2009年11月29日 星期日

今天不回家

姚蘇蓉 - 今天不回家

今天不回家.....
徘徊的人,徬徨的心,
迷失在,十字街頭的你,
今天不回家,為什麼,你不回家?

往事如煙,愛情如謎,
迷失在,舊日情愛的你,
今天不回家,為什麼,你不回家?

朦朧的月,暗淡的星,
迷失在,煙霧夢境的你,
今天不回家,為什麼,為什麼不回家?

心在哪裡,夢在哪裡,
不要忘了家的甜蜜,迷失的人,
不要忘了家的甜蜜。

葉麗儀 - 今天不回家
獅子山下演唱會 香港中樂團

静婷、崔萍、蓓蕾 - 今天不回家

12 則留言:

  1. 今天不用叉 付歌詞 改:今天不回家
    http://www.youtube.com/watch?v=MPyOSTL-Axs

    鄭錦昌 - 今天不歸家
    http://www.youtube.com/watch?v=2qQGnLXQUTs

    回覆刪除
  2. 今晚不回家 沈殿霞
    1st song in 沈殿霞 - Lydia Shum (1945-2008)
    https://www.youtube.com/watch?v=fTL4oEFBwFY

    回覆刪除
  3. 张帝 李亚萍-张帝怕老婆 (國語)
    www.youtube.com/watch?v=nX7oPE2j6V8

    回覆刪除
  4. 張帝 《天天要囘家》
    www.youtube.com/watch?v=nujl5fjLvcI

    回覆刪除
  5. 冇錢冇得傾 - 郭炳堅
    www.youtube.com/watch?v=ulC6_ZxIQ54

    回覆刪除
  6. 又靚又夠勁 - 郭炳堅
    www.youtube.com/watch?v=yhSYNml6R1g

    回覆刪除
  7. 姚蘇蓉《今天不回家》國語,作曲、填詞:左宏元(1969年電影《今天不回家》主題曲,收錄於同年《今天不回家》大碟)
    今天不回家
    徘徊的人 徬徨的心 迷失在十字街頭的你
    今天不回家 為甚麼你不回家
    往事如煙 愛情如謎 迷失在舊日情愛的你
    今天不回家 為甚麼你不回家
    *朦朧的月 暗淡的星 迷失在煙霧夢境的你
    今天不回家 為甚麼 為甚麼不回家
    心在那裏 夢在那裏 不要忘了家的甜蜜
    迷失的人 不要忘了家的甜蜜*
    [重唱*]
    家的甜蜜 家的甜蜜


    Simon Junior《Chin Tien Pu Hwee Chia》英文(1969年《Chin Tien Pu Hwee Chia》細碟)
    Chin tien pu hwee chia
    Now that you've gone away, and I'll be waiting here
    Just waiting, just waiting here all alone
    Chin tien pu hwee chia, whey sa mor ni pu hwee chia
    Tell me oh where you are, and I can go that far
    To see you just standing there far away
    Chin tien pu hwee chia, whey sa mor ni pu hwee chia
    *I've been so blue, oh won't you see, how much of love I have for you here
    And when you come to me, I'll say it I'll say it now hwee chia
    Wish you were here with me, and so that I could see*
    You're smiling you're smiling now far away
    Chin tien pu hwee chia, whey sa mor ni pu hwee chia
    [重唱*]
    You're smiling you're smiling now for me dear
    Chin tien pu hwee chia, whey sa mor ni pu hwee chia
    My love come back, my love come back, come back to me


    張帝、李亞萍《天天要回家》國語(1970年《張帝找阿珠》歌唱劇專輯,及同年星馬版《張帝要回家/張帝怕回家》合輯)
    男:天天要回家
      親愛的人 甜蜜的家 你說過怎麼能夠 不想他
      天天要回家 只因為對你牽掛
    女:不在家裏 心放忙 害得我整天放夜 時光下
      今天你回家 我心裏 膽xie不殺
    男:不願回家 還不xiang huang 我的太太好像就是一朵花
      為甚麼不回家 我真是 我真是大傻瓜
    合:快快樂樂 嘻嘻哈哈 不要再流浪在外 不回家
      心不的人 別忘了溫暖的家
      溫暖的家 溫暖的家 溫暖的家


