2010年3月2日 星期二

哥仔靚 / 映紅霞 / 餓馬搖鈴

李香琴 - 哥仔靚
原曲:廣東音樂 - 餓馬搖鈴

哥仔靚,靚得妙,
哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,
還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了咯。

哥仔靚,靚得妙,
哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,
還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了。

你唱共彈琴,彈琴我吹蕭,
今生永久兩家快樂逍遙,
真係其樂不少恩義恩義情同鴛鳥,
只要多歡笑,我地跳舞就重妙,
又去睇下影戲,真夠妙真夠俏,
情詞彈來彈來,妾嬌郎更嬌,
天下有情人求祈心照咯。

麗莎 - 哥仔靚
原曲:廣東音樂 - 餓馬搖鈴

哥仔靚,靚得妙,哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了咯。

嗰種痴心執筆亦難描,
一見咗見咗你亦情醉心動搖,
願作同林鳥,長慰我寂寥,
我要哥仔你把我願消,
不忍我身葬於愛河潮,
我認你係我心肝你都未曉,
叫一句我哋有情哥仔,
尋歡樂最緊要咯。

你唱共彈琴,彈琴我吹蕭,
今生永久兩家快樂逍遙,
真係其樂不少恩義恩義情同鴛鳥,
只要多歡笑,我哋跳舞就重妙,
又去睇吓影戲,真夠妙真夠俏,
情詞彈來彈來,妾嬌郎更嬌,
天下有情人求祈心照咯。

李麗霞 (黑妹) - 哥仔靚

任劍輝、李寶瑩 - 映紅霞 (餓馬搖鈴)

廣東音樂 - 餓馬搖鈴

8 則留言:

  1. 文千歲《十朋祭江》粵語(12:30-16:13),填詞:葉紹德(1976年麗的《七世姻緣之第四世荊釵記》插曲,同年收錄於《七世姻緣》合輯)
    疏星冷月 星東血染 滿目嘆荒涼
    洪濤似雪 血染白浪 臨恨海痛妻亡
    唉荊釵鑄恨 傷心鏡托 訣別似參傷 悲憤欲狂
    悽悽切切 抱怨攜愁夜祭江
    知心生死隔陰陽 哭斷腸
    白璧沉江 恨呀癡心漢
    低聲高呼喚魂兮 哪堪百練情碎又人亡
    送別長亭 娥眉無限意 哀我榮歸抱恨長
    唉 張雨哪處訪 煎乾洛水寒
    求再會 香屍到底在哪方
    沉痛望狂潮 明珠被掩葬
    愛斷情亡 無言暗悲傷 眼中血淚乾
    還麗質 憐玉骨 荊釵夢難圓
    空怨唱 分鴛鴦 拆鳳凰
    哀我泣幽咽 訴盡心悽愴
    祭奠亡靈 夢魂兮歸來尚響
    有份無緣 恨綿綿 思過往
    https://www.youtube.com/watch?v=OjK_KsJWDWw

    回覆刪除
  2. 文千歲、歐陽珮珊《惜分飛》粵語(25:48-28:35)(1976年麗的《七世姻緣之第一世孟姜女》插曲,同年收錄於《七世姻緣第一世:孟姜女》合輯)
    男:分飛兩地 關山遠隔 哪日再歸還
      寒雲黯黯 冷雨淡淡 囚地北隔天南
    女:牽衣訴恨 執手訴怨 愛恨滿心間
      相聚難 踏上踏上層樓 夢遠山
    男:鴛鴦棒打即別難 悲再會更難
      累嬌寒閨獨對一燈冷 珍惜青春耽誤難
      勸嬌再覓良配伴紅顏
    女:至勵如從盼 不再含羞向別難
    男:唉我心怕負卿 女:我心永屬郎
    男:愁永別 恩深似海恨似山
    女:長盼別離難 情癡望君鑒
      塞外嚴寒嚴寒冷加衣 更請兩X
    男:情愈深 愁愈深 鴛鴦夢難圓 悲也冷
      惜分飛 再會難
      叫你囑咐生死記 哭熱淚 悲分散
      遠別愁離恨漫漫 隔天涯 萬里關山
    女:帶淚憑欄 望郎回 朝與晚
    https://www.youtube.com/watch?v=fO8_Y39nkhY

