2011年12月27日 星期二

奇異恩典 (粵/國語) / Amazing Grace

奇異恩典 (國語)

奇異恩典,何等甘甜,我罪已得赦免,
前我失喪,今被尋回,瞎眼今得看見。

如此恩典,使我敬畏,使我心得安慰,
初信之時,即蒙恩惠,真是何等寶貴。

許多危險,試煉網羅,我已安然經過,
靠主恩典,安全不怕,更引導我歸家。

將來禧年,聖徒歡聚,恩光愛誼千年,
喜樂頌讚,在父座前,深望那日快現。

朱佩舜 - 奇異恩典 (粵語)

奇異恩典 , 甘似蜜甜, 憐憫敗壞如我,
昨天罪中失喪, 此刻有你贖回, 瞎眼今可得見。

神聖恩典,可敬可畏, 除我憂驚困擾,
救恩有多寶貴, 呈現到我面前, 從信一刻可見。

無數艱苦, 阻隔萬重, 仍要跨險無變,
是你救恩領航, 同渡此生穩妥, 期盼天家相見。

同聚天家, 高唱萬年, 如日生輝常照,
頌讚感激不斷, 時日永遠不缺, 猶似新歌初獻。

同聚天家, 高唱萬年, 如日生輝常照,
頌讚感激不斷, 時日永遠不缺, 猶似新歌初獻。
頌讚感激不斷, 時日永遠不缺, 
奇異恩典不變, 奇異恩典不變。

Il Divo - Amazing Grace

Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me....
I once was lost but now am found,
Was blind, but now, I see.

T'was Grace that taught...
my heart to fear.
And Grace, my fears relieved.
How precious did that Grace appear,
the hour I first believed.

Through many dangers, toils and snares...
I have already come.
T'was Grace that brought me safe thus far...
and Grace will lead me home.

When we've been here ten thousand years,
bright shining as the sun.
We've no less days to sing God's praise,
then when we've first begun.

Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me.
I once was lost but now am found,
Was blind, but now, I see.

純音樂 Saxophone - 奇異恩典

2 則留言:

  1. see also
    2010 January
    of this forum

    回覆刪除
  2. all comments are on the same topic on January 2010

    https://choldies.blogspot.com/2010/01/amazing-grace.html

    回覆刪除