    沈殿霞、狄娜(一說鳴茜代唱)《今晚不回家》粵語(1970年電影《滿肚密圈》插曲,同年收錄於《滿肚密圈》合輯)
    沈:今晚不回家
      今晚開心靚 笑到淨見大牙(你黐線架咩) 情人話約會見面放心花
      真情願愛他(有咁事) 特別今晚情懷樂也
    狄:妹妹真鬼馬 沈:有愛侶就哈哈哈(梗係啦) 狄:情人玩你就顧住佢呢啦
    色狼動作差(佢好斯文架) 遇飛哥提防勒詐(你同我定)
    沈:識了他 定冇丟架 狄:你為情為愛風騷癲腎夾肉麻
    沈:我情人係最漂亮 又壯健 夠風雅誇啦啦
    狄:菲菲心想嫁(我大個女喇) 怕你太呢(你估你唔心急咩) 良緣石你係注定嫁邊家
    沈:我心頭願嫁他(使乜咁擒擒青呀) 狄:十月芥菜 情懷恨嫁
    沈:恨嫁恨嫁 恨嫁恨嫁


    鄭錦昌《今天不歸家》粵語(1970年《粵曲王子鄭錦昌最佳精選》專輯)
    今天不歸家
    心中已不牽掛 我愛慕放繁華 沉迷滿目美麗 美景色
    燈光如若俏畫 實愛那迷人極也
    小姐把香車駕 愛侶易笑露牙 沉迷醉若似夢 愛海中
    心開如怒放花 又似那甜糖蜜也
    多情男士 艷女羞花 熱情若渴心中佈滿熱霞
    似淋漓盡致極 實美妙 我所以不歸家
    燈光景色幽雅 罩遍暮放繁華 如紅日美艷照耀 到中天
    光輝如艷美畫 又似到瑤池赴駕

    心情搖盪 耀眼昏花 熱情艷女羞花更閉月華
    向人前耀美麗 極美艷 我所以不歸家
    清香更添優雅 變驟若似暮霞 魂搖盪滿目漂亮 更不思
    身心還仲有家 夜風光迷人極也
    妙也妙也 妙也妙也


    杜平《新游龍戲鳳》第二首,粵語(1973年《萬能老倌》合輯)
    今天不回家
    一生都鬼馬 愛靚又愛豪華 遊遊蕩好食懶做 我爸爸
    家財大把 任我常尋樂也
    天公都不怕 最怕漸老年華 長年月嘆寂寞 快三張
    依然未置家 月中仙何時幻化
    佳人無 亦覺丟架 玉人貌美方可孖我享榮華
    我為人就算係 迓迮 我不算好心花
    剛憶起喇 嗦莫怕肉麻 前日發現鎮上 那酒家
    當爐艷娃 近佢能成事
    艷女下嫁 樂也樂也
    https://www.youtube.com/watch?v=YbHLwi61Wx8


    郭炳堅《冇錢冇得傾》粵語(70年代《天才與白癡》大碟)
    望見佢擰兩擰
    (以下對白)
    男:小姐,你貴姓呀
    女:嗯,我叫你做阿英啊
    (以下歌詞)
    小姐你專姓 你對眼又夠熱情 原來係你就叫做李彩英
    身材又夠醒 又夠靚 迷人入勝
    今天我真高興 佢約我就去談情 迷魂陣我被困住佢猛開刀
    仲應承做我打令 為索 錢財亂揈
    我撞正板 被佢搵丁 事前實不應我太過多情
    佢扮到似妖精 拎兩拎 佢呃到我乜都清
    皆因我不生性 索亂咁用情 恨阿英佢下逐客令話冇得傾
    當堂就氣頂 自怨錯 情迷亂性
    因為冇錢 佢話冇得傾 為情顛倒我瘦到體魄落形
    到頭來自悔恨 實太笨 我經已乜都清
    嬲得我周身燢 氣到就眼擎擎
    又氣頂 我自怨命 冇錢
    鬼共你傾咩 自怨錯 錢財亂揈
    亂揈亂揈 亂揈亂揈 亂揈亂揈 亂揈亂揈