    回覆刪除
  3. 任劍輝(反串男角)、芳艷芬,粵語,撰曲:吳一嘯(1958年8月電影《梁祝恨史》插曲)
    男:今生訣別 他生再見結未了之緣
      難忘故劍 永遠在念 龍鳳餅碎心弦
    女:哥哥抱恨 妹妹抱怨美夢化輕煙
      苦鳳鸞 燕雀變作啼紅嘅杜鵑
    男:清心隔水千夜眠 都是緣
      梁山伯為你心不變
    女:可惜哥哥遲來 致使兩家難種並頭蓮
    男:我奉還蝴蝶珮 信物無心帶淚存
    女:珮玉既贈君 珮玉永贈郎留紀念 妹心悲
    男:難結姻緣 仲何必玉珮傷心見
      我斷腸兮靈魂半歸天
    女:我心意萬千 情萬千就愁萬千
      相思為情郎不抱怨
    男:應歸去矣 再莫留連
    女:慘矣分飛燕 涕淚不免
    男:我徘徊復徘徊 與英台死相牽
    女:纏綿復纏綿深怨
    https://www.youtube.com/watch?v=t5akq3zM8ig

    回覆刪除
  4. 謝 懷舊金曲 校訂一下:
    疏星冷月 腥風血雨 滿目嘆荒涼
    洪濤似雪 血染白浪 臨恨海痛妻亡
    唉荊釵鑄恨 傷心鏡破 訣別似參商 悲憤欲狂
    淒淒切切 抱怨攜愁夜祭江
    知心生死隔陰陽 哭斷腸
    白璧沉江 恨呀癡心漢
    低聲高呼喚魂兮 哪堪百練情碎又人亡
    送別長亭 娥眉無限意 哀我榮歸抱恨長
    唉 張羽哪處訪 煎乾洛水寒
    求再會 香屍到底在哪方
    沉痛望狂潮 明珠被掩葬
    愛斷情亡 無言暗悲傷 眼中血淚乾
    懷麗質 憐玉骨 荊釵夢難圓 空怨唱 
    分鴛鴦 拆鳳凰
    哀我泣幽咽 訴盡心悽愴
    祭奠亡靈 望魂兮歸來尚饗
    有份無緣 恨綿綿 思過往

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝更正!其餘歌詞亦請不吝賜教。

      刪除
  5. 任劍輝、余麗珍,粵語,撰曲:梁山人(1959年12月電影《神眼東宮認太子(大結局)》插曲1:15:22-1:16:10)
    任:我應該替母難 親恩必要報 豈有任意摧殘
      我無能進諫 你有聽他重辦 寧共死也相對慈顏
    余:你不應替母難 更生我要顧 你負有江山 我死也當閒
      蒼天有眼 會挽狂瀾 殺魔奸
    (哥仔靚)
    https://www.youtube.com/watch?v=E8cGn3hSU-U

    回覆刪除
  6. 《餓馬搖鈴》廣東音樂,作曲(改編):何柳堂(約20年代)


    紅線女《一代天驕》中段,粵語,撰曲:陳冠卿
    唉吔悲聲呼叫似鬼調 悲聲呼叫 過峽上山行橋
    臨崖遠眺 野嶺悄悄 徒獲得一片寂寥
    唉心驚哥哥佢有不妙 心驚哥哥中計 中伏葬山腰 不死都也難療
    金甌永缺 百姓沉淪 葬魔潮
    (白:銅琶;大哥,你去咗邊度呀,你出嚟見我啦)

    唉倘若吾兄命殞了
    我就算雖生 雖生也是無聊
    更哀我東晉亡國 恨迢迢


    白鳳《餓馬搖鈴》粵語(1952年唱片PTH-10037)
    歌聲帶幽恨 歌聲帶怨 只為我飄流
    流離四處 每每念舊 郎未知往何授
    歌聲帶幽恨 歌聲帶怨 眼淚永不收 悲在嚨喉
    怨句 怨句奴奴 命醜

    憶記在 閨樓 相敘首
    誰不羨煞鴛鴦偶 豈料好夢難留
    怨天 怨天磨折鳳鸞儔
    奴已容顏瘦 最恨楊柳遇陌頭
    (一節純音樂)柳絲化恨絲 柳絲化恨愁
    緣與份 是否 盡頭

    今日重到歌樓 含悲又抱孤箏奏
    無奈何 唱歌謳
    唱起我淚難收
    (兩行純音樂)
    悲哀願抵受 心傷透咯 心又苦透
    記得與郎 與郎 分手
    你為前途 前途 錦繡


