石頭做阿福 隨便叫大少
      大少 大少 大少呢隨便叫
      掹衫尾掹番去因搭住隨扭亂叫
      借啲 借啲 撳鷓鴣無謂笑
      去人哋訴心事專登整出眼淚雙飄
      淚眼雙飄 淚眼雙飄
      fi fi fi fi fa fa 橫肥當吹簫
      我做人未至何日妙
      三嚟共我厭挑 三嚟共我厭挑
      死得心焦 死得心焦
      受風托住 佢話未必死得了
      響身攞出 一疊美鈔送嬌
      斬得個手巴 生蝦咁跳
      真係何盡橫財人哋都叫得妙

      刪除
  17. 新馬師曾、任劍輝、李海泉,粵語(1957年5月電影《大明忠烈傳》插曲29:29-30:29)
    任:完全係老兵 唔慌會戰勝
      又有 病症 病老焉能望勝
      抗敵人敗八成 最弊成身病症
      嗰啲 老兵 戰親呢就冇清
      同為國家事 不應借此老弱兵
    新:家父係有精兵 係有精兵
      借啲弱兵過人係不應
      係佢手領問佢一句便知究竟
    李:你無謂多抽秤兵雖老鬼咁定
      衝鋒打仗最定
    https://www.youtube.com/watch?v=Z2sbq6QIeS0

    回覆刪除
  18. 任劍輝,粵語(1956年6月電影《烈女報夫仇》插曲3:28-4:16)
    窮途賣字畫 喂唔幫襯都望吓
    望吓 望吓 認真平價
    乜嘢畫都有 我仲唔拘代價
    買啦 買啦 買幅呢牆上掛
    嗱顏柳歐蘇四種嘅字頂灑
    呢幅落絮飛花 呢幅弱柳烏鴉
    呢幅遠山綠水襯住漁父歸家
    https://www.youtube.com/watch?v=0Qjefe4uzFQ

    回覆刪除
  19. 新馬師曾,粵語,撰曲:盧山(1956年9月電影《血染楚王宮》插曲21:03-21:16)
    群雄盡背周 南方我獨霸
    https://www.youtube.com/watch?v=h7x-6liOjXo

    回覆刪除
  20. 鄺山笑,粵語,撰曲:吳一嘯、朱頂鶴(1952年12月電影《十月芥菜》插曲18:15-19:58)
    臨時做小販 隨街去賣菜
    賣菜 賣菜 賣靚西洋菜
    玻璃生菜 最嫩棠蒿白菜
    買開 買開 有好多人買開
    又平又夠靚食過包管讚好喝大彩
    我就要沽清 事有所因
    約咗拍拖顧住時候冇更改
    (以下曲調寄《戲水鴛鴦》)
    想買邊棵任你嚟愛
    買就快嚟 考究食應該
    講宵夜 買定餸擺開成枱
    都還須仍係要青菜 滋味骨子正得妙哉
    聽見令你心開
    平啲散 唔志在 我非想要錢財
    大姐 唔怕幫襯
    須知我係闊佬鍾意就本都唔愛
    我未做過生意實難耐 一心敬送即管叫架車嚟載
    https://www.youtube.com/watch?v=Kb9KkezR_Ls

    回覆刪除
  21. 梁醒波、鄧碧雲《太太萬歲》末段,粵語,撰曲:李願聞(1956年8月電影《奇人奇遇》插曲24:55-25:36)
    女:仲有 仲有 仲有啲還未計
      呢洗腳揼骨記得照做我唔准搵代替
    男:我知 我知 要小心服侍愛妻
      仲成日到此一心一意去聽你指揮
    女:你亦算知機 任我指揮
      實在怕老婆未算失威
    https://www.youtube.com/watch?v=TJUXTq0f9hw

    回覆刪除
  22. 任劍輝、梁醒波、譚蘭卿,粵語,撰曲:李願聞、龐秋華(1960年2月電影《代代扭紋柴》插曲6:15-7:37)
    梁:你欲明是與非 還須聽道理噃
      道理 道理 大眾應明道理
      一切都啱我啲說話全俱有道理架
      咁鬼 惡死 要老夫來受氣
      成日嗌交嘥聲壞氣猛響處𨂽地嘅
    (以下調寄另曲)
    譚:有良心會撈起 冇良心變土地
      談道理 談道理 一於少理問我棧嘥氣
      你厚面頑皮 真真可鄙
      閉目連眉 口是心非
      咪話良心不必理
      大家要問良心理佢道理唔道理
    任:等我照直講啦 切不要亂嚟
      等我照直講啦 最緊要明理
      鬥是爭非確失禮人 你哋不應嗌交霎氣
      我照直講啫 卻非有別情
      我照直講啫 信不信由你
    https://www.youtube.com/watch?v=XP4s3lxULas

