2012年8月14日 星期二

蘇茜我愛你 / Susie Darlin'

 
張露 - 蘇茜我愛
改編自 “Susie Darlin'” / 作詞:葉凡

我整夜整夜看著你,我整夜整夜望著你,
你忽然走了走的那樣急。 
我整夜整夜掉眼淚,想不到霎時失去你,
我們過去常在一起多甜蜜,如今成回憶。

喔喔,蘇茜達令,我等候你,
永遠永遠在一起,蘇茜我愛你。

我永遠永遠想念你,我永遠永遠回憶你,
我願意和你從此兩分離。 
我永遠永遠不改變,像過去那樣愛著你,
只有記得你愛我來我愛你,生活太美麗。

喔喔,蘇茜達令,我等候你,
永遠永遠在一起,蘇茜我愛你。

我整夜整夜看著你,我整夜整夜望著你,
你忽然走了走的那樣急。 
我整夜整夜掉眼淚,想不到霎時失去你,
我們過去常在一起多甜蜜,如今成回憶。

喔喔,蘇茜達令,我等候你,
永遠永遠在一起,蘇茜我愛你。

我整夜整夜看著你,我整夜整夜望著你,
你忽然走了走的那樣急。 
我整夜整夜掉眼淚,想不到霎時失去你,
我們過去常在一起多甜蜜,如今成回憶。


Robin Luke - Susie Darlin'
 
I stood a-watchin' all night long
I stood a-watchin' all night long
I stood a-watchin' till you went away
You were a girl of many charms
Oh, how I loved you in my arms
I never thought that you would ever go
Because I loved you so

Oh-uh, Susie darlin'
I thought you knew
You were all the world to me
All my dreams come true

I stood a-cryin' all night long
I stood a-cryin' all night long
Cryin' and wishin' you'd come back to me
Thinking of all the dreams we knew
Now that you're gone they won't come true
My heart is empty without you
Nothin' there but misery

Oh-uh, Susie darlin'
I thought you knew
You were all the world to me
All my dreams come true

Now-ow I stand a-watchin' all night long
I stand a-watchin' all night long
Knowing that life has nothing left for me
I'll wait around most patiently
Hopin' you will return to me
'Til that happy day I will always be
Watchin' all night long

Oh-uh, Susie darlin'
I thought you knew
You were all the world to me
All my dreams come true

沒有留言:

張貼留言