2009年11月27日 星期五

天上人間

費玉清 - 天上人間
作曲:姚敏 / 作詞:楊彥岐

樹上小鳥啼,江畔帆影移,
片片雲霞,停留在天空間。

陣陣薰風,輕輕吹過,
稻如波濤,柳如線,
搖東,倒西,嚇得麻雀兒也不敢往下飛。

美景如畫,映眼前,
這裡是天上人間。

青蛙鳴草地,溪水清見底,
雙雙蝴蝶,飛舞在花叢裡

處處花開,朵朵花香,
蘭如白雪,桃如胭,
你嬌,我艷,羞得金魚兒也不敢出水面。
萬紫千紅,映眼前,這裡是天上人間。

你嬌,我艷,羞得金魚兒也不敢出水面。
萬紫千紅,映眼前,這裡是天上人間。

蔡幸娟 - 天上人間

張永佳 - 天上人間
Performance by Bryan Teoh at Bukit Timah Plaza.

吳靜嫻 - 天上人間

李麗華 - 天上人間
電影 『新茶花女』 插曲 (1941)

34 則留言:

  1. 新馬師曾、鄧寄塵:《窮風流》
    https://www.youtube.com/watch?v=FEYBjRbSHzY

    回覆刪除
  2. 新馬師曾、吳君麗、鄧寄塵、李香琴、桂花鹹:《生意興隆》
    https://www.youtube.com/watch?v=XfPT3CC9fYU

    回覆刪除
  3. 粤曲小调《宝墨园专辑》兰圃清芬-曾慧
    http://www.tudou.com/programs/view/bp1mIG7Bzws/

    回覆刪除
  4. 粤曲小调《春日郊游》
    www.qntsu.com/play_lbgxutjsjzcfsncnpjixo.html

    回覆刪除
  5. 甘样又唔得 郭炳坚
    www.xiami.com/song/1771483255

    回覆刪除
  6. 尹光 - 咸濕先生 (粵)
    www.youtube.com/watch?v=1_tegaj7Yx0

    回覆刪除
  7. 張太♪♫ 問問哥你想不想(粵語)
    www.youtube.com/watch?v=wWSOBWcLTRQ

    回覆刪除
  8. 東南西北 (客家)
    second song (@10:57) in
    張少林 陳奇 - 東革亞裡,東南西北
    www.youtube.com/watch?v=AQG6SOUXjYE

    回覆刪除
  9. 梁耀安、郭鳳女《粵韻迎春》第三段(2:09-3:03),粵語(2005年12月《郭鳳女迎春接福賀年新曲原裝MTV卡拉OK(中國版)》合輯)
    女:紅豆芳鮮 紅豆芳鮮 贏得知音千千
    男:奇姿爭展 奇姿爭展 名腔飛播廣遠
    女:唱遍都市鄉村 到處風華盡現
    男:重洋飛千里 到天邊
    女:大地縱橫展演 送去鄉情共友善
      梨園共觀眾 相結心一片
    https://www.youtube.com/watch?v=y7WBg745Mk4

    回覆刪除
  10. 廖志偉、伍木蘭《一山還有一山高》選段(16:08-16:42),粵語(1956年單曲)
    男:我宜家真風騷 我成身都風騷 從今係你相好
    女:行啦弗呀早 行啦弗呀早 我宜家先要醫肚
    男:我袋定金錢充闊佬 女:究竟你因何亂帶路
    男:實行入餐廳去 我冇甩呀鬚


    新馬師曾、鄧寄塵《窮風流》粵語,填詞:胡文森(1959年電影《兩傻捉鬼記》插曲)
    新:何必咁憂心呀 何必咁傷心呀 何必激氣發𤷪𤺧
    鄧:唉魚骨有得骾 肥豬冇得分 窮的確冇乜癮咯
    新:唓實在係天養天吖生 有發達有時會滯呀運
      任從呀天吖跌 當呀金呀山毯喂
    鄧:日日想你結吖婚 帶挈細佬行大呀運
      點知大麻纜都掹斷咯 此後難逢大貴人
    新:唓望結婚 有呀錢分
      唔係馨香應該要自己呀去搵
    鄧:自在好過憂吖心 計我批評呀話你笨
    新:我話你笨 現時又不必喇 請你咋早啲返去