    回覆刪除
  23. 新馬師曾,粵語,撰曲:梁山人(電影《床位大少》(可能與1964年《冷巷姑爺》是同一齣電影)插曲39:38-40:02)
    我居然夠偈多 佢當堂笑呵呵
    我雖則辛苦 但收得好果
    佢心快樂 我亦覺心好過
    希望腳骨好番 與嬌拍拖
    我藥費籌定 你莫葬愁河
    我請阿嬌時常 笑口呵呵

    回覆刪除
  24. 任劍輝,粵語,撰曲:李願聞、潘焯(1958年10月電影《貍貓換太子》插曲1:33:13-1:33:35)
    呢個閻王大差 拉你個權奸去扮蟹
    扮蟹 扮蟹 直到陰曹地界
    呢啲係你前生孽債
    https://www.youtube.com/watch?v=urasGcBZ5w4

    回覆刪除
  25. 李錦昌、伍木蘭《球迷奇遇記》頭段(-0:25),粵語(約50年代《幻境新歌之球迷奇遇記》粵曲唱片)
    男:人人為睇波 就算紅燈都監硬過
      弊囉 弊囉 弊囉咗時咯
      真真不妥 為那船車誤我
    https://www.youtube.com/watch?v=m5D5kY91ko4

    回覆刪除
  26. 林家聲,粵語(1962年10月電影《石鬼仔出世》插曲1:15:04-1:15:16)
    射中 射中 又夠英雄又勇
    威武出眾 箭力如風疾送
    領功 領功 呢個先鋒定領功
    https://www.youtube.com/watch?v=5y7pVygWPwY

    回覆刪除
  27. 譚蘭卿,粵語,撰曲:羅寶生(1962年4月電影《孝順仔尋寶遇仙》插曲51:16-51:50)
    點解唔同面口 我無端變咗野獸
    弊囉 弊囉 面變咗禽獸
    唉真正激奀我 我係肥都變瘦
    太醜 太醜 似馬騮精又似狗
    定然係中咗毒 吞咗個桃轉面口
    望見都嬲 再望吓想嘔
    個樣我點見人認真醜
    https://www.youtube.com/watch?v=75ujLwce9jI

    回覆刪除
  28. 陳良忠《黐線電台(一)》部份(32:33-32:51),粵語(1970年《花心的人/黐線電台/煲燶大番薯》唱片劇FHLP-1004)
    戒賭 戒賭 戒賭應學老公
    我來發誓 今生再賭我係龜公
    我若再賭錢 實個手腫
    決心悔改以後唔學飛縱
    https://www.youtube.com/watch?v=e9R0X2lqaS4

    回覆刪除
  29. 任劍輝、梅綺、梁醒波,粵語,撰曲:羅寶生(1958年2月電影《花染狀元紅》插曲15:03-15:26)
    梅:我講呀 梁:你講啦
    任:你應應份要講
    梅:我唔願嫁夫君 點樣答覆你哋講唧
      我願念金剛 學佛燒香
    任梁:係咁我兩家去做和尚
    https://www.youtube.com/watch?v=GYjbeon8OKQ

    回覆刪除
  30. 梁天、李香琴《花旦英收徒弟》第一段,粵語(1974年《太平山下的故事》原聲雜錦大碟)
    女:熱誠願拜師 男:乜琴姑你想學戲
    女:學戲 學戲 男:最艱難學戲
    女:艱辛不計 要學鑼鼓大戲
      有心 拜師 男:我英家傳授你
    https://www.youtube.com/watch?v=5y6Uyp7uX_k

    回覆刪除
  31. 30年代粤语新曲-卖报纸(调寄“赛龙夺锦”)梁以忠 唱
    www.youtube.com/watch?v=l9Axp9_9eus

    回覆刪除
  32. 醜鬥醜 - 李銳祖 許艷秋
    5th song (14:12-18:29) in
    1959年 广东時代歌 - 「明日更乐趣 」 专辑 (10首)
    www.youtube.com/watch?v=DzWu6taT6nI

    回覆刪除
  33. 尹光 - 男兒為養家
    www.youtube.com/watch?v=hV46Vvix7V8

    回覆刪除
  34. 《賽龍奪錦》廣東音樂,作曲:何柳堂(1932年《賽龍奪錦/太平天》唱片#50241)


