2009年10月6日 星期二

多多福 / 邊個話我肥 / 邊個話我傻 / 大戰精武門 / 旱天雷

朱咪咪 - 多多福 (邊個話我肥)

盧海鵬 - 邊個話我傻
粵曲小曲流行曲演唱會

蔡麗貞 - 蔡麗貞大戰精武門
作詞:蘇翁

精武門,威震在武林,
精武門的,拳擊,在天下有名,
仁慈創辦者霍元甲人懷義,
但被人暗殺了,激憤眾徒兒,
嗰個五哥個名叫做陳呀真,
佢為人義氣,心中生氣,
遠走窮鄉,為找仇家,獨個單身去呀復仇。

荃灣呢有個蔡麗貞,
我拳頭如斗,通街收債,大似老虎蟹,
但人人崇拜皆因當初我真正威,
我把啲惡爺,大打特打,打得個個走出街,
蔡麗貞呢次向陳真談冠,
呢呢呢呢未講就打,迷蹤拳出,
動手動腳,大顯神威,蔡麗貞呢大戰精武門。

鄭錦昌 - 馬永貞大戰精武門 1973

高胡: 蔡珮錞
前金國中音樂班演奏
指揮: 黃正銘
2003-2-20 高雄文化中心至德堂演出

24 則留言:

  1. 1985年春晚_戏曲《花城之春》表演:红线女www.youtube.com/watch?v=4coyL5LWV0E

    邊個話我傻*仙杜拉
    https://www.youtube.com/watch?v=uv2fi1EAH_M

    梁天 邊個話我傻
    https://www.youtube.com/watch?v=pDhR2bDmXMY

    回覆刪除
  2. 尹光 - 乜你鼻歌痕
    www.youtube.com/watch?v=JS0i47PKHmA

    回覆刪除
  3. 劉珺兒 - 睇花燈
    www.youtube.com/watch?v=95_3gavjDuQ

    回覆刪除
  4. 尹光 - 大哥成
    www.youtube.com/watch?v=wKX5APXr1s0

    好嘢大哥成 功夫認真醒
    講到話出嚟撈 還須恃膽正命平
    佢鋤強扶弱滿腔正義 憐老憐貧病
    熱血男兒有理性 真正爛打出咗名
    一班爛鬼最尊敬他 純正為人標青
    佢拳頭又夠照雙飛腿快 碰著難搞掂嘢
    搵大哥成啦 係佢講聲就天下太平

    回覆刪除
  5. 卖菜歌 (粵語)
    http://v.qq.com/page/q/t/l/q00167e33tl.html

    回覆刪除
  6. 郭炳堅 - 好運一條龍
    www.youtube.com/watch?v=YLBuPiUZhj8

    回覆刪除
  7. 廚子大王
    www.youtube.com/watch?v=e9jZBk-CbdQ

    回覆刪除
  8. 尹光,李丽仪-蛾姐賣粉果
    www.youtube.com/watch?v=qeTAn0SXOGM

    回覆刪除
  9. 陳良忠《化粧品大王》粵語(1970年《滿肚密圈》合輯)
    嘻嘻嘻嘻嘻
    我花名大富良 嘻嘻 咪聽錯大姑娘 嘻嘻
    一向賣啲來路名廠化粧品十年長
    嗱頭油頭蠟各種髮乳搽過唔同樣
    就算係頭髮似箭 包你服貼好好樣
    兼夾仲有各式靚粉搽過迷人清香
    塗搽眼蓋 裝飾眼線 各樣眉髮面相
    胭脂唇膏 賣化粧品我稱大王
    名貴香水確係爽㗎
    人人搽過就會吸引異性心相向
    皺皮唔怕 面有癦屎 皮躁痕癢
    咁多暗瘡 又有飯蕊
    呢罌嘢呀 搽後就掃清光
    裝飾指甲 用乜鬼油 問我最妥當
    呢呢呢呢白色綠色 紅色藍色 金色灰色
    黃色銀色 賣化粧品我稱大王

