2009年11月24日 星期二

快樂伴侶

周聰、呂紅 - 快樂伴侶
曲 : 呂文成 / 詞 : 周聰

尋伴侶,大眾歡樂趣,
求淑女,愛她癡心最,
日日快樂唱隨,做一對好佳侶。

情味趣,令我心亦醉,
尋樂趣,兩家歡心對,
漫步兩岸柳垂,春光照我心裏。

與君愛戀沒顧慮,每日與嬌卿暢聚,
同是良伴有樂趣,卿是我終生伴侶。

情味趣,大眾心亦醉,
尋樂趣,兩家歡心對,
日日快樂唱隨,春光照我心裏。

求淑女,為了增樂趣,
尋伴侶,兩家一双對,
日日快樂唱隨,做一對好佳侶。

情味醉,令我心亦醉,
情味趣,愛他歡心對,
漫步兩岸柳垂,春光照我心裏。

與卿愛戀沒顧慮,每日與哥哥暢聚,
同是良伴有樂趣,哥是我終生伴侶。

求伴侶,為了增樂趣,
情味趣,兩家歡心對,
日日快樂唱隨,春光照我心裏。

與卿愛戀沒顧慮,每日與哥哥暢聚,
同是良伴有樂趣,哥是我終生伴侶。

求伴侶為了增樂趣,情味醉兩家歡心對,
日日快樂唱隨,春光照我心裏。

鄭錦昌、劉秀容 - 快樂伴侶

周聰、華華 - 快樂伴侶

9 則留言:

  1. 尹光 - 娛樂界
    www.youtube.com/watch?v=pIov0pe8ocQ

    回覆刪除
  2. 郭炳堅 - 世界難捱
    www.youtube.com/watch?v=tnFqX93SEME

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭炳堅《世界難捱》粵語(《郭炳堅、方楚茵》合輯)
      銀業界 現借錢難貸
      窮或富 始終分一派
      實在借又冇還 拖得恐怕一排

      娛樂界 仲更多病態
      常害怕 翻版真真快
      又蝕債務嚇人 公司搞到關埋

      無限行業難買賣 市場太慘鬼咁壞
      平淡成日最難過 周圍有好多爛債

      勞動界 做到手硬晒
      人在嘆 ring ed縮鬼晒
      日日搏命去捱 仔女一竇點捱
      [全曲重唱一次]


      尹光《娛樂界》粵語(2009年9月《次文化白金精選Ⅱ》專輯)
      娛樂界 望吓真係怪
      娛樂界 最興分幫派
      若係冇份冇名 分分鐘冇堆埋

      *娛樂界 易惹冤孽債
      情共愛 已經睇通晒
      日日有合有離 煲水煲到衰埋

      娛樂行業亂作大 故事有好都有壞
      娛樂娛樂吓大眾 一定要整古做怪

      娛樂界 仲有蠱惑派
      娛樂界 認真多古怪
      若係有利有名 彼此都笑開懷*

      娛樂界 又有醒目派
      求上進 但會仆得快
      日夜博利博名 衰咗只有挽鞋
      [重唱*]

      刪除
  3. 梁醒波、譚蘭卿《幸運號碼》部份(0:14-1:32),粵語,撰曲:徐子郎(60年代)
    男:你嚟望吓 睇吓我隻威特霸
      佢唔係假 仲要睇真吓
      盡力搏命猛扒 今番我有晒揸拿
    女:唓你未必贏實啩 我未必輸實架
      你嚟望吓 睇吓隻蛤乸馬
      佢盡力搏命咁扒 一衝就過corner
    男:全憑個衛林士 趁住四號猛波歐將位掗
    女:呢譚業成仲架鬼勢 拚命一標幾十碼
    男:你要嚟望吓 睇吓我隻威特霸
    女:你要嚟望吓 睇吓隻蛤乸扒
    合:喂盡力搏命猛扒 跑出個winner
    https://www.youtube.com/watch?v=6fZ4OwnB1ck

    回覆刪除
  4. 馮寶寶,粵語,撰曲:李願聞、龐秋華(1960年11月電影《陣陣驚魂》插曲12:36-13:36)
    你唔合禮 冚個癲共廢
    查問我 你都真懵閉
    樣樣冇話為 雞公都會識啼

