2009年11月23日 星期一

襟上一朵花 / 愛情多煩惱 / 賣花曲 / 賣花歌 / 人人鍾意

周璇 - 襟上一朵花

姚蘇蓉 - 襟上一朵花

襟上一朵花呀,花兒就是他,
他呀他呀他呀我愛他。

襟上一朵花呀,花兒就是他,
他呀他呀他呀我愛他。

愛他有花一般的夢,愛他像夢一般的花。
啊啊啊 ~~

襟上一朵花,花兒就是他,
他呀他呀他呀他,可憐的他。

麗莎 - 愛情多煩惱
調寄:襟上一朵花
作詞:鄭一川

情為煩惱根源,愛海最難填,
嬌花那得千日研,愛果乃是愁根變。

情為煩惱根源,愛火怕重燃,
失戀痛心苦難言,情海多幻變。

為情為愛終惹恨,小心遭欺騙,
失了足,沉淪獨怨天,可憐。

情為煩惱根源,愛果似美而甜,
小心吃虧休信甜言,情場多變。

郭炳堅 - 賣花曲

何大傻、馮玉玲 - 賣花女

李健莨 - 賣花歌

鄭君綿 - 人人鍾意 (1971)

鄭君綿、呂紅 - 一半傻

14 則留言:

  1. 鄭君綿 - 狄娜 - [ 求愛大色狼 ]
    https://www.youtube.com/watch?v=qaFKGnjJukY

    回覆刪除
  2. 尹光 - 新明星歌 1982
    https://www.youtube.com/watch?v=wW1bFGIV6Ek

    回覆刪除
  3. 鄭君綿《人人鍾意》粵語(1970年10月電影《橫衝直撞七色狼》插曲,收錄於1971年《橫衝直撞七色狼/圓床美夢》合輯)
    我魂飛去 夢娜真美 每朝每夜都想你
    其實同你就好有緣 我一見你最歡喜
    我發夢同你拖拉手 兩家拍住睇影戲
    你甜蜜情意挨過嚟 送香吻我最骨子
    有幸同你ki個ss 魂飛天外去
    阿夢娜仲有嬌與媚 嗲聲氣
    我真鍾意你對雙眼睛 有電流令我癡 真正奇
    桃唇含笑睇見就暈 你曲線靚確考起
    潔白如雪粉臉兒 人人都鍾意

    吼正人人行晒我摸上嚟 你可見我確心癡
    我有熱情夾多money 唔慌會刻薄你嘅
    你若然下嫁真正易 我揸晒主意
    搵金屋收起你 講到錢 我願全部都照起 休再遲
    成群狼對你包圍 佢班嘢確冇識死
    嗰拃窮漢心卑鄙 人人都要啹你㗎
    https://www.youtube.com/watch?v=Bgb5AkKS21Y

    回覆刪除
  4. 周璇《襟上一朵花》國語,作曲:李七牛(黎錦光),填詞:吳村(1941年1月電影《天涯歌女》插曲,收錄於《襟上一朵花/街頭月》唱片#35498)


    何大傻、馮玉玲《賣花女》粵語(1956年何大傻、馮玉玲、呂紅、朱老丁《賣花女/追求勝利》唱片)
    女:你睇桃花靚 啲梅花靚 買花切莫話貪平
      劍蘭玫瑰早有名 牡丹至靚全城
      你若然買休要恨平 平親不是靚
    男:我行勻晒想買平 冇一檔能成
      擇定嚟買收市就平 名花一樣靚
    女:臘梅又襯嬌芍藥 真真正 啲菊花加靚
      枝吊鐘 合時又夠醒 男:冇檔成
      唔合人意花冇平 聽收市然後平
      嗰一檔花真正合時 人同花靚

      平兼靚 平兼正 快啲介紹嚟斟成
    女:人如桃李經已贏 你知道價唔平
    男:影低晒啦開到冚園 人比花仲靚
    女:你行勻晒冇檔成 牡丹點會能平
      拋生藕呢請買別人 我唔敢多受領
    男:你若然並冇收過訂 即刻搬晒 通通都買
      鍾意桔 白蟬共素馨 女:香滿城
      盤上玫瑰花有名 勸君咪買唔成
      過後難買枝葉殘 難長開靚