    張寶《三姑做媒》第二首(5:44-7:32),粵語(約七八十年代《三姑做媒》合輯)
    今天好開心
    跛仔佢想複襯 要我做佢媒人 緣和份已是注定阿阿妹
    今年未結婚 若嫁佢完全合襯
    我三姑最風韻 咁老仲會迷人
    人人話 我又美麗老天真
    身材又惡搵 為靠疏 人唔受
    家陣女仔 望要小心 為情為愛驚會差錯識了壞人
    會時常就怨笨 又悔恨 你一世苦不堪
    新夫會體苦困 以你做個媒人 為了銀也未過份我三姑
    應承共你搵 定會有情人合襯
    實會合襯 實會合襯 實會合襯
    https://www.youtube.com/watch?v=-F-iUJtsbCs


    高山《問妹嫁唔嫁》客家話,填詞:上官流雲(約七八十年代《新潮客家山歌:高山賣榴槤/客家阿伯賣釀豆腐》大碟)
    阿妹嫁唔嫁
    阿妹好比鮮花 青春正當年華 長頭髮又白又滑 真係靚
    家住半山芭 涯問阿妹 你嫁唔嫁
    愛嫁就嫁給涯 你看涯好人才 有篷車又有大屋 有新家
    涯唔曉亂扯 涯問阿妹 你嫁唔嫁
    同你講話 睬都唔睬 莫會阿妹有意裝聾作啞
    你唔好當涯傻 涯看你 阿妹好想出嫁
    涯唔曉講假話 唔係涯口花花 黃泥巴大樹高山 涯也有
    阿妹唔使怕 涯問阿妹 你嫁唔嫁


    孔雀鳴《今天不回家》粵語,填詞:黃慶全(1978年《飲勝/飛機「貓食」》大碟)
    今天不歸家
    通街捐 見靚就要sa 談情話要合對象 我好興
    周時入去bar 入到去 暈其浪也
    小姐你幾風趣 冇兩句又過水 來尋樂咪話鬥累 要講衰
    阿Rosi仲夠衰 佢害到我 沉沉大醉
    *心事太差 係最花假 舊時話愛我呀依家吼阿華
    情緣就作罷 莫再話 佢憎佢口花花
    依家我乜都化 我愛上陸翠霞 連隨就結合對象 置家
    不能再入去bar 望過去 連隨就怕*
    [重唱*]
    望望 望就怕 望望 望就怕
    https://www.youtube.com/watch?v=CD-328TFFlY


    鄧英敏《冒充大師爸》粵語(1978年《話你知/做人難》專輯)


    吳君如《今天不用叉》國語(1988年《歡樂今宵》之《金像獎歌曲頒獎典禮》)
    今天不用叉
    木叉也不要 膠叉也不要 迷失在西方世界的你
    今天不用叉 為甚麼 你還用叉
    中國文化 一般不差 用筷子多麼容易頂呱呱
    今天不用叉 為甚麼 你還用叉
    拿起筷子 放下刀叉 從今天開始不用害怕
    今天不用叉 用筷子 總好過用刀叉
    吃菜最方便 吃飯也不差 用筷子食得人人笑哈哈
    身為中國人 要用筷子 不要用叉
    不用筷子 實在羞家 你應該珍惜中國文化
    今天不用叉 用筷子 快放下你的叉
    木叉也不要 膠叉也不要 用筷子食得人人笑哈哈
    身為中國人 要用筷子 不要用叉
    不要用叉 不要用叉