    新馬師曾,粵語,撰曲:吳一嘯(1957年5月電影《大明忠烈傳》片尾曲1:26:06-至尾)
    唉孤軍抗敵 唉孤軍抗戰 血浴了山城
    良朋愛友 兩個都絕命 能共死更多情
    唉青山有淚 唉青山有血 戰地聽鵑聲 鴉又鳴
    句句 句句斷人腸 我亦嘆聲

    唉干戈痛 不停 思復明
    成功衛國心忠正 可惜殲魔未完成
    我兄 我嫂壯烈魂魄逐流螢
    國恨何時雪 再復河山見月明
    唉 我兄有熱心 我嫂有熱情
    如美玉 似春冰

    憑弔英靈 瑤天伴侶呼不應
    嘆未亡秦 徒然記荊卿
    殺不了賊兵
    何日得 問何日得 兄嫂助明朝兵戰勝
    今生已矣 怕望前程
    一片衷心語 兄要共嫂聽
    我誓為雄扶明 殺清 兵
    殺盡豺狼 助明朝 兵戰勝


    任劍輝(反串男角)、羅艷卿,粵語(1960年3月電影《花燈記》插曲1:27:10-1:29:56)
    男:唉今宵再會 今宵再見 美麗意中人
      人能再至 我最幸運 攜玉手暗香聞
    女:心中永念 心中永記 那夜看花燈 今晚夢裏尋
      一於愛你 獻上如糖 愛心

    男:一雙兩好 心上人 應要謝愛神
      我喜蘭芝復見心興奮 嬌嬌滴滴妙人兒
      有心 同我共為盟
    女:我亦如郎你 決定盟心結鳳群
      見君到夢中 見君到夢魂
      長結合 永不 分

    男:我哋成對璧人 鸞飛鳳舞真相襯
      意合情投 才能訂三生
    女:我之愛慕君
      琴共詩 棋共畫 一幅鳳凰圖心永印
    男:書生快慰 笑伴紅裙
    女:今晚書齋裏 偏有月 光浸
    合:照住情人 兩相親 
      照住情人 陶然 一吻


    李燕萍《哥仔靚》粵語(1962年朱老丁、李燕萍《哥仔靚/為何罰我跪》唱片)
    哥仔吖靚靚得妙 哥仔吖靚咯 呢引動我思潮
    我含情又帶笑 把眼角做介紹 還望哥呢你把我來瞧
    哥仔吖靚靚得妙 潘安一見了 都要讓佢擔標啦 丰雅別饒
    搵通世界 咁靚嘅男人 確少

    我為你病染單思愛戀 險送命一條 思君心更焦
    三魂都啦被佢勾了咯 嗰種癡心執筆亦難描
    一啲見咗 見到你就情醉我心動搖
    願作同呀林呀鳥 長慰我寂呀寥
    我要 哥仔你把我願消 不忍我身呢葬於愛河潮
    我認 你係我心肝你都 未曉……


    林家聲《抱琴揮淚弔香魂》粵語,撰曲:吳一嘯(1963年5月電影《卿何薄命》插曲1:38:20-1:42:09)
    唉江邊叫翠玉 千聲百句 翠玉永不聞
    塵寰處處 滿眼是恨 人絕跡我獨行
    碧天雪浪 悲中怕見 冷月照江心 心上人
    一朝羽化 我嘅瑤琴 已絕了音

    不得見妹 香魂 添淚痕
    為妹狂呼月與星都暗 我今宵孤身共琴來
    唱歌 憑弔舊時人
    我願魂來聽 嗰段情深雪月盟
    唉 愛妹愛在心 我永不愛別人
    琴也恨 欠知音 

    前愛盡成塵 從今莫說心相印咯
    翠玉魂亡 又如何過一生
    雪中我受恩
    懷舊恩 未還舊恩 鮮花但攜來妹插鬢
    鮮花既送 再贈瑤琴
    妹你得安慰 妹你莫悲憤
    我贈瑤琴猶如 我旭文 獻真心
    記念情人 瑤琴 江裏浸


    鄧碧雲《臨江月夜弔秋喜》前半首,粵語,撰曲:吳一嘯(1963年10月17日電影《夜弔秋喜》插曲)
    唉風聲訴恨 唉波聲訴怨 怨恨滿江湄
    茫茫曠野 黯黯大地 人絕影鳥哀啼
    唉嬌花已落 貞花已碎 死別更加悲 歸誤期
    真怕見 怕見狂潮 怒起