    回覆刪除
  10. 鄭君綿《馬迷狂想曲》粵語,填詞:盧迅(1966年《馬迷狂想曲》細碟)
    (以下調寄《邊個話我傻 》)
    賭馬重估贏贏贏 賭馬重估精精精
    好似會考刨啦刨堆馬經望係靈
    實人人想易得發達憑吓橫財命
    昨日又嚟借債噃 搵呀二叔傾一傾
    一有綠底紅底成舖塵氣擒擒青
    頻頻能能就去 飛車馬場中
    嚟將命盤 袋中扲清 盡買金星嘅獨贏
    (以下調寄《天上人間》)
    哈嗱贏得金呀星 贏得金呀星 條纜孖昭景
    哈又贏得昭呀景 贏得昭呀景 條纜本買即吖勝嘅
    陣陣貼呀士都聽 我覺心搖未呀定
    (以下調寄《唐山大兄》)
    話蘭花 fit 到係無頂 話蘭花 梗會第一名
    話蘭花 快兼有後勁 呢蘭花 我決心吖博命掟呀
    (以下獨白)
    哎呀,呢趟買晒落蘭花,過埋呢一關呢
    洋樓呀、汽車呀,乜都有喇,老友記
    嗱嗱嗱嗱嗱,嗱嗱到達終點嘞,到達終點喇
    唉吔,吓吓,咩嘢話,即勝第一,蘭花第二,見財化水,慘咯,唉吔
    (以下調寄《高山青》)
    我掉其鈴鈴 輸又到乾又淨(乜都冇喇)
    山埃貼士害命 因賭多債項
    沉迷定會弊 我如夢醒
    (以下獨白)
    弊喇弊喇,少少地玩吓就好啦,老友記,哎
    https://www.youtube.com/watch?v=gZgkUcGN2Zo

    回覆刪除
  11. 梁醒波、關婉芬《小丑情淚》第一段,粵語
    飲醉實淒涼 入愁腸
    輸晒十三張 心都傷
    今晚就算捱足捱足個米缸又冇糧
    https://www.youtube.com/watch?v=nIOIyw13Pv0

    回覆刪除
  12. 郭炳堅《新年發達行好運》粵語(《新年燒香神保佑》合輯)
    轉眼又新年來臨 啲細路仔好開心
    充滿愉快才仔嘅媽媽又劏雞拜神
    橫財就手發達行正成年運
    萬事如意最興奮 賭馬又搵幾千蚊
    生意賺錢買屋買樓買親都成躉
    年年旺相 福星高照 出入平安 大眾健康
    人生愉快享福共把快樂尋
    又添財又添丁真正確係過癮
    門前還有聲聲竹炮艷美煙花猛噴
    財神爺快就到就到 迎接迎接
    你梗中票 大富大貴 恭祝各位行好運
    又祝諸君生意賺錢 前進冇倒褪
    大搵特搵 錢紙成袋 越搵越多 全家唔憂
    又坐飛機過埠旅行
    [全曲重唱一次]
    https://www.youtube.com/watch?v=8iyBM-zUwqE

    回覆刪除
  13. 李健莨(另一男聲不詳)《棋王爭第一》粵語
    (喂,秀公子,今日咁得閒,捉番盤棋哩
    你見諒,捉咪捉囉,你估我怕你呀
    唔係話怕唔怕嘅,不過你黃魚咋喎
    我呢份人冇咁衰嘅
    咁你自己至知呀,嗱,老實嘞,舉手不回呀
    得喇,唔回咪唔回囉
    嚟啦
    嚟啦)

    捉過係你贏 我請你食粉果
    不過係我贏呢贏呢你輸又如何
    呢兩家對敵全咪投人坐
    若然你勝我 請你食燒鵝喺啦
    呢我用邊炮出馬打象上嚟攔阻
    我篤卒過 我陪馬就捉你仲有唔須食你中卒又如何
    我有全勝辦法點怕你食我 雙車一炮就快包抄過喇噃
    上象上象 喂過河過河 點會咁捉啫將到我
    乜都喫呀你撈得幾多多唧
    總之算喇我讓你行過
    係咁係咁 唔得唔得 係咁係咁 唔得唔得
    絕冇規則象點亂過河

    (喂,咁樣捉唔啱噃
    吓,你個人黃魚咗一趟,宜家趟趟都黃魚
    乜嘢黃魚呀,你講話小心啲至好呀吓
    我都讓你行過架啦
    我駛咩你讓呀
    呢啲係新規矩嚟,你話唔啱呀,我係咁架喇,你吹咩)

    我拉隻象過河 點到話不可唧
    咁捉實在唔啱唔啱你癲我未傻
    你想咁易爬上棋王座
    實情我冇錯 的確係輸咗嘅
    輸咗仲呃我添我嬲連隨發無名火
    最多打過 傻嘅戇嘅話我唔啱係我即刻跳咗落河
    全冇道理精嘅快認錯喇噃
    應該將個第一交俾我啦嘛
    你發夢發夢 你發傻發傻 乜你呃我 顧住折墮
    開心吓 無謂起風波
    總之算喇我讓你行過
    係咁係咁 唔得唔得 係咁係咁 唔得唔得
    絕冇規則象點亂過河