    男:做人亦要講吓命 生得靚 執得正
    女:揀三兩聲 你份人亦算精 香滿城
      梅艷桃李菊笑迎 合:買啦咪唔成
      開得正呢真正合時 人同花靚
    (鄭錦昌、熊康如《賣花女》大致同詞,收錄於《鄭錦昌情挑十個女人諧趣情歌對唱》專輯)


    鄭君綿、呂紅《一半傻》粵語(1962年《談情要小心》雜錦碟)
    女:唔睬你 係唔睬你 你追我亦冇乜趣
    男:我為求訂婚嫁期 女:你為求訂婚嫁期 男:嫁啱我確有好處 女:嫁啱你最怕激氣
      你係傻仔經已自明 誰都不合意
    男:話傻實際我精到極 識一pair睇戲 女:精叻歸咗去 男:識嬌真好靚 女:又將高帽戴
    男:兼夾曉 娶你洞房做我妻 女:真太曳
    男:我唔傻夾不算曳 好多對我也鍾意 女:阿差女對你鍾意
    男:我實情梗好會做人 女:完全嘥氣

    男:唔嘥氣 係唔嘥氣 講透包你岌頭鍾意
    女:你為求訂婚嫁期 男:你還唔嫁乜得咁奇 女:嫁啱你確冇好處 男:你睇錯喇有好處
    女:你係傻仔經已自明 全指三話四
    男:話傻自憤我不懶惰 識得癡心你 女:偏偏不睬你 男:專心於工作 女:應專心工作
    男:一世都 起勢賺錢為養妻 女:不算傻
    男:最難脾性一半傻 你蝦我也冇生氣 女:兩夫婦要咪生氣
      結合唯愛哥你善良 男:完全得米


    鄭君綿、呂紅《新賣花曲》粵語(1965年鄭君綿、呂紅《新賣花曲》細碟)
    梅花靚 桃花靚 素馨芍藥十分靚
    芙蓉含笑香夾平 買親冇話唔成
    燦爛玫瑰兼有白蘭 茶花真係靚
    *又平又靚香過夜 呢一枝靚 嗰一朵又靚
    想買花 你埋嚟話我聽 花醉人
    時時行過香滿城 買番去插認真正
    帶住玫瑰訪情人 花同人都靚*
    [應該有重唱]
    (郭炳堅《賣花曲》同詞,收錄於《正宗萬惡淫為首》專輯。李鍵莨《賣花歌》歌詞僅改少許,收錄於《街知巷聞》專輯)


    麗莎《愛情多煩惱》粵語,填詞:鄭一川(鄭國江)(1975年《叮嚀》大碟)


    尹光《新明星歌》粵語,填詞:陳劍雲(1982年《發發發》大碟)
    (Camera cut)
    *秦祥林與柯俊雄 李三腳與成龍
    李道洪周聰狄龍 李添勝葉婷丁洪
    喬宏王禹金童 李菁與吳桐
    魯俊胡慧中江雪穆虹 胡楓周潤發
    鄭裕玲鄭少秋許冠傑 張天愛 張瑛金漢
    小燕飛 啊謝賢葉楓 鍾鎮濤
    平凡秦沛許冠文 張艾嘉與黃蓉
    米雪岳華啊沈殿霞 人才出眾*
    [重唱*]
    (Cut cut cut cut cut)

    回覆刪除
    回覆
    1. 丁洪應該是丁紅,王禹應該是王羽,黃蓉應該是王戎。

      刪除
    2. 郑君绵-卖花曲
      www.youtube.com/watch?v=dGeNXDoXpcA


      卖花曲 - 刘珺儿
      www.youtube.com/watch?v=8S_cfZsmMww


      賣花得美插曲3 - 新馬師曾
      44:18-44:10 in
      賣花得美 (1960)|新馬師曾|林丹|譚蘭卿
      www.youtube.com/watch?v=5WFyeKRsywE