    悲歌唱出 惜別離 傷別離
    唉臨江夜弔秋喜你 我傷心傷心淚淋漓
    未得對花 酬唱共琴棋
    我欲黃泉去 再度同卿細畫眉
    唉 滿江血淚珠 見卿我恨遲
    人永別 我相思

    情愛不移 嬋娟夜拜心香柱
    我願魂兮 長來慰心癡
    再得燕共棲
    彈艷曲 又題艷詩 香閨夜憑欄多快意
    生生世世 有合無離
    傷心語 千萬記
    你就魂兮 回來 永相依
    故舊難尋 檀郎 不再娶
    (新馬師曾《臨江月夜弔秋喜》亦有本段歌詞,未知1954年6月電影《夜弔秋喜》中,有沒有唱本曲)


    文千歲、李寶瑩《孔雀東南飛》之《惜別》頭段(全曲之3:45-8:15),粵語(1965年《孔雀東南飛》粵曲唱片FHLP 427)
    女:天不許鴛鳥永相聚 婚姻經破碎 愛念也消頹
      何勞遠送 心怕惹君受罪 徒自悲暗淚垂
    男:好夫妻相對暗揮淚 憶當初一對對 有幸賦關雎 仲估永共唱隨
      怎知美滿 美滿良緣 受折摧

    女:請夫君不必再 相隨 應珍惜身軀
      無須為我添悲緒 即速歸家莫流連
      免使 你母愁盼倚門閭
    男:唉怨恨慈母 存心分開鴛侶
    女:唉 嘆只嘆命苦 哪敢怨恨誰
      深知 烏鴉不配棲 鳳凰居

    男:嘆息三載美夢終成虛 此後寒衾獨抱失歡趣咯
      永記往日纏綿 柔情似水
    女:往昔愛戀似逝水
      今後難 望相依 望檀郎另尋求佳侶
      (夫郎,秦家之女貌若天仙,而且有財有勢,與君正好相配)
    男:須知我心志堅決 不再另 配鴛侶
    女:既屬難諧並頭蓮 盼君能 再娶
      我願成全 獨回娘 家去咯


    任劍輝(反串男角)、李寶瑩《樓台會》中段(30:35-34:31),粵語,撰曲:潘一帆、吳一嘯(1968年《梁山伯與祝英台之樓台會》粵曲唱片)
    女:唉哥哥抱恨 男:妹妹抱怨 女:痛斷了姻緣
    男:難忘燕侶 女:永遠繫念 男:龍鳳餅碎心弦
    女:唉今生訣別 男:他生再見 合:美夢化輕煙 彩鳳鸞
      慘矣變作 變作啼紅 杜鵑

    男:清心隔水 千夜眠 都是緣
      梁山伯為你心不變㗎 女:可惜哥哥你遲來
      致使 兩家難種並頭蓮
    男:我奉還蝴蝶珮 信物無心 帶恨存
    女:梁兄 珮玉永贈君 我珮玉永贈郎
      留紀念 你佩身邊

    男:難結姻緣 何必玉珮傷心見
      我斷腸 靈魂半歸天
    女:我心意萬千
      情萬千 愁萬千 將必為情亡不抱怨
    男:應歸去矣 再莫留連
    女:慘矣分飛燕 相對淚 花濺
    男:徘徊復徘徊 與英台 意相牽
    女:纏綿 復纏綿 心眷眷
    (衛駿輝、陳詠儀《梁山伯祝英台之訴情》與本曲大致上同詞,改「訣別」為「袂別」)

    回覆刪除
  7. 鄭君綿、陳齊頌《差利拜倒石榴》粵語(1969年6月25日電影《差利捉貓記》插曲,同年收錄於《差利捉貓記》原聲大碟)
    男:阿鳳 我點得吖與你親近 朝朝對住你 最妙四邊無人
      談情說愛 晚晚親近 求鳳姐做意中人
    女:差利你太笨 我芳心早愛上 你係我知心 羞不禁
      根本對你 說愛談情 我未敢

    (以下曲調寄《戲水鴛鴦》)
    男:我哋情到深處 心心相印
      你似鮮花 偏向蝶兒引
      我beng就beng住你 邊個敢嚟問
      風光處處 相相對對 添情韻