    新馬師曾、吳君麗、鄧寄塵、李香琴、譚蘭卿《生意興隆》粵語,填詞:羅寶生(粵語長片插曲)
    新:酬賓一吖曲 吳:酬賓一吖曲 新:全體心境都吖好
    吳:呢度甜點頂好 李:鹹點頂好 鄧:唔講都吖知得到
    吳、李:列位關照多啲啦 鄧:唔駛我嘆英雄末呀路
    新:七十二行呀都吖幫吖襯,永冇吊起吖砂煲
    吳:但願生意滔滔 我哋四個生財就有路
    吳:合群工作 譚:人人耐勞
    譚:大眾好 有得撈 誠實忠心先至襟呀撈
    合:日日生意好 永遠都行順路


    梁醒波、白鳳英《交通燈》中段(12:52-13:29),粵語(2000年《諧趣粵曲 :炒股票、交通燈》專輯)
    男:我拿手鬆骨 拿手揸骨 我同妹將骨揼
    女:我唔多想鬆骨 唔多想揸骨 而家好想瞓
    男:我願伴妹你身跟 女:你要令人擰吓擰
      凌晨六點鐘到 兩家傾心


    鍾雲山、崔妙芝《一笑牽情》粵語(4:36-5:35)(鍾雲山、崔妙芝《唐伯虎點秋香》合輯,2004年復刻)
    男:我能測芳心 你懷春思婚 我和嬌先看掌心
    女:氣得奴家火滾 你何必看掌心 男:我無非將你指引
    女:授受不呀親 寡女孤男莫接近
    男:我最靈瞏係睇相 指點你嘅終生
    女:你對我因何關心 男:有意追求蜜運
    女:我何曾係相識你 男:記否沿途伴你遊


    (應該是飾演少奶角色所唱)《笑點秋香》部份(46:21-47:18),粵語(鍾雲山、崔妙芝《唐伯虎點秋香》合輯,2004年復刻)
    華光真奄尖 華光真奄尖 我存心敷衍
    所有堂中鶯燕 全傾所戀 我存心施騙
    實在佢心裏所戀 有個佳人甚美艷
    定然係秋香你 令佢暗癡戀
    實在你心裏想點 嫁佢啊儂未願
    你為何不肯嫁 何妨對我直言


    甄秀儀《問問哥你想不想》粵語,填詞:蘇翁(1974年《問問哥你想不想》大碟)
    問問哥你想不想 看見春回綠柳岸 桃源一片好風光
    問問哥你想不想 看見霜梅在嶺上 搖搖低舞迎艷陽
    活色更生香 蝴蝶飛舞花枝 正為佢飄飄送芬芳
    問問哥你想不想 聽見鶯啼在柳浪 迎郎歸里高聲唱
    問問哥你想不想 燕侶依樑上 離情問君可有懷人夢裏償
    兩家各一方 情話私語深宵裏呀 問你可有想
    問問哥你想不想 看見春回地上 桃源春吖滿心歡暢
    (林靜儀亦有此曲,收錄於1976年《再生花.相思扣》大碟)

    回覆刪除
  11. 麗莎《細唱風流調》粵語,填詞:蘇小軾(1977年《月亮亮/迴想曲》大碟)
    月比花更嬌 半暗光明耀 伴郎歡笑抱春宵
    胭脂香暗飄 更覺花容妙 黛眉輕掃郎代描
    露灑雨飄 零落春花枯萎我恨你不該太輕佻
    夜靜燈暗吊 照見花容妙 伴郎今晚相歡笑

    夜靜鶯語叫 細唱風流調 伴郎歡笑抱春宵
    莫道花最嬌 我似花兒妙 葉隨風舞如浪潮
    露灑雨飄 零落春花枯萎我恨你不該太輕佻
    月媚花更嬌 你愛花兒妙 莫忘今晚相歡笑