    郭炳堅《又靚又夠勁》粵語(《吹緊乜風》專輯,估計90年代)
    又靚又夠勁
    小姐你專姓(小姐你專姓) 你對眼又夠熱情(對眼又夠熱情)
    原來係 你係叫做葉玉卿 身材你又夠醒(身材又夠醒)
    又夠靚 迷人入勝咯
    今天我真高興(今天我真高興) 佢約我去談情(約我去談情)
    迷魂陣 我被困住兩心傾 應承做我打令(應承做我打令)
    為了愛 錢財亂揈
    佢原來係 共我敷衍 事前實不應 枉我癡情
    *到頭來係我笨 自悔恨 我經已乜都清
    皆因我不生性(皆因我不生性) 踢索亂咁用情(踢索亂咁用情)
    為阿卿 錢又冇剩 佢冇得傾
    當堂就氣頂(當堂就氣頂) 自怨錯 情迷亂性*
    舊情如夢 夢覺初醒 事前實不應 枉我多情
    [重唱*]
    恨錯恨錯 恨錯恨錯 恨錯恨錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 問妹嫁唔嫁 · 高山 (客家)
      www.youtube.com/watch?v=AuWdMfqUzI4

      刪除
    2. Simon Junior 今天不回家
      www.youtube.com/watch?v=Rjeb7Q_ICME

      刪除
  8. 吳回、許瑩英《鬥嗌夫妻》粵語(43:39-45:51)(1970年8月電影《迷人的愛情》插曲,收錄於《迷人的愛情》原聲大碟)
    男:今天不回家
    女:點解咁威勢 男:我要治老婆
      時時鬧 我亦會鬧 振夫綱
      今回仲要打 女:亂咁嗌 完全係錯
    男:一於要打過 女:怕你係詐份傻
      時時跪 我亦要鬧 發雌威
      竟然話要打 亂咁嗌 完全係錯
    男:為同情累 就惹風波
    女:歡喜聽歌 歌聲清脆使我入迷
    男:你完全係冇用 為佢哋 冇好過又惹禍
    女:點解咁威勢 男:我要治老婆
      時時鬧 我亦會鬧 振夫綱
      今回定要打 女:亂咁嗌 完全係錯
    男:係你做錯 女:係你做錯 男:係你做錯 女:係你做錯
    https://www.youtube.com/watch?v=r4yb3tZilII

    回覆刪除
  9. 方楚茵《今晚不返》粵語(2006年《廣東串燒CHACHA舞曲》專輯)
    我怕孤單
    孤清好冰冷 我每日厭煩 房內困着似是坐監
    癡情係最慘 沒愛侶 誰能習慣
    *空虛我輕嘆 哪會露笑顏 然後我就決定着好衫
    出門就去玩 遇見你 愁悶散*
    # 今夜破繭 莫再孤單 找個好知己佢英俊不凡
    每人時間有限 盡快樂 我今晚想不返#
    [重唱* # *]
    莫再自嘆 莫再自嘆 莫再自嘆

    回覆刪除
  10. 鄧英敏《冒充大師爸》粵語(1978年《話你知/做人難》專輯)
    冒充大師爸
    功夫識三幾下 靠嚇話要埋牙 拳頭大有勁有力 嘅手瓜
    黐埋就嘍打 自認惡霸 逢人用詐
    周身刀多鬼馬 怪相又夠肉麻 拳頭硬馬步紮實 似耍家
    周時練插沙 實在靠嚇 無人害怕
    *功力太差 認正師爸 突然撞板一朝剝晒我大牙
    有人來共較量 撞正突 揭穿我功夫差
    出街都心驚怕 個個話捉話拿 連隨遁糴慢半步 我梗瓜
    走遲就聽打 遇着冤家 誰人護駕*
    [重唱*]
    亂放大砲 笨喇笨喇 撞正大板 笨喇笨喇
    https://nostalgicrecord.com/thread-48204-1-1.html

    回覆刪除