    (以下調寄另一曲)
      我哋兩人 兩人 手臂肩膊挨beng
      將我熱情去換你個心
    女:你咪花心 我會彈琴
    男:我會梵鈴 夜半歌聲 做對知音 成日接近
      今生願教拜倒石榴裙 望時時咁煙韌
    女:只要一心一意 總會朝晚親近
    男:我熱情重過金 比金質素仲更堅 今世共相印
    女:我配情哥真合襯
    男:咁靚嘅妹妹真合襯
    合:及時步行 相對一笑 花兒明媚映綠鬢


    陳鳳仙《嫦娥》部份(4:14至尾),撰曲:蘇翁(約60年代《嫦娥》唱片)
    碧空嘆孤另 傷心怕見 桂樹冷香凝
    前塵已杳 怕追認 愁莫解意不寧
    仙衣飛舞不定 飄飄渺渺 舞動趁風輕 心內情
    暗裏 暗裏凝愁 嘆聲

    淒酸 暗傷情 (一句純音樂)
    恨鎖蟾宮舊愛恩不永 孤單孤單在愁城
    阻隔天 隔地郎也不復應
    嫦娥離俗世 還帶世俗情
    顧 影暗自傷 顧影怨未停
    絲 絲冷 淚似冰

    徒有夢難成 情心恨交迸
    念檀郎念檀郎 倍心驚
    怨君妄用兵城
    亦燒 樓亦燒 烽煙禍綿綿傷百姓
    心不安寧 怕念前情
    今已慘作分飛鳥 咽淚 悲不罄
    此日嫦娥 嫦娥 暗吞聲
    嫦娥 喚檀郎 檀郎不應


    李燕萍《新哥仔靚》粵語,撰曲:朱頂鶴、梅天柱(1970年《新哥仔靚》大碟YPLP-1001)


    李燕萍《打鈴靚》粵語,填詞:楊子(1973年《生藕滿場飛》大碟)
    打鈴吖靚靚得妙 打鈴生得X厚 勝在夠新潮
    能游又會跳 唱歌仲好妙 頭擰側個身兩便搖
    *打鈴吖靚呀靚得妙 打鈴認真靚咯 我為佢心飄 心魄動搖
    秋波顧盼 對佢眉來 眼刁

    當初相識兩家 經已墮愛潮 深種着情苗
    相思河邊呀熱愛歡笑 青山依依共閒聊
    借花 寄意時光經已消逝了
    珍惜快樂人年少 春意無邊輕歡綠柳搖
    打 鈴你真太輕佻 芳心暗戀吖似春泛浪潮
    郎父 細問我對他愛心 實情係點呢

    對打鈴最重要 不貪黃金呀共呀鈔票
    我願情長 纏綿過春宵
    花間柳底唱歌襯玉簫
    無限香 艷郎繫纖腰 偎倚在郎懷輕叫
    為情為愛婚姻 早已有預料
    相親愛卿要多關照呀 今生永效那鴛鴦鳥
    望檀郎情如 柳絲長 有效已消
    佳偶註定前緣 樂陶陶 歡笑*
    [重唱*]


    甄秀儀《秋風恨》粵語,填詞:蘇翁(1973年《一切太美妙》大碟)
    秋風有恨 因風寄意 愛在那方尋
    情人遠去 再莫問 鴻雁書信渺沉
    因風寄恨 秋風冷雨 冷盡我癡心 一闕念故人
    他悔約 悔約更寒盟 暗自傷神 

    他一朝一朝變改 戀別人 盡忘舊愛人
    我動錯盟心互相印 今宵花枝香味殘
    他已將 已將往事忘記似浮雲
    浮雲浮雲容易散 情愛杳無痕
    怨君太負心 呀怨君太負人
    前事再不問 今宵隻影 寒衾

    徒記薄情人 呀殘枝淚點印
    我倆無緣 難訂終生
    錯將愛贈君
    郎負心 恨郎負心 呀癡心換來悲憤
    春煙秋雲 愛愛恨恨
    今已一朝泯 不再受 那苦困
    我願紅魚伴紅魚 對青呀燈
    不復沉淪 受愁城 苦困


    譚炳文《夜弔秋喜》粵語,填詞:羅寶生(1974年3月《街知巷聞/春滿多口街》原聲大碟)
    唉秋喜對我恩義 唉秋喜愛我 愛念志不移
    情懷永記 愛你知大義 唯願妹永不離
    唉秋喜對我恩義 唉秋喜愛我 勉勵我取功名 京師應試
    千金饋我 盼我揚名 報喜

