2010年9月17日 星期五

啊呀呀 / 時來運到

姚莉 - 啊呀呀
作曲:姚敏 | 作词:姚敏

馮玉玲、何大傻 - 時來運到
作詞: 朱廣

(女)做乜把口得咁曳,撩我亂說東西,
(男)勸嬌咪話唔制,同卿相親無失禮。
(女)亂拋相思過嚟,唔領莫個丟低,
(男)你真靚若玫瑰,楊妃堪稱再世。
(女)休笑我生的花般美麗,你原定無關係,
(男)粉蝶會因花嬌醉迷,相愛相親似夫妻。
(女)做乜得你咁曳,誰個共你似夫妻,
(男)我身乃係皇帝,唔通將嬌你失禮。

(男)樣樣傢俬有齊,求你共我返歸,
(女)我早已話唔制,何必死呃要兼跪。
(男)莫非生得相曳,唔配做你夫婿,
(女)認真你是皇帝 奴家不貪富貴。
(男)睇落咪驚即刻要跪,帝王玉印身繫,
(女)真係帝主今番我弊,君你休將嬌花毀。
(合)玉手雙雙永擕,情燕共永相棲,
(合)莫非注定前世,回宮安享富貴。

3 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 姚莉《啊呀呀》國語,作曲、填詞:姚敏(1946年《啊呀呀/恭喜恭喜》唱片#35648)
    哎呀哎呀呀哎呀 人兒一去音訊杳
    哎呀哎呀呀哎呀 我的心碎了
    還是你另 有心上人 將往事付東流
    還是你無 從將書投 使我更難受
    哎呀哎呀呀哎呀 人兒一去音訊杳
    哎呀哎呀呀哎呀 我的心碎了
    [全曲重唱一次]
    (有稱本曲為《新哎呀呀》,以別於舊《哎呀呀》#35516)


    芳艷芬,粵語(1952年6月電影《恩恩愛愛》插曲7:39-8:54)
    上天仙女降臨 為救在世蒼生
    只因各地男女 常因不堪太苦困
    世上有等 悲觀憤恨 決尋自殺不幸
    故特散花 驅消劫運 免除大眾憂恨
    勸君不必志沉 螻蟻尚且貪生
    決心向上求進 毋須心灰志不振


    何大傻、馮玉玲《時來運到》粵語,填詞:朱廣(1956年《青春的我/時來運到》唱片)
    女:做乜把口得咁曳 撩我亂說東西
    男:勸嬌咪話唔制 同卿相親無失禮
    女:亂拋相思過嚟 唔領莫個丟低
    男:你真靚若玫瑰 楊妃堪稱再世
    女:休見我生 得花般美麗 你原定無關係
    男:粉蝶會因 花嬌醉迷 相愛相親似夫妻
    女:做乜得你咁曳 誰個共你似夫妻
    男:我身乃係皇帝 唔通將嬌你失禮

    男:樣樣傢俬有齊 求你共我返歸
    女:我早已話唔制 何必死翳要兼跪
    男:莫非我生得相曳 唔配做你夫婿
    女:認真你是皇帝 奴家不貪富貴
    男:睇落咪驚 即刻要跪 帝王玉印我身繫
    女:真係帝主 今番我弊 君你休將嬌花毀
    合:玉手雙雙永攜 情燕共永相棲
      莫非注定前世 回宮安享富貴


    芳艶芬、黃千歲《唔嫁》尾段(11:34-12:27),粵語
    攀登分親富華 情愛盡數虛假
    我偏決定唔嫁 奴非心欺騙奸詐
    往日與君 傾心說話 確為係廢邊話
    你若允的 請君痛罵 我亦決不歸家
    望君應該細查 奴意並冇花假
    勸君勿為奴掛 從今得心碎安也


    鄧寄塵、鄭幗寶《飛女世界》粵語,填詞:柳生(1967年《十月芥菜/飛女世界》細碟)
    男:大女夫婿做鞋 二女人懶願嫁跑街
      結婚要老豆還債 留番孻女嫁商界
    女:初學拍拖 相思會賣 愛情實冇失敗
    男:偷學拍拖 乜得咁壞 總冇正經點解
    女:學足西方女孩 狂舞亂跳當街
      拍拖態度奇怪 隨街箍頸秤腰帶

    男:女係亞飛 皆因縱壞 佢人係細鬼大
      想落要將 你個衰女嫁埋 管教有夫免學壞
    (對白從略)

    女:伯父啲鬚咁鞋 如有被佢揩一揩
      最少我塊面會紅晒 人不相識更尷尬
    男:錢任你使 驚乜老邁 發財望有依賴
    女:鬼受你昆 將婚姻當買賣 鈔票睇輕當爛柴
    男:近今啲飛女最壞(kuai4) 唔理父母踎街
      缺少教育難怪 從此飛女世界
      憑女享福癮應戒


    伊雷《老婆我錯了》粵語(1974年《啼笑夫妻/花旦英教徒弟》電影原聲大碟)
    唉吔哎喲老婆 無故亂咁起陰火
    最慘半夜懲罰我 唔好心嬲我知錯
    唉吔激嬲老婆 頭殼就快頂穿咗
    最慘有味痰罐 唔該開恩放咗我
    尊重愛妻 我千依百順 我唔亂去闖禍
    吼第個女 我終身折墮 請妳先息心中火
    唉吔哎喲老婆 唔會第次偷偷摸
    老公以後唔做錯 唔該今晚放鬆我

    今後對妻 忠心老實 再唔亂嗦闖禍
    倘若變心 妳即管折磨 打我幾鞭消心火
    自知激嬲老婆 求妳念吓當初
    老公拜跪嚟認錯 *嚟啦嬌妻錫番我*
    [重唱*兩次]


    梁天《摩登契爺》粵語,填詞:龐秋華(1975年《扭計祖宗陳夢吉》電影原聲大碟及《老夫子》電影原聲大碟)
    自稱摩登契爺 朋友話我係得嘅
    咪睇我咁大嘅年紀 游水打波最好嘢
    衣服最fit 花色最艷 怕人學我影射
    千萬契女 爭呼契爺 挨勢挨身真嬌嗲
    自稱摩登契爺 朋友話我係得嘅
    會飛會汆能跳 人皆誇獎我叻嘢

    終日涉足 花街柳巷 有時仲去到深夜
    不務正經 出名爛蛇 鍾意刺激玩新車
    自稱摩登契爺 朋友話我係得嘅
    每天作樂尋歡 荷包燶丁靠賒借


    茵茵《恭喜發財》粵語(1980年底郭炳堅、陸倩妮、楊明、茵茵《派紅包/恭喜發財》賀年雜錦碟GL-846)
    大家恭喜發財 人夠運夾好彩
    馬票中正頭獎 銀紙呢搵架車載
    大家恭喜發財 人夠運夾好彩
    美金大疊成袋 銀紙張張最可愛
    *發達慶祝 飲杯好應該 發財就快開枱
    我願各位 新春發財 勝利有錢心都開
    大家恭喜發財 人夠運夾好彩
    更祝福壽如海 齊飲杯起勢加菜*
    [重唱*]

    回覆刪除