    郭炳堅、周晴晴《情歌對唱》粵語(約七十年代《鳳燭燒殘淚未乾》專輯)
    男:你睇情蝶一呀雙 情鴛一呀雙 荷花飄香
    女:同君欣賞 到園中觀光 黃鶯高聲唱
    男:艷麗景緻好風光 女:你看花兒又漂亮
      令人心嚮往 美好春光
    男:願效一對呀好鴛鴦 女:我倆真誠莫變樣
      願郎共心相向 情未忘
    男:願永久 愛一雙 甜蜜相依相親快樂心更爽
    女:你樣貌好似潘安 男:愛你呀花容又漂亮
    合:盡情共高歌唱 歡笑心開朗


    郭炳堅(女聲是陸倩妮或劉瑞蓮)《大團圓》粵語(約七十年代《胡不歸》專輯)
    男:我亡夫嬌妻 女:從今雙棲 男:何須悲悽
    女:抱住BB仔返歸 男:佢人精乖好叻仔 女:阿奶奶佢心安慰
    男:復合輕挽嬌妻 女:再續當年舊誓
      情郎相愛做對好夫妻
    男:你實在可愛好嬌妻 更愛你花容又秀麗
    女:共郎歸家去 團圓白髮齊
    *男:我伴愛妻 你快返歸 無限高興心中快樂你生咗個叻仔
    女:佢樣貌好似你認真威 教佢讀書將來學武藝
      團圓歡快 心裏安慰*
    (中段對白從略)
    [重唱*]


    郭炳堅、茵茵《口花花》粵語(約七十年代《茵茵之歌:發你個財財》大碟)
    (男:嘩,嗰便有個靚女行過嚟喎,好,等我撩吓佢先
       嘻嘻,小姐,你去邊度呀,我載你去er)
    *女:你啲男人口花花 男:你人真頂呱呱 女:鹹濕濕睇見鬼都怕
    男:向你求婚咪嬲啦 女:人真太鬼馬 隨街追我想點呀
    男:我願贈火鑽七卡拿 女:咪對住本姑娘亂說話
    男:談情共妹傾吓 我夠靚兼呀兼瀟灑
    女:你實在醜怪過矮冬瓜 男:你靚過林青霞冇亂說話
      若然妹肯嫁 錢財任你拿
    女:實笑話 你太口花 其實邊個吼你太霎戇把口鬼咁喱嗱
    男:實在今晚我好丟架 你咪將人亂咁罵
    女:男人係多奸詐 我乜嘢都睇化*
    (男:嘻嘻,小姐,你真係正嘅唧,
       啊,你個樣好似林青霞喎
    女:哼,我似邊個關你咩嘢事呀,你唔好喺度口花花喇
    男:哎吔吔,乜咁嬲唧,我同你講說話都俾面你啦)
    [重唱*]


    郭炳堅《順利迎新年》粵語(1980年《粵語新年金曲-財神爺》專輯)
    年初一講恭喜 人聽到好歡喜 年初七撈生撈起啦
    搵埋一班好知己 撈魚生呢最歡喜 一齊撈撈好有生氣
    老友記新年呀恭祝你(恭祝你) 個個在今年呀順利(順利)
    財神入屋搵你喇 個個都風生水起啦
    老友記今年呀最歡喜(最歡喜) 個個逗花紅呀和味(和味)
    嗱橫財就手祝你 人人共同露笑眉
    *祝大馬更加好 有呀轉機
    社會今年經濟一定會東山再起啦
    老百姓今年更撈起(更撈起) 會發達得名共利(共利)
    賀年共歡喜氣 好美景祝福你*
    [全曲重唱一次,再重唱*]