    查着我 令你真係翳嘞
    其實我 肚仔真多計
    你辦事咁豆坭 實應返去擔坭

    你休發火施官威 恃住有枝槍更弊
    如若查問要下禮 休話要分開大細

    我唔忿細 就快梳大髻
    你無謂氹 妄想知一切
    樣樣都有問題 點會亂噏講晒出嚟
    https://www.youtube.com/watch?v=UYW3u4ChZ78

    回覆刪除
  5. 新馬師曾,粵語,撰曲:梁山人(1967年7月電影《飛哥跌落坑渠》插曲1:17:12-1:18:19)
    我人大隻 大過小白兔
    我人大隻 週身都孖素(muscle)
    練力冇話肺癆 是關我好比武

    我人大隻 甚好比武
    人係老 寶刀不老
    我力大世上無 手篤穿隻老處肚

    拳王甚氣傲 我仲更比他氣傲
    提防佢忌妒 我一定要將他忌做

    柔道我 實際稱獨到
    難任佢 立亂稱威武
    你哋望實咪亂嘈 我打到佢血都吐
    https://www.youtube.com/watch?v=fb9tLPZuvtE

    回覆刪除
  6. 新馬師曾、鄧碧雲、雪艷梅、譚蘭卿,粵語,撰曲:羅寶生(1959年9月電影《王先生招親》插曲1:37:01-1:38:59)
    新:王壽南 知呀錯
      唔着嫁 嫁老婆
      自問確係太傻 不應偷結私羅

      你原諒我 多罪過
      王壽南 有名怕老婆
      萬望咪與佢結偕和 做番一對公婆

    譚:你放心嫁好嬌妻 你份應該折墮
      你無權理我 應份去娶番第個 

    鄧:你個王壽南 令我真撞火
      成日去 冤鬼我
      我扮吽又詐傻 立心將你收磨

      良心 經盡破
      對人面講 佢死老婆
      今次撞特嫁着老婆 今番你惡張羅

    雪:求阿媽 就恕爸爸罪過
      而家 佢都心知錯
      日後佢實冇曳 大家夫婦相和

    譚:個死老鬼負心先 惹下了今番災禍
      我寧願寧願嫁鬼過 我應份去吼番第個

    新:從呀今 話過改呀過
      原諒我 真知錯
      日後有負老婆 任妻將我收磨
    https://www.youtube.com/watch?v=qnAvfTu86TQ

    回覆刪除
  7. 李香琴《求伴侶》粵語,填詞:文采(1974年譚炳文、李香琴《桃花人面》合輯)
    求伴侶 為了增樂趣
    誰令我 覺得心鍾意
    自願結大堂 願終身永相隨

    求伴侶 又覺頂住氣
    成日喊 我都不鍾意
    自問我做人 閹尖心裏多疑

    結識有位沙騮豬 好食懶飛心顧慮
    米高馮 最大砲 講話似秋燈夜雨

    譚約祖 大約三十歲
    陪住我 認真不登對
    路易細路過頭 佢叔叔早晚跟隨

    求伴侶 令我心又碎
    難合意 喊得一句句
    未遇到情人 自己心意衰頹

    陳夢杉 話要找伴侶
    佢謀略好 我心驚咗佢
    萬歷竹戰有贏 得他早晚飲醉

    更討厭位三叉Joe 對住我獨哭眼淚
    反骨王 心又花 驚住冇把握治佢

    無伴侶 沒有歡樂趣
    成日見 滿街雙雙對
    自問美麗過人 *知心去找誰*
    [重唱*兩次]
    https://www.youtube.com/watch?v=6FxYTUyblVs
    (2:33-4:53)

    回覆刪除
  8. 任劍輝、梁醒波、石燕子,粵語,撰曲:梁山人(1959年12月電影《神眼東宮認太子(大結局)》插曲2:49-3:34)
    石:你唔願去 絕冇的樂趣
      要懲罰你 費事講多句
      亂揼要揼你兩搥 打到你骨都碎
      
    任:你強蠻暴戾 侮辱師尊有罪
      頑皮冇樂趣 毀壞我詩書盡碎

    梁:你勿撩犯佢 佢實不願去
      我要懲罰你 不得反對
      我若係向你母后說明 包打到你骨都碎
    https://www.youtube.com/watch?v=E8cGn3hSU-U

    回覆刪除