2011年6月5日 星期日

選擇 / We Find Love So True Always (國/粵/英語)

葉蒨文、林子祥 - 選擇 MV
作曲︰陳大力、陳秀男 | 作詞︰陳大力

(男)風起的日子,笑看落花
(女)雪舞的時節,舉杯向月
(男)這樣的心情,這樣的路
(合)我們一起走過

(女)希望你能愛我,到地老,到天荒
(男)希望你能陪我,到海角,到天涯
(合)就算一切重來,我也不會改變決定,
我選擇了你,你選擇了我,喔~

(女)我一定會愛你,到地久,到天長
(男)我一定會陪你,到海枯,到石爛
(合)就算回到從前,這仍是我唯一決定,
我選擇了你,你選擇了我,這是我們的選擇

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

(男)走過了春天,走過秋天,
(女)送走了今天,又是明天,
(男)一天又一天
(女)月月年年
(合)我們的心不變

(女)希望你能愛我,到地老,到天荒
(男)希望你能陪我,到海角,到天涯
(合)就算一切重來,我也不會改變決定,
我選擇了你,你選擇了我,喔~

(合)我一定會愛你,到地久到天長,
我一定會陪你,到海枯到石爛,
就算回到從前,這仍是我唯一決定,
我選擇了你,你選擇了我,這是我們的選擇,
我選擇了你,你選擇了我,這是我們的選擇。

葉蒨文、林子祥 - 選擇
1992年十大勁歌金曲

選擇 / We Find Love So True Always (英語/粵語/國語)

選擇 (英語版)

Looking in your eyes I see your smile
Looking in your eyes I see my dream
Nothing can stop us
We're heart to heart never to be apart

I'm so glad to find you I will never lose you
I will stay here with you
through all good and bad times
We will have each other
No matter how far we are apart
You belong to me and I belong to you

I'll love you with my heart forever and ever
I will think about you all my days and all nights
We will be together 'cause our love will be forever
You belong to me, I belong to you
you will always be my love

沒有留言:

張貼留言