    郭炳堅《咁樣又唔著得》粵語(《炳哥上雲頂》專輯)
    (和音:唔憂憂冇收得 唔憂憂唔周得)賭輪盤一晚輸清吖
    (和音:唔憂憂唔周得 唔憂憂冇周得)上雲頂輸到周身㷫呀
    晚晚一個孤清清 我最怕係風寒夜靜
    嗱嗱舊時又不生性 晚晚去酒吧傾吖
    我索嘢真正冇得頂嘅 有百萬家財咋亂咁揈
    為呀人又心不正 時常為呀為愛情
    嗱嗱又好飲啦 更呀好賭
    馬經俾啲貼士猛落注一朝我瓜清
    今吖天知錯我清醒 有百萬家財呀又冇剩
    嗱嗱做人就應知錯 今吖次要生生性嘞
    [全曲重唱一次]
    (郭炳堅《甘樣又唔得》是同曲,收錄於1997年《粵語名曲精選2》專輯)


    揚咩、張寶《城市觀光》粵語(約七八十年代《粵語惹笑趣劇:老夫子、大番薯遊supermarket》)
    門口有嚤囉差 我唔識廣東話 麻咦聽到口啞啞
    行啦咪丟架 行得眼花花 茨廠街嗰處好玩架
    街邊擺滿好多花 到處有高樓大廈
    入城共觀光吓 我最喜歡喫雞扒
    *又賣好靚嘅西瓜 我要飲茶乜都假
    你份人又多鬼馬 食嘢好開心喇
    亂咁舂 小心摩多細家 行路好似舂瘟雞 猛撞衰過隻蚧乸
    樣樣睇到眼花花 到處有高樓大廈
    入城共觀光吓 一於去嗰邊睇吓*
    (中段對白從略)
    [重唱*]


    尹光《何必講粗口》粵語(1981年《新浪子回頭/萬惡窮為首》大碟)
    # 何必講粗口 何必講粗口 神憎鬼厭梗出醜
    你嚟親鬼都走 嚟親鬼都走 何必得失親友#
    *日日講慣粗口 向你爹娘問候
    你成日炒蝦拆蟹 似隻癲狗
    若做生意講粗口 顧客都唔願接受
    係人亦都數你 人格下流*
    邋遢友 確冇收 言行拚啤不加顧忌 卒之要講手
    墮落當眾出醜 當你癲人侍候
    若然不改過 親友都詛咒
    [重唱# *]
    亂咁講 犯眾嬲……
    (2008年演唱會歌詞有若干改動)


    曾慧《蘭圃清芬》粵語 ,撰曲:蔡衍芬(粵曲小調《寶墨園專輯》)
    蘭花欣欣 蘭圃清芬 似賢者歸隱
    王者之風 王者之香 叢中幽香沁
    *滌蕩襟懷可清心 遠距囂塵濁混
    文人風雅 携蘭付唱吟*
    啊 啊 啊 啊
    (獨白:九畹貞風留墨客 一枝清采伴幽人喇)
    銀邊金嘴 名種繽紛 遊者賞心
    閒適瀟灑 臨風翩翩 平添豐韻
    # 滌蕩襟懷可清心 遠距囂塵濁混
    盛平之世 清氣不消褪#
    [重唱* #]
    啊 啊 啊 啊 啊 啊


    曾慧《春日郊遊》粵語,填詞:陳少榮(2003年《廣東粵曲王》專輯)
    *流水聲聲 黃雀聲聲 垂絲倒影
    微風拂輕 繁花芳馨 尋幽走曲徑
    陌上新柳掩影 更有溪流靜靜
    遨遊在郊野 踏青觀景*
    盡是水秀山青 百尺飛流勁
    像銀濤在天邊掛 瑩瑩耀眼明
    # 麗日春暖聽鶯聲 翠柏蒼松茂盛
    遊人共呼應 歌唱春色永#
    [重唱* #]


    張少林、陳奇《東革亞里,東南西北》末段,客家話


    尹光《鹹濕先生》粵語(2009年《次文化白金精選I》專輯)
    有個鹹濕先吖生 鹹濕先吖生 鹹鹹地癡癡地嘅
    嗱油加多吖啲 鹽加多吖啲 鹹鹹地整呀齣好戲嘅
    日日開檔呀炒幾味 啲餸菜加鹽就夠味
    做人係好鬼化 有好老公不須記