    梁以忠《賣報紙》粵語(1934年《賣報紙》唱片#50511)
    賣報 賣報 賣報啦華字報
    呢工商報 仲有南中日報
    確好 確好 買張啦就趁早
    仲有好多張更仲好
    (呢呢仲有好多嘢噃先生)
    呢大光報 中華晚 大中報
    (買張睇吓啦先生,南華日報就夠好啦,每張三分六,貨真價實,童叟無欺)
    勢冇搵你著數 
    買就嚟啦先生 開聲呢 我就送到
    你話邊度我就送邊度 永冇亂單數
    呢呢超然報 公平報
    中興報 天光報
    唔啱買番兩份 上海報
    呢佢格式夠派 印工又好
    紙張又大 消息又快 價錢又平確的好
    (嗱申報,時事新報呀先生)

    晨報時報 通通任得你話 可以送去你度
    喂先生你唔啱買張廣州報
    民國日報 公道報 大華晚報 公評報
    午報晚報 宏道日報 國華報 新國華報
    呢呢兩三個仙 買張華星報
    暮朝報 心聲報 疏肝報
    我無論大報小報樣樣齊全 
    越華報 七十二行仲有便宜明日報 司法日刊 廣州共和報 
    賣報 賣報
    廣州報 香港報 上海報 報紙
    賣報 賣報 
    早報晚報 近來一身兼職 真正難襟撈
    難做難做真正惡做 頂硬上都要去做
    好路數 有幾多各其路 天光早走等到去賣報
    要顧住 要顧住錢嗰條路
    日又做 夜又做 黃昏捱到第朝早
    日日係咁樣做 為搵兩餐 壽都要捱倒


    譚蘭卿《賽龍奪錦》粵語(1939年)
    您地齊心去衛國
    衛國 衛國 為國家謀自救
    應該要當軍 不退後才可自救
    去啦 去啦 為國家謀自進呀
    望人哋咪侵犯 應該決心保衛相爭
    共佢相爭 共佢相爭
    誓死 誓死我哋難以被他侵

    勿震 人哋猛 人哋叻 牠有牠 您莫怕
    我哋 我哋興奮 淡定 淡定係存在個心
    我人民志惟望 盡愁雲
    一齊要堅心 一齊要堅心
    死都相爭 死都相爭
    他恃他炮利 我哋要堅忍噃
    佢要死侵咩 我哋死都要爭
    你想侵略我 我哋死都唔忿
    要盡我哋人民齊 全力雪此恨


    李銳祖、許艷秋《醜鬥醜》粵語(1959年《明日更樂趣》雜錦大碟)
    女:誰人望你吼 男:唔吼老藕
      難藪 難藪 額角高皮又皺
      唉俾你影低你係我亦唔肯蝕藕
      咁醜 咁醜 見咗包成日嘔
    女:你撩事鬥非自主七知我醜你仲醜啦
      大耳一雙 又似風兜
      實在計起你份人仲高竇
    男:大眼雞相貌最醜擘大口牙又哨下爬又兜
      掹兩掹 扭兩扭 退後 諸多整作 詐吽
      最弊你成日擰頭 馬騮咁嘅面口
    女:你份人仲吽哣 雙眼細 膠塞滿在裏頭
      似淚暗流 跌落暗頭 睜開眼又似赤小豆
    男:我生平好酒 飲完會嘔
      你生乾癩(laai3) 真兜踎
    女:你好飲好食 邋遢一身臭
      臭腥嘅身 瘌痢嘅頭
    男:你面青唇白 未必長壽
      老公娶你第二年就會瓜豆
    女:你唔忿老坑拈花夾坑柳
      霎戇博亂都否有鬼吼邊個肯吼
    男:誇啦啦老竇多 銀紙艷福梗夠
      呢我心似塵仲幼
    女:油滑嘅口 一冇手人哋見到
      驚到走 怕咗你醜 皮膚似白豆
    男:揭開你個一煲史更仲臭
      靠搶靠偷 隨街咁走 隨街賣藕
      碰著人當壽頭 途中帶你竟當佢係肥油
      將你賣轉手 慘作妓女捱到年老流落唔舟
    女:新夫妻到你冇收 邊翕乜得咁荒謬
      人曳在個口 男:咪吼咪吼咪吼
    女:亂咒亂咒亂咒 男:攀高竇 女:正壽頭
    男:劏周生藕乜你絕對不見醜 趙我浪過口
    女:全無實據胡言亂語欲收難受
    男:行為暴躁又惡又臭 一吼個咁易嬲
    女:大柴頭 大柴見攞你命一竇
    男:無情力難捱受逼於退後 兇又惡 驚到汗流
    女:逼著我你就求救 撩是非 真膽透
      激親我 有罪算你係 我老竇都唔就
    男:為迴避 就逃遁 你精我亦唔算吽
    女:撩人哋咁衰條喉亂咁抽令得你難受


