2011年12月18日 星期日

又到聖誕 / Santa Clause is Coming To Town

 
黃霑 - 又到聖誕
 
又到聖誕
(Santa Claus Is Coming To Town)
喂,又到聖誕,又到聖誕,
下個聖誕,有無今年咁嘆?
鄧小平 is coming to town.
趁又到聖誕,人就要嘆啦,
第處聖誕有無香港咁嘆呀?
巨子誠都怕且就 yang 咯
八番次共你聚聚,唱歌搭住晚飯,
九七先至諗大鑊飯,係要今年玩多晚。
趁佢又到聖誕,人扮吓懶
伴你嘆吓撇甩咗阿燦
趁鄧小平未嚟到自己嘆


跳啦老豆
(Silent Night)
跳啦老豆跳啦老豆依家就跳夠喉
係話乜都會照舊但係怕佢一轉左 tun 後
總之今晚跳先聽朝事聽朝先抖
笑啦老豆笑啦老豆九七後怕應酬
但係今天不靠左靠右
儘量 long weekend 散多兩舊
總之依大個口出年事出年追究
do . . do . . do . . do . .
醉啦老豆醉啦老豆酒精係你汽油
茅台 XO 都殺啦老豆自便加冰水雪啦老豆
總之乜都係趁手今晚未必有回頭

乜鬼都買
(Joy To The World)
乜鬼都買好鬼高興
Christmasshoppingshopping
一九九七一早注定新衫新錶應早買定
莫待日後賣清到時頭暈頭慶
買件油多都要話睇身份證
今天不買他朝盞慶
Shouting小平小平
因此今天不必冷靜沙堡罌撐一早買定
莫待日後賣清到時頭暈頭慶
買盒牙簽都要話擔心呃秤

香港長是我的家
(We Three Kings Of The Orient Are)
香港你長是我的家風打雨淋係我聖地
我愛香港萬年亦不變點肯點忍你別離
我會發狂抱住你我要永恒照住你
我愛 Hong KongWe Love Hong Kong
愛國愛民愛護你
香港你長是我的家千千百年係我聖地
我愛香港熱誠絕不變點都不會別離
我會有頭有尾永遠永恒照住你
我愛 Hong KongWe Love Hong Kong
愛國愛民愛護你

我發奮做人
(Away In A Manger)
一想起中國我發奮做人
長懷熱誠民主與自由嘅心
一想起東西德我發力做人
同胞一德一心會將牆撞冧
一想起中國我發奮做人
抬頭望埋架仔就自然勇敢
歐洲加洲乜洲我拍住做人
同保可愛香港要佢將來莫冧
一想起中國我發奮做人
人權自由民主已熱紅我心
一想起淺水灣我搏命做人
同保可愛香港再講明就 chum

祝你聖誕快樂
(We Wish You A Merry X'mas)
從聖誕想到日後若果他朝一切未舊
如果九七肯押後人人未洗換竇
同志無哂事任我哋自由
我嗰陣嘅家財銀行十間未夠
臨聖誕許個願望望香江好到日後
唔洗九七押後人人停止互鬥
同志你快樂換我自由
我祝福你身裁同埋肥肥互鬥




又到聖誕
(Santa Claus Is Coming To Town)
喂,又到聖誕,又到聖誕,
下個聖誕,有無今年咁嘆?
鄧小平 is coming to town.
趁又到聖誕,人就要嘆啦,
第處聖誕有無香港咁嘆呀?
巨子誠都怕且就 yang 咯
八番次共你聚聚,唱歌搭住晚飯,
九七先至諗大鑊飯,係要今年玩多晚。
趁佢又到聖誕,人扮吓懶


伴你嘆吓撇甩咗阿燦

趁鄧小平未嚟到自己嘆
趁鄧小平未嚟到自己嘆

 
麗莎 - 又到聖誕 (Santa Clause is Coming To Town)

作詞:鄭一川

又到聖誕,夜也聖誕,
伴侶對對,朝朝晚晚,
盡歡尋樂,通宵達旦。

日也聖誕,夜也聖誕,
實在痛快,不勝讚嘆,
大家行樂,時光未晚。

慶佳節略歹浪漫,節日歡笑實太暫,
只怕今宵美景易淡,大眾開心,一世不願散。

莫負聖誕,莫負聖誕,
望吓笑吓,睜開醉眼,
舉杯慶祝,狂歡達旦。

又到聖誕,夜也聖誕,
伴侶對對,朝朝晚晚,
盡歡尋樂,通宵達旦。

日也聖誕,夜也聖誕,
實在痛快,不勝讚嘆,
大家行樂,時光未晚。

那戀愛又似夢幻,節日點綴燦爛,
滿目燭光倍添浪漫,獨愛燈飾,閃爍光耀眼。

莫負聖誕,莫負聖誕,
望吓笑吓,睜開醉眼,
舉杯慶祝,狂歡達旦。

那戀愛又似夢幻,節日點綴燦爛,
滿目燭光倍添浪漫,獨愛燈飾,閃爍光耀眼。

莫負聖誕,莫負聖誕,
望吓笑吓,睜開醉眼,
舉杯慶祝,狂歡達旦。
 
 
Santa Clause is Coming To Town
 
You better watch out
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town

He's making a list
And checking it twice;
Gonna find out who's naughty or  nice
Santa Claus is coming to town

He sees you when you're sleeping
He knows when you're awake
He knows if you've been bad or good
So be good for goodness sake!

O! You better watch out!
You better not cry
Better not pout
I'm telling you why
Santa Claus is coming to town
Santa Claus is coming to town 

沒有留言:

張貼留言