    呢個鹹濕先吖生 鹹濕先吖生 鹹鹹地濕濕地嘅
    鹹蝦炒雞丁 鹹豬手炆薑葱 鹹魚蒸吓雞柳嘅
    *日日好生意呀都幾盞 啲顧客開顏呀就有賺
    做人係好谷氣 有苦惱都不須記*

    呢個鹹濕先吖生 鹹濕先吖生 鹹鹹地香呀香地嘅
    糖加多啲 鹽都加多啲 鹹鹹地先至有好戲㗎噃
    # 日日煮餸呀煮中餐 顧客光臨呀莫怠慢
    做人唉好鬼化 有得印吖即管喊#
    [重唱* # #]


    鄭情《良緣是永恆》粵語(2010年《玩轉歌壇:鬼馬廣東情歌》專輯)
    (良宵新婚 良宵新婚 良宵一刻千金
    齊開香檳 齊開香檳 狂歡聲音震)
    道道親友好開心 處處笑聲傳陣陣
    良緣係天賜 美滿婚姻
    共聚得訂三生 兩個有好緣份
    共諧白首紛鬢 良緣是永恆
    用美酒 敬嘉賓 齊共相呼飲勝就要酒猛斟
    熱鬧吉慶新婚 佳偶天成幸運
    洞房花燭興奮 夫婦心心相印
    [全曲重唱兩次]

    回覆刪除
    回覆
    1. [郑情] 良缘是永恒
      www.youtube.com/watch?v=d5oeMPVx7gA

      刪除
  12. 歐陽儉、李香琴,粵語,撰曲:李願聞、龐秋華(1961年4月電影《夜光杯(上集)》插曲1:37:47-1:38:50)
    男:我哋命運轉變真開心 女:富貴將臨共慶幸
    男:張達定然遭監禁 永不超生
    女:佢罪大呢趟一身筋 男:對我倆不能復過問
    女:令人心花放 何愁復患貧
    男:我定揭榜 去領獎金 
    女:財運高照夫妻快樂恩愛加深
    男:日夕相對喜歡欣 女:永冇憂愁樂暢甚
    合:大財自天降 心裏真興奮
    https://www.youtube.com/watch?v=17Yn5ZgMOIw

    回覆刪除
  13. 细唱风流调 丽莎
    second song (2:05-5:05) in
    1976年 丽莎 ‎– 「月亮亮 回想曲」专辑 (12首) (粤語)
    www.youtube.com/watch?v=Ps91qqJ8ZF0&t=16s

    回覆刪除
  14. 尹光 - 何必講粗口
    www.youtube.com/watch?v=xxYCrns4xnk

    回覆刪除
  15. 冼幹持(女聲不詳),粵語(1951年9月《新梁山伯祝英台》插曲13:06-14:09)
    男:呢個盲公一枝花 全鄉頂呱呱 靈得冇啲多花假
    女:喂盲鬼一枝花 男:你叫盲公乜啫吓 女:嚟呢占紙卦
    男:姐你落在邊一家 叫乜名 嫁過夫郎就要話 未嫁就
      共盲公占卦咋 咪個咁喱啦得架
    女:乜你淨係口花花 咁衰嘅 你再向姑娘亂說話 就潑尿
    男:若然大姐肯嫁 又何妨尿當茶


    林家聲、梁醒波、紫蘭、李寶瑩、梅蘭,粵語,撰曲:胡文森(1959年12月電影《合家有喜》插曲28:59-30:08)
    林:佢平生最端莊 你唔應咁輕佻 難怪佢不瞅不睬
      如果你肯改 雄糾糾顯風采 自然得大家姐鍾愛
    紫:鬼叫你面部鑲滿粉彩 李:鬼叫你嗦嘢又猖狂厲害
    梅:行藏又婀娜 太不應該
    林:你可以學做英雄顯風采 表演吓武技驚人厲害
      扮成威勇 文武全才
    鄭:我只識跪女人 我只識唱番歌
      叫我學人哋講打稱威武我就死俾你睇
    林:懦弱可以更改 我製造英雄最厲害
      你若然呀聽教 包你得大家姐愛
    https://www.youtube.com/watch?v=qwnhJE-TBoU