    鄭君綿、英麗梨,粵語(1960年2月1日電影《招財進寶》插曲1:12:30-1:13:00)
    合:做乜玉人(女:玉郎)掉轉咗 噚晚就係你呀
    女:係你 男:係你 合:我點都唔忿氣
      唉該煨咯 我實唔肯過你
    女:我啋 男:我抰 合:你竟將我調戲
      如若有膽量咪走開你一陣就死


    鄧碧雲(反串男角)、李香琴,粵語,撰曲:梁山人(1964年9月電影《英雄情淚保山河》插曲12:26-13:02)
    男:點解全無敵寇蹤 呢次大可長驅策任縱
    女:你任縱 任縱 會怕將人命送
      不過你幾英勇 就唔將你命送
    男:勢兇 勢兇 怕你死不得善終


    李丹紅、崔凌霄《羊城賀歲萬家歡》開首,粵語(1979年1月29日無線《羊城賀歲萬家歡》1:44:23-1:44:39)
    羊城賀歲朝 萬戶人家歡笑


    梁醒波《審死官》之《寫狀》部份(17:38-18:57),粵語,改編:梁山人(1980年梁醒波、鄭幗寶、關海山《審死官》唱片CH 38018)


    李克勤、劉錫明、溫兆倫,粵語(1993年1月10日國際華裔小姐競選歌劇第一首12:46-14:58)
    合:又型又靚仔 條件也未曳
    溫:係我呀 係我呀 係最好形勢
      身家夠幾世 記住零頭未計
    劉:我醒 我威 有金飾和地契
      論田又最多娶得嬌妻我可發誓一生
      令佢開心 就算打跛
      亦可亦可富裕無慮度一世
    李:未算巴閉未算巴閉論多 算公西 人又威
      講靚樣 講智商 各樣 我亦全屬是長
    溫:我具才華伎倆 識四書博學唔內向
    合:真渴望 金屋裏共佢連理係最完美盡笑眉
      定會真心愛佢 總唔會相欺 不容有傷悲
      堅開心扉 嬌妻OK
      夫妻多趣味 快樂也少激氣
    溫:有仔有孫 劉:有金有銀
    李:有萬畝田地 溫:我勁過人哋
      總之包佢食到肥 吃鮑參雞髀
    劉:實情係說謊呃得咁誇有錢有地 我亦在行
    李:財共勢係名利網 不可以此寄望
      因選夫婿覓郎 真心 愛慕佢講愛唔講銀紙家況
      講愛心 覓郎
    溫:論癡心我在行 劉:憑著愛心一個心
      我心意堅 情深我若鋼
    李:情若狂 我的心裏盡迷惘
    溫:又常會暈浪 劉:隻手流汗
    李:我迷戀著佢喇 溫:佢真係似蜜糖
    合:求佢念我准我做愛郎


    梁玉嶸《賽龍奪錦》粵語


    尹光《男兒為養家》第一、四段,粵語,填詞:呂明光、麥皓輪、鄧彼得(2018年5月《鬼馬狂想笑不停演唱會》專輯)
    (第一段)
    男兒為養家 條呔冇碇掛
    揈吓 揈吓 揈到出神入化
    即管睇一吓 真係無傷大雅
    買啦 買啦 各位啱就買啦
    男士變身使些少錢領呔我係專家
    又送煲呔 大個隻雞乸
    廿蚊買到兩件無謂講價
    (第二段調寄《康定情歌》)
    二百蚊幫你拉面皮 六百蚊我幫你整鼻
    另再加三百谷上圍 今年套餐包送掹眉
    隆胸 搣脂 減肥 點知俾錢鬼咁揦脷
    (第三段調寄另曲)
    阿仔貪便宜 阿女貪便宜 打你兩巴依哎唏
    前人話過 咪貪小便宜 打你兩巴依哎唏
    老嘢呃妙齡 靚仔呃異形 騙子通街會搵你丁
    隨時遇上 網交損友忘形 中招慘過去行刑
    (第四段)
    揈吓 揈吓 為兩餐嚟揈吓
    天都也不怕 為咗頭家揈吓
    顧家 顧家 我搵錢為顧家
    我祈望阿仔搵多啲錢阿仔孝順爹媽
    做到PK 為個娃娃
    預咗做得老豆磨練亦不怕
    男兒為養家 條呔冇碇掛

    回覆刪除