2011年3月26日 星期六

點解我鍾意你 / 點解我中意你 (粵語)

鄭錦昌 - 點解我鍾意你

點解我鍾意你,因為你係靚,
條腰細面白淨,真真傾城。

白白淨,細細聲,好細聲,你真靚,
所以我鍾意你,鍾意你到我病。

點解我鍾意你,因為你係靚,
點解我鍾意你,幾乎攞我命。

見你之後我就病,病完之後我面青青,
點解我鍾意你,因為你係靚。

櫻花 - 點解我鍾意你

12 則留言:

  1. 郭炳堅 - 成世長流流
    www.youtube.com/watch?v=ls68CaWlnYc

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭炳堅《成世長流流》粵語(1977年《銀紙係得嘅》大碟GL-817)
      成世人長流流 我生得最壞透
      學晒嫖賭飲吹自作自受 我認真荒謬
      四圍去 向人借 搶夾偷搞到彎埠
      尋晚為打搶失手 被監禁八個月頭
      *成世人長流流 我認真冇藥救
      恃住人生得夠大大嚿 我通街最臭
      不生性做人激死老竇 我仲學埋嗰啲fit友
      成世人長流流 依家悔恨透*
      [全曲重唱一次,再重唱*]

      刪除
  2. 谭炳文+ 余明 + 譚蘭卿 - 糊塗最可愛 1968
    http://my.tv.sohu.com/us/63326923/65904659.shtml

    回覆刪除
    回覆
    1. 譚蘭卿、俞明《胡塗最可愛》粵語,撰曲:柳生(1968年4月24日電影《滿園春色》插曲,同年收錄於《滿園春色》原聲細碟CFEP-112)
      女:齊趁熱跳隻舞 大家趁未老
      男:人生快樂熱鬧 光陰休虛度
      女:有伴侶 冇煩惱 男:快來跳cha cha
      女:凡事不必認真 最可愛你夠糊塗
      男:拍拖大眾愛好 熱戀靠互抱
      女:談身價勿避忌 不必靠月姥
      男:戀愛哲學非背熟 女:每晚睡前教我讀
        覺得陪跳吓舞 相思向郎訴

      男:有心事要細訴 大家趁未老
      女:人生最大件事 夫妻相愛慕
      男:要合作 養兒女 女:你幫揍仔最公道
      男:隨你話乜都通 我甘心做老婆奴
      女:放心伴我跳舞 事關我嗜好
      合:遊歐美度蜜月 畢生冇煩惱

      刪除
  3. 沈殿霞、陳良忠《兄妹相罵》粵語(1969年12月電影《餐搵餐食餐餐有》插曲,同年收錄於《餐搵餐食餐餐有》原聲大碟)
    https://nostalgicrecord.com/blog-65087-32980.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 34:38-36:41 in
      狄娜-餐搵餐食餐餐有One Day at a Time(1969)
      http://v.qiye10000.com/v/XOTUeODE8NuMr.html

      刪除
    2. 女:你全無聊賴 越做越怪 日日要躝街
      男:你專搵交嗌 認真保你大 我日日係咁捱
        長捱捱壞 易患病痛 病就快仆街
      女:你心思思 想躝街啫 生意冇掛在懷

      男:你成世人朦查查 豬腦蒸肉蟹
        肥妹又為食 多多你䂻埋
        有戇態 有傻態 你情動心懷
        時時恨搵哥仔 女:好過你著舊鞋
      男:唔似你姣騰騰 生藕通度派
        人唔吼你面木木 失戀怪狀態
        的確霎戇管我事 咪恃住肥當自大
        成世人朦查查 識得食同嗌

      女:你至成世人朦查查 週處冤孽債
      男:肥妹你仲論盡 相思通處賣
        對付你 要懲戒 週處賒 膽大
        時時仲賒雞髀 啲衰嘢你學埋
        你由細唔成人 乜都偷食晒
        而家你仲大食 通街欠食債
      女:抵你折墮口太壞 我好食未曾夠你壞
      男:難怪人人嚟嘈 專吼你嚟嗌