    (五十年代馬仔、鄭君綿合唱的同名歌,未知歌詞是否和本曲相同。)

    回覆刪除
  14. 新馬師曾,粵語(1968年電影《矇查查發達》片頭曲)
    https://www.youtube.com/watch?v=mClzky4RkbI

    回覆刪除
  15. 何大傻《多多福》粵語,填詞﹕胡文森(1959年《多多福》合輯)
    邊個話我肥 哈哈哈 請佢食雞髀啦
    哦乜你話我肥咩肥咩 我鍾意係肥嗱
    肥人肥福份 真正係唔怕肥膩
    都樣樣都唔理嘅噃 只要食雞髀嘅啫
    呢你大家試睇世間 肥嘅人無幾呀
    嗱時時大擦 天天睇戲
    享慣食慣食得瞓得做得捱得 又有心得你邊係個皮得架
    嗱著得似去做戲 綾羅綢緞樣樣都有 恨就恨懵你架
    肥人還有艷福極多 有啲靚女佢將我吼
    大家合心拍拖快樂無限滋味
    陣陣大風體溫好似焗張焗張棉被
    *呢呢呢呢 盡歡樂 忘憂愁 共享樂 唔憂肥
    大笑嘻嘻 我包令你肥 哈哈*

    肥佬都多數夠運氣架 肥婆肥佬入雙出對
    恨就恨懵你架
    肥婆肥佬服裝又派 架子夠威美金夠多
    胃口又好箇中美妙無限滋味
    就係遇啱中間失業亦都唔念記個咯
    [重唱*]

    回覆刪除
  16. 生藕滿場飛 李燕萍 (粵)
    www.youtube.com/watch?v=YYCsHPv4GCw

    化粧品大王 陳良忠(粵)
    www.youtube.com/watch?v=ADGAM161NSg

    回覆刪除
    回覆
    1. 李燕萍《生藕滿場飛》粵語,填詞:朱鶴頂(1973年《生藕滿場飛》大碟)
      生藕食過嚨喉甜 生藕趙到口出煙
      生藕內有情絲X 嗒真吓啦意味甜
      長年長月賣生藕 為酬謝貴客人情面
      有啲日日食唔厭嘅噃 仲鬥搶爭先
      今次特請派生藕呢 行到你埋枱邊
      我要全場大派 邊一個想要就嚟問我
      定必順手奉到諸君你面前
      諸君試多三兩片
      咁靚藕枝 枝枝新鮮食到你不知厭
      我有意今天真心送俾你啦最好最爽
      任你食到飽餐當飯能聚生藕蓮(趙啦)
      包你趙到好開心 你咪慌啲牙力軟(生藕蓮)
      呢呢呢趙得趙得唔收錢嘅
      趙啦趙啦入心甜包你趙到起渣咁仲甜

      刪除
  17. 呂念祖、卓佩麗《朋友》粵語(1994年《小曲王·廣東小曲新唱2》合輯)
    合:月色溶 朋友喜重逢 朋友喜重逢
      兩相兩相看面容
    女:握手暢談敘說 胸襟闊情懷縱
    男:莫道人生似飄蓬
      今見舊侶情湧已失去自控
    女:憶當初少小相交 息息兩相通 心意重
    男:它比泰山還重 日更隆
    合:無論碰到風波歷亂 無論碰到荊棘萬重
      亦能互勉互幫 似水乳融
    男:即使迅雷和驟雨 冰雪霜凍
    女:也能憑熱血 溫暖心胸
    男:坎坷歷盡前途通
      一朝兩地分 心中暗淚湧
    女:天天盼君念君 也望能再重逢
      夜裏憑欄臨風
    合:朝朝在盼音書送
    男:此際能如願 似重逢夢裏
      把酒共馬金杯碰
    合:朋友世間至寶 散和聚都更情重
      朋友挽手並肩 萬里把步縱
      珍惜人生長路裏 情真永伴送
    (本曲部份調子和《旱天雷》相近)