    大合唱,粵語,撰曲:羅寶生(1966年9月電影《哪吒收七妖》片尾曲1:36:18)
    哪咤聲威 群妖驚心 民間多歡欣
    哪咤深恩 長感於心 民間添福蔭
    滅盡奸惡傷親 我愛鄉民大幸
    熱誠歡送 拜深恩

    回覆刪除
  16. 新馬師曾、鄧碧雲,粵語,撰曲:羅寶生(1959年9月電影《王先生騎正胭脂馬》插曲43:04-44:08)
    男:你實在一切花假 以往分明大話
      你呢隻難騎嘅胭脂馬 激到我似隻生蝦
    女:我自問心冇花假 我對你幾時有大話
      亂嚟嬲我 你原由未細查
    男:你仲口花 確的差
      累我成身骨痛你份的確該打
    女:我實在考你是否心花 你對我竟然亂責罵
      你非熱情相愛 我一切都睇化
    https://www.youtube.com/watch?v=CzNQkf_hbdM

    回覆刪除
    回覆
    1. 王先生騎正胭脂馬插曲4
      43:26-44:31 in
      香港电影《王先生骑正胭脂马》(1959年/粤语/新马师曾、雪艳梅
      www.ixigua.com/7086651516127445512

      刪除
  17. 李海泉、賽珍珠,粵語,撰曲:盧山(1956年9月電影《血染楚王宮》插曲2:17-3:44)
    女:你咪嘈醒乖乖 嘈醒乖乖 咁猴急拉我因乜解
    男:你自從得乖乖 唔知點解 撩親好似搵交嗌
    女:我住月今仍喫開齋 男:咪個心頭誤呀會
      二姨就經邊界 探姐夫大
    女:佢為就婚盟過息邦 我要去歡迎候少艾
      十年未得相見 我忘形立時就着鞋
    男:你就正臊 咪出街 無謂去通街曬做嘢包冇嘥
      我願代歡迎開差 女:向佢婉言代說項
      務求二妹不怪 男:保證必交帶
    https://www.youtube.com/watch?v=h7x-6liOjXo

    回覆刪除
  18. 羅劍郎、鳳凰女,粵語,撰曲:潘一帆(1958年7月電影《夫榮妻未貴》插曲24:54-25:46)
    女:我想諧得婚姻 和君相親 同心不相分
    男:小姐你情深可感 情癡可感 自問寒生不配天仙嬪
    女:我與你一見就傾心 愛你癡情實甚
      願郎相愛 我託終身
    男:你地位係宰相千金 我是花傭賤甚
      實難匹配 我拒婚姻
    https://www.youtube.com/watch?v=DfY3Iq8b-mo

    回覆刪除
  19. 任劍輝、白雪仙、梁碧玉《摩登寶玉會紅娘》中段,粵語,撰曲:潘一帆(1952年5月電影《為情顛倒》插曲56:46-57:23)
    梁:我人比天仙 人比天仙 凡心休遮掩
      情比金堅 情比金堅 如今把張生見
    白:黛玉經已歸天 我帶你走嚟會佢面
    男:謝紅娘心一片 喜歡天
    https://www.youtube.com/watch?v=GA0IliUINMs

    回覆刪除
  20. 胡楓、鄧寄塵,粵語(1962年2月電影《冷戰夫妻》插曲36:04-37:13)
    鄧:(開頭缺兩句) 而家俾你仆地
      我平生冇失威 除非你當衰 人衰拉你講嘥氣
    胡:仲話幫我施威 俾你累到淒涼又瞓地
      孖你做朋友心都淡 真係搭飛機
    鄧:你若係精細小心啲 永冇話飲茶濁個鼻
      狼忙就差錯腳 唔算奇
    胡:你認句輸 冇晒威
    鄧:唔忿輸一於諗計為你兜架子
    胡:昨夜扑到我口依依 再鬥或者頭會落地
    鄧:暫時未相信 扭過知好計
    https://www.youtube.com/watch?v=GJj6HZZRy70