      刪除
  5. (女聲不詳)《鹹魚仔出世》第四首(21:07-22:51),粵語(約70年代揚咩、張寶《鹹魚仔出世》唱片劇)
    人未嫁我個名叫美霞 靚仔我有大把架
    好多有錢佬鍾意我美霞 我梳起亦唔想嫁
    其實我已經睇到化 最驚嫁錯就慘喇
    有啲嫁俾壞男人仲沾上大麻 時常兼走去賭馬
    *輸晒錢仲要俾佢責罵 認真可怕 (仲要俾佢打)
    不顧家 將金錢亂咁花 聽到都怕
    我寧願唔嫁賣青菜豆芽 搵兩餐我亦冇牽掛
    你若行差一世矇查查 嗯我唔想嫁*
    [重唱*]
    https://www.youtube.com/watch?v=kgwsg5_m9RE&list=PLHdr6dl7vO3C0SP3sipCX5Uu1ipm0snvk&index=2

    回覆刪除
  6. 梁醒波、于素秋,粵語(1962年3月電影《搶老婆》插曲5:38-6:13)
    男:(開頭應該缺三句) 我呢個靚相
      美人配小霸王 有鬚至係王者相
    女:你未明白那畫意義 點值得歡暢 點值得歡暢
      呢幅 叫做霸王別姬 楚霸王
      無疑神勇剛強 到底吃敗仗
      畫中故事描素鴛侶別離 跟住神魂俱喪
    https://www.youtube.com/watch?v=tbolcEaBWNU

    回覆刪除
  7. 新馬師曾、白雪仙、陳露華、張月兒,粵語,撰曲:吳一嘯(1952年10月電影《生紅娘三戲張君瑞》插曲37:09-38:03)
    張:今日嚟相敬 嚟相敬 最緊要係大家勝
      既蒙嚟抱不平 我感你嘅隆情
    新:我願能夠好事成 共佢同心今日證噃
    陳:我自憐命似花嘅命 得君相救 我一生感銘咯
    白:唓使乜拘到咁 有乜問題就要傾啦 嗱夫人
      趁人齊喇你講到明 佢哋結婚要快完成
      嗰陣齊聽古樂鳴 咁就人人高興嘞
    https://www.youtube.com/watch?v=Dqkj8RT0f04

    回覆刪除
  8. 白雪仙、半日安,粵語,撰曲:潘一帆(1957年4月電影《宮主刁蠻駙馬驕》插曲1:28:18-1:29:08)
    男:你行前要表吓情 女:最憎佢無情
      最弊佢唔應咁醜過流螢 男:有良謀佢一定應
      實行學吓好計劃 應該要 嘻哈笑
      一搵佢傾 向檀郎大笑聲 講吓情
      你為人咁聰呀明 怕乜去再求情
      一個跳步埋去都要夠熱情 嗰陣檀郎必應
    https://www.youtube.com/watch?v=c7DOrgt4rc4

    回覆刪除
  9. 余麗珍,粵語,撰曲:梁山人(1960年3月電影《猩猩女飛馬斬魔龍(下集)》插曲1:35-2:30)
    城中往 城中往 心花開放 
    見皇城夠輝煌 有碧瓦紅牆
    市面遊覽因報復母仇 查清真況
    (中間對白從略)
    做乜嘢城門有咁多人 似瘋更如狂
    有若螻蟻褸蜜糖 待我行前觀看
    https://www.youtube.com/watch?v=SNr5UtMjVOA

    回覆刪除
  10. 伊秋水,粵語(1954年2月電影《春滿乾坤福滿門》插曲1:22:26-1:23:37)
    嚟啦唱 喂嚟啦唱 快啲喇大家唱
    女兒遲遲作新嫁娘 好彩嫁女冇貼埋床
    猛ngap6頭噃真正係忙 生出個外父相
    借人全套衣裳 着起志氣昂昂
    借住嚟着不過就係長 人唔知我頂住檔
    又齊又正真漂亮 心歡暢 (一節純音樂)
    我充闊商 咪被人話老鄉 真老羊
    帶齊人去結婚禮堂 闊佬氣派皇皇
    新衫噃真正在行 堂堂福相
    https://www.youtube.com/watch?v=gdMUOvh2ucA

    回覆刪除
  11. 尹雪兒 - 桃花靚
    www.youtube.com/watch?v=o98Bvwhzoh0

    回覆刪除
    回覆
    1. 桃花靓 - 李宝莹
      www.youtube.com/watch?v=z0HDWEU7CWI

      刪除