    回覆刪除
  18. 劉珺兒《睇花燈》粵語(2002年《粵語小調精品集》專輯)
    (歌中夾雜對白皆從略)
    *男:今晚共你同遊行 走去大街睇花燈
    女:此乃係一年一勻 堪稱美景與良辰
    男:人人話去睇過就能有橫財運
    女:我哋預備實行去喇喂 你快啲裝身啦
    男:兼夾仲有馬褂襯件名貴長杉
    女:皆因太古老 未合時代性
      服裝陳舊着起都笑壞人
    男:款式太多 點知算合襯呀
      你教我裝身裝得靚樂意應允㗎*

    男:聽見又打傍池傍 好似又打棍篤篤篤轟
    女:好快就有魚燈嚟街邊 企得兩便人
    男:前頭仲有匹馬行到臨近
    女:在後定然有㗎喇 各款花燈
    男:幾個大姐咁嬌俏提了紅蓮燈
    女:生花砌寶扇 還仲有樂師
      成隊笙歌奏幸運
    男:花燈過街 應要奏樂襯噃
      更有舞獅子威聲最令我興奮㗎
    [重唱*]
    https://www.youtube.com/watch?v=95_3gavjDuQ

    回覆刪除
  19. 小丹鳳《貴人扶助》粵語(1973年《恭喜發財》賀年合輯)
    *春節共歡齊眉揚 不聽效番響叮噹
    尊敬萬家齊心齊心 又靠馬免投鑼
    嗙嗙嗙 越敲越仲洪放如雷撞
    熱烈耀堂舞笑放 新愛伴姿展春光
    鼓也烈擊陳七陳七人來威風 喳喳喳又跳 真歡暢
    篤撐喳嚓打得合襯動作如斯
    多光見出耀武名傳揚
    喂舞獅需要靠大眾嘅
    人人相幫相助 夠聲威壯
    如同人經商 拋家出去 千里海外 只靠相助
    只為經商 猛風火勢健康行運過畏相
    他朝定必獲得營商成功 賺到萬金榮歸回鄉
    耀我宗親慰安父母情綿長
    [全曲重唱一次]
    https://www.youtube.com/watch?v=0IJe0bV3CiA

    回覆刪除
  20. 何非凡,粵語(1953年2月電影《佳人有約》插曲)
    婚禮就舉行行行 相愛復相親親親
    今趟遂我平生從今拜倒拜倒石榴裙
    呢呢藍橋有路忙行近
    舊夢尚懷記 一見定終生生生
    花澗下一吻一吻 情愛油然生
    紅裳綠鬢心相印
    蓮放並蒂立刻成婚步進深閨會玉人
    https://www.youtube.com/watch?v=0-OEZqF1S-4
    (1:33:36-1:34:38)

    回覆刪除
  21. 鄭君綿、杜平、陳齊頌、森森、沈殿霞、羅蘭《大家歡樂在今宵》粵語,撰曲:羅寶生(1968年電影《大家歡樂在今宵》主題曲,同年收錄於《大家歡樂在今宵》原聲碟)
    今晚樂逍遙遙遙 歡暢渡今宵今宵
    差利望見人山人海滿院是人潮
    團圓大家努力才能號召
    動作自然更惹笑 歡樂享今宵
    恭祝大家有金有銀常中頭名彩票
    長命百歲子孫富貴
    更頌平安是福消災除凶大眾家家樂迢迢
    啦啦啦啦啦 敬賀情侶好似比翼鳥
    情男情女相親相愛共歡笑
    諸君夜晚睇歡樂今宵能令你發笑
    噢 大家共歡狂歌魂銷月嬌花嬌同祝良宵
    共對歡欣樂遙遙
    https://www.youtube.com/watch?v=p3XePAKmBkY
    (1:21:01至結尾)

    回覆刪除
  22. 張寶,粵語(《鹹魚仔出世》音樂劇專輯第一首)
    *邊個話我傻傻傻 生個係囝爽死咯
    居然係個慈菇慈菇認真開心咯
    嘩肥肥又白雪雪仲壯健又搞共咁多
    樣貌直情似晒我 一口水肩好鬼多
    真正係呀佢一笑親零舍頑皮開心果
    人人話趣緻好得意喎 個鼻零舍大個
    面似鹹煎餅係對耳仔似足我老婆*
    呵呵呵呵呵
    (中段對白從略)
    [重唱*]
    https://www.youtube.com/watch?v=kgwsg5_m9RE
    (1:18-3:13)

    回覆刪除
  23. 九星報喜插曲 - 鍾鎮濤
    www.youtube.com/watch?v=clsMQ1SFf5k

    回覆刪除