    回覆刪除
  21. 新馬師曾、伊秋水,粵語(1953年2月電影《龍鳳呈祥》插曲1:08:05-1:09:00)
    新:你做事真冇譜 我要守人道
      若然做真夫婦 過於卑污嘅
    伊:你認住先至好 要顧條生財路
      做完大婚典禮 良謀另再圖
    新:唓仲更苦 喂快穿煲
      凡事必要思想透莫太顛倒
      我自問心最好 勉強我不能做
      另行別施擺佈 總要雙方顧
    https://www.youtube.com/watch?v=taVanSCRWgs

    回覆刪除
  22. 林家聲(另一男聲不詳),粵語,撰曲:梁山人(1967年3月電影《龍鳳爭掛帥》插曲12:34-13:53)
    林:逢官加級 逢官加級 有誰敢不俾面
      我人比天尊 人比天尊 蒙君恩賜寶劍
    男:遇着有人敢揮鞭 跨馬衝前若不下
      定然瓜得快 個頭梗開邊
    林:極盡威武手遮天 我有個沙塵嘅大馬弁
      誰人不怕 侯爺有任殺權
    男:邊個命短 就碰釘先
      有唔認低威 我話佢膽包天
    林:歷盡沙場息烽煙 富貴功名遂志願
      男兒得意 威震天邊遠
    https://www.youtube.com/watch?v=VEEur2ovkXU

    回覆刪除
  23. 吳君麗,粵語,撰曲:李少芸(1959年2月電影《花燈照玉郎》插曲15:03-15:38)
    梅花薑花 茶花金花 有桃花水仙花
    黃金菊花 紅雞冠花 嚟啦睇真吓
    萬綠千紅真堪誇 斷冇係呃人亂咁話
    你想繁榮生意 最好買吊鐘花
    https://www.youtube.com/watch?v=wFpvwti50VM

    回覆刪除
  24. 任劍輝、白雪仙、李海泉、梁淑卿、梅欣、半日安,粵語,撰曲:潘一帆(1957年4月電影《宮主刁蠻駙馬驕》片尾曲1:37:08至尾)
    白:我從今講一聲 從今講一聲 願咗難得都打聽
    任:我從今講一聲 從今講一聲 我哋從今次證
    白:現在膽震心驚 你要去沙場效命
    李:皇兒你休要 咁心驚
      莫論夫婿去當兵 梅:一概是君王把妙計定
    梁:但求你夫婦 重圓未了情
    半:搵我做阿丁 行到腳都跛
      但求番去 你哋快添丁
    任:我我卿卿 白:愛侶相同命
    李梁梅半:祝你白頭偕老 任白:皆偶三生訂
    https://www.youtube.com/watch?v=c7DOrgt4rc4

    回覆刪除
  25. 鄧寄塵《阿福賣花》頭段(-1:36),粵語,撰曲:潘一帆(60年代鄧寄塵、廖志偉、伍木蘭《阿福賣花/從心所欲》唱片)
    桃花一棵棵 梅花一棵棵 齊開花多朵
    紅花朵朵 名花朵朵 你哋遊花墟要睇過
    靚嘢須呀看清楚 若果要買就不宜立糯
    請你埋嚟特幫襯 我阿福哥
    正嘢請買多一棵 包你插過就新年上美麗
    真係前程若花錦繡 咁就錢財賺滿籮
    葉牡丹 吊鐘花
    紅是花開秀茂開幾朵
    靚嘢須呀看清楚 若果要買就請來坐一坐
    何妨多幫襯 我賣嘅就包好貨
    https://www.youtube.com/watch?v=b0lsXWtaxMo