      刪除
  4. 啼笑夫妻 - 沈殿霞 鄭少秋 (又名增肥記)
    www.youtube.com/watch?v=EzCIcT-LJvU


    倘若你愛我 - 甄秀儀
    www.youtube.com/watch?v=3dYK86o31lw

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭少秋、沈殿霞《增肥記》粵語(1974年10月23日電影《啼笑夫妻》插曲,同年收錄於《啼笑夫妻/花旦英教徒弟》電影原聲大碟)
      男:難違嚴令 練力練氣 日夜喫雞精
      女:你生得奀細 我擔心你短命 要日夜食不停
      男:完全無病 日日燉翅 運動有乜興
      女:使乜驚 補身啫 想你變巨型

      男:人瘦難肥 谷爆得絕症
      女:睇我肥得白白淨 男:我好細個有病
      女:要學我 咁強壯 咁肥白好定
        時常食補身丸 包你變巨型
      男:你長氣吟吟沉 我心裏真係燢
      女:宜得你大大件 夫妻對秤
      男:冬至買臘鴨有例 瘦嘅伴肥配搭定
      女:嘈到人肥腯腯(tan4) 擔保你人靚

        完全唔係路 越做越瘦 仲弊過馬騮精
      男:咁樣搞法 我擔心短命 藥物未必靈
      女:你完全唔食藥 就易患病症 男:我棹忌變猪精
        好心驚 好嬌妻 你手下留情

      女:夠營養連隨肥 體壯好力勁
      男:又怕成朝做運動 女:咁至消百病
      男:要學你 咁強壯 咁肥白攞命
      女:人肥十分標青 體格要巨型
      男:捱到人暈陀陀 女:應要好耐性
      男:肥咗仲論盡 女:超磅你仲靚
      男:質我食藥攞我命 我望住人眼定定
      女:嘈到人肥腯腯 當你心肝命椗


      甄秀儀《倘若我要你》粵語,填詞:蘇翁(1975年《有錢乜都有》大碟TSLP-2120)
      桃唇紅 芙蓉白 月殿降天仙
      胭脂一點 香粉一添 熱力盪心猿
      迷魂 蕩魂 妙在夠風騷
      花般嬌 月般嬌 一笑份外甜 睇到你氹氹

      轉倘若你愛我 一見心就軟
      情花浪蝶 心歡忭
      *我問你 我靚唔靚 算唔算嬌艷
      你情呀迷若瘋癲 可以拜在石榴裙
      前倘若你愛我 一世冇恨怨
      良宵共渡 花香有蝶眷
      君有熱情生愛念 我為熱情意更亂
      同訂良緣 溫香玉軟*
      [重唱*]

      刪除
  5. 白艷《如果我鍾意你》粵語,填詞:流雲(1966年《纏綿在愛鄉裏》細碟ECHK-561)
    奴今年十八歲 體格夠健美
    如花般實艷麗 芬芳過薔薇
    我問你 要唔要 呢一朵薔薇
    其實你想想地 不過不敢說出嚟
    點解我咁憎你 因為你太漏氣
    人家去讀大學 你偏偏去學戲
    呃句台詞都無力 周身刀而無把利
    點解我咁憎你 呢點要問你喇

    你想我嫁俾你 應該爭啖氣
    雄心要千萬丈 博個名返嚟
    我問你 愛唔愛 我呢個嬌媚
    睇我成個係西施樣 呢碧眼柳如眉
    如果我鍾意你 一生跟住你
    成親去渡蜜月 好過去做戲
    朝晚同遊多快樂 那怕旁人笑我哋
    如果我嫁俾你 你真真夠運氣喇
    https://www.youtube.com/watch?v=1Ci-zvnEiSI

    回覆刪除
  6. 點解我中意你(1935,紫羅蘭)
    www.youtube.com/watch?v=gdLcSMx0sXU

    回覆刪除