2009年4月18日 星期六

家家有本難念的經

潘秀瓊 - 家家有本難念的經
金曲回首今晚夜 1990

潘秀瓊 - 家家有本難念的經 (舊版本)
曲:姚敏
詞:李雋青

人人想過好光陰,家家有本難念的經,
有幾對好夫妻呀,有幾個好家庭,
人人想過好光陰,家家有本難念的經,
有的是沒金錢呀,有的是沒感情。

無錢有感情,窮有窮開心,
有錢沒感情呀,富有富傷心,
難得有錢又有情,有的是飽暖又思淫,
把好好的家庭,攪的不太平。

你若想過好光陰,做人不能不正經,
別靠著有金錢呀,就傷了好感情。

無錢有感情,窮有窮開心,
有錢沒感情呀,富有富傷心,
難得有錢又有情,有的是飽暖又思淫,
把好好的家庭, 攪的不太平。

你若想過好光陰,做人不能不正經,
別靠著有金錢呀,就傷了好感情。

葉麗儀 - 家家有本難念的經

卓依婷 - 家家有本難念的經

2 則留言:

  1. 高明、賀蘭:《指點迷津》
    www.youtube.com/watch?t=79&v=KypCCUVRdi0

    回覆刪除
  2. 高明、賀蘭《指點迷津》粵語,填詞:李願聞、龐秋華(1963年電影《糊塗福星》插曲)
    女:為因呢處係香島 首先衣著要夠時髦
      你著套唐裝 週身鄉里狀 表姐點會傾倒
    男:我自知鄉里又心粗 不識規禮確糊塗
      我願拜妳為師 請多多教導 一於聽妳擺佈
    女:你要天天共佢拍拖 講說話要識撈
    男:我又怕難做到 呢隻新馬不識途
    女:你重要學吓充闊佬 樣樣就佢起勢討好
      咪亂呷乾醋 花的腦筋包追到
    男:(嘩乜要咁多淋瀋嘢㗎)
      我內心經已亂糟糟 當真好似隻冇腳蟧
      最怕盲摸摸走錯路 烏厘夾單刀
    女:你若想孖佢共相好 要小心體貼咪咁嘮嘈
      快啲買套名貴新式西服 咪成日著土布


    魏平澳(女聲不詳),國語
    男:我們本來有好光陰 偏偏珍珠發神經
      跳甚麼靈魂舞呀 搞出了大毛病
      本來從此天下太平 偏偏少爺又發神經
      珍珠不找出來呀 他要炒我魷魚
      少爺沒感情 實在沒良心
      侍候他二十年 呀愈想愈傷心
      我又沒有碰過白虎星 我也沒有找過狐狸精
      為甚麼這樣 倒楣倒到頂
    女:你也不要太傷心 難道也想發神經
      我有個好辦法呀 包你絕對靈


    譚炳文、沈殿霞《好夫妻》粵語(1971年《豬年旺相》合輯)
    男:望妹應允做夫妻 女:只恐哥你會變曳
    男:我會成世聽你話 不敢有心虧
    女:未敢應允做夫妻 男:不必驚怕我有為
    女:怕你唔再聽我話 我就會怨一世
    *男:嬌妻做帝主 我為奴隸
    女:任我嚟亂踩 好似踩沙泥
    男:任你鬧我不發威 女:又防勞氣真惡抵
    男:我任你呼喝 女:錢銀我好粗使
    男:但得應允做夫妻 女:不忍將你太過難為
    合:我倆成對好伉儷 偕白髮心寬慰*
    [重唱*]
    (金川、李美君亦有合唱本曲,歌詞只少許不同)


    郭炳堅、茵茵《下次唔敢啦》粵語(《車衣妹/小嬌娃》大碟)
    (對白)
    男:茵茵,茵茵呀,仲咩嘢唔睬我唧
    女:哼,睬你都戇架
    男:點解呀
    女:噚晚你約咗我睇戲,點解唔嚟吖
    (對唱)
    男:莫相爭乜你又嬲親 想搵交嗌你發牙痕
    女:昨晚在何處鬼混 你實在冇本心
    男:阿邵音音佢話請飲 使乜嬲到你震騰騰
    女:去嗦嘢仲唔講真過份 你實在有鋪癮
    *男:珍珠係冇咁真 我並冇花心
      你莫再人怒憤 女:我打到你失呀魂
    男:我並冇亂去搵女人 女:仲學埋大砲得我憎
    男:望你莫再悲憤 女:激得我氣頂心
    男:望茵茵你莫傷心 應該知道我嘅為人
    女:對你哋男人好憎恨 成日去搞搞震*
    (對白)
    男:茵茵呀,你聽我解釋至得架。本來我想早啲嚟嘅,點知行到半路,遇見阿邵音音,監硬拉咗我上車,佢話生日請飲喎
    女:我唔聽我唔聽,你嘅說話,冇句真架
    [重唱*]
    (對白)
    女:哼,問你敢未?
    男:下次唔敢喇


    陳澍承《賭馬腳手冷》潮州話(《陳澍承潮州流行歌曲16首》專輯)


    陳小琴《家家有本難唸嘅經》客家話,填詞:張少林(2012年《麗風金曲系列:客家霸王榜》專輯)
    男人過日冇正經 半夜唔轉到處釘
    食醉酒來去酒廊 三點半還愛傾
    晨朝早十點盲巷身 太太喊醒愛問原因
    夫妻講冇啲感情 在出背藏女人
    伙食冇安定 講錢冇愛捠
    夫妻冇講話 罵交佢口唔停
    成日冇鐳有鬼信 擺擺行酒吧鐳緊緊
    幾溫情好家庭 過日冇安寧
    男人大多來變心 太太局到就會神經
    家家有本難唸嘅經 冇幾多好家庭
    [全曲重唱一次,再重唱末句]


    鄭秀玲《Mỗi người một nỗi niềm》越南文

    回覆刪除