    回覆刪除
  26. 羅劍郎、余麗珍、鳳凰女、林家聲、半日安,粵語,撰曲:梁山人(1960年3月電影《猩猩女飛馬斬魔龍(下集)》插曲13:14-14:34)
    羅:你全不慌張 把蛇精生劏 奇功應嘉獎
    鳳:蛇雖囂張 你除清災殃 你神威堪敬仰
    林:佢絕技堪讚要封賞 我愛佢心留着印象
      望能紫燕 結雙雙
    半:你實在好似隻小雞項 仲惡過犀牛大笨象
      毒蛇斬了 威猛如龍又夠狼
    林:你又冇家 更冇鄉
      不若留在深宮裏 教我玩刀與槍
    羅:你若係肯教佢玩刀槍 佢亦教你讀詩詞學寫字
    余:我願留在深宮裏 不再深山往
    https://www.youtube.com/watch?v=SNr5UtMjVOA

    回覆刪除
  27. 任劍輝、石燕子、梁醒波,粵語,撰曲:梁山人(1959年12月電影《神眼東宮認太子(大結局)》插曲48:04-48:56)
    梁:你唔講得通 你唔講得通 咪當皇兄生得懵
    任:我有如海心胸 如海心胸 亦難抵得你譏諷
      莫在我跟前顯威風 對我應宜極敬重
      緣何相對 似針鋒
    石:你實在不宜氣沖沖 我冇意將人玩弄
      欲來表演吓 箭法如虹
    https://www.youtube.com/watch?v=E8cGn3hSU-U

    回覆刪除
  28. 何非凡、梅綺、少新權、鄭君綿、歐陽儉、李寶瑩,粵語,撰曲:李願聞、潘焯(1958年1月電影《賊王子(上集)》插曲1:09:50-1:10:36)
    少:洪荒先生 平息爭端 救王妹出生天
    梅:憑君身手 擒得鄙夫 雄威真少見
    歐:嗰個巴喳可算膽包天 鄭:冇你就搞唔掂
    李:解脫大王及宮主災劫 建功不淺
    何:忠心不畏艱險 那怕奸徒叛亂
    少:准你共諧鴛鴦侶 成為並蒂蓮
    https://www.youtube.com/watch?v=YyJgqQM7DkE

    回覆刪除
  29. 何非凡、李寶瑩、歐陽儉,粵語,撰曲:李願聞、潘焯(1958年7月電影《賊王子(續集)》插曲1:30:35-1:31:07)
    歐:你毋須心酸 毋須呼天 難得癡心一點
    李:公主佯稱歸天 無非想睇你情心可有改變
    歐:昇空只靠張飛毯 李:詐作鬼魂活現
    何:實情你哋咁搞法 的確太倒顛
    https://www.youtube.com/watch?v=HdZiEqKnCcg

    回覆刪除
  30. 梁醒波、馬笑英,粵語,撰曲:羅寶生(1955年9月電影《紫霞杯》插曲14:24-15:12)
    男:營商京師 營商京師 離開屋企
      求取生機 要勞燕分飛 問娘親點主意
    女:你願做生意我好歡喜 你一向愛好商場事
      我玉成你心意 你要俾啲心機
    男:我份做生意好心機 細意經營定獲利
      定能安慰 慈懷笑微微
    https://www.youtube.com/watch?v=Re01WISCX34

    回覆刪除
  31. 譚蘭卿、蘇少棠、任冰兒,粵語,撰曲:梁山人(1961年2月電影《富貴花開鳳凰台》插曲28:08-28:58)
    譚:阿棠非親生 你何須心關 怕佢平均啲家產
      我要勞苦個畜牲 望佢橫死在深山 嗰陣由得我點樣嘆
    蘇:媽你為着爭佔兄家產 要佢淒涼受劫難
      問良心也 太偏袒
    任:莫學兇狼比魔奸 霸佔家財亦有限
      提防天理 循環會受人彈
    https://www.youtube.com/watch?v=_6e6SpbWfs4

    回覆刪除
  32. first song in
    追求新招
    www.youtube.com/watch?v=AG9nSdvXDvU

    回覆刪除