    牽衣牽衣痛哭 傷別離 一對鳳侶分飛
    唉途中路遠三千里 相思卿卿十二時
    朝思晚想 暗自腸斷念娥媚
    半夜重逢魂夢裏 妹你情意勝舊時
    唉 雞聲破曉美夢醒 衾底卻少我心愛人兒
    甜美夢 煙消痛苦 倩誰知

    唉慚愧未揚名 不敢還鄉復見秋喜你
    你抱恨檀郎 無情嘆枉心癡
    聲聲怨哥愛念轉移
    甘 願投下珠江 犧牲為情亡檀郎心碎矣
    癡郎登科折桂 吐氣揚眉
    唉苦矣不見秋喜你 今晚夜 江邊致祭
    血淚淋漓誓忘情 去參禪 慰妹妹
    你在黃泉 亦明瞭 哥愛你


    郭炳堅《寸寸相思寸寸淚》粵語(1977年郭炳堅、方琳、陸小鳳《風雨情》合輯19:18-22:40)
    傷心最後見一面 一聲再見 愛夢已經完
    愁腸寸寸 意冷心亦亂 無限痛苦哪堪憶記從前
    心中永記癡念 一朝愛變 愛盡化輕煙 竟作分飛燕
    傷心抱怨 抱怨恨綿綿 我恨句天

    不應該拆散 呢一對鳳與鸞 悲憤恨難填
    彷似琴音斷了線 傷心傷心淚連連
    搵番阿鳳 阿鳳佢亦唔願見心碎萬片
    佢拒絕拒絕唔受勸 想到就咁庶將愛絲斬斷
    佢決心 去修道院 總之有苦有苦也難言
    難道佢冇愛念 我痛心 為情戇似癲

    盼嬌歸家眼望穿 我嘅良心自責偷偷怨
    悔恨從前 從前倆相戀
    我感可愛萬千
    仁義的 淚流實心 心酸心酸恨情緣情緣經已斷
    心灰意冷 嘆月缺難圓
    仿似仿似心穿箭 彩鳳以後 再不相見
    記恨從前從前 誰會可憐 愛恨變遷
    注定無緣 恨綿綿 一聲再見


    尹光《借貸為主》粵語,填詞:陳劍雲(1978年《加價狂潮》大碟)
    (以下曲調寄鄭少秋《陸小鳳》)
    情與義 值一蚊 通街去靠度借冇遺憾
    (以下曲調寄《餓馬搖鈴》)
    班水呢確係最方便 依家想借貸 每月要攤還
    糧期就結算 有借啦實會掂 財務公司貸款有特權
    嗰啲息口確係夠那利 一簽咗張借據 馬上有錢 仲好過賣田
    點知我到處 猛借要還六年 確係眼冤 

    光陰一轉眼 抵押又到期 我通處搵窿捐
    因為還錢仲未有打算 貸款公司即刻有人嚟
    我想 避開確係難過飛上天
    信用完全冇咯 人格賤 啲親友不想見
    唉 皆因好賭好賭博命鍊 輸咗博番去澳門走番轉
    最好賭番攤 三攤輸到懵 我又狂又發癲

    我因一切冇預算 想還錢焗住去偷呃騙
    過去太糊塗 太過倒顛
    通街貼晒相片咁鬼肉酸
    望黃大仙 為人做好心 施捨筆橫財嚟轉轉
    (唉,阿菩薩,若果你救我呢次還番啲貴利呢,我以後斬手指戒賭架喇)
    一改過始終有分寸 想以後 有好轉變
    就算貧窮仍然 要生存 咪亂借錢
    要為前途 前途 嚟打算
    (本曲收錄於2011年3月《尹光霹靂開心爆笑演唱會》卡拉OK碟,改名《借貸生涯》)


    鍾雲山、嚴淑芳《一江春水向東流之重逢》部份(17:38-20:32),粵語,撰曲:阮眉(1990年《鍾雲山經典名曲:一江春水向東流/一段情》唱片MCD-1015)
    女:我品德不似你卑賤 即使割愛 也不受你金錢
    男:我原無惡意 為母親念 贈金也將孝道全
    女:哼虧你心中有孝親念 家姑雙腿幾已廢 旦夕暗悲酸 等到勝利年
      憶子再見 晚晚難眠 禱上天

    男:我心中痛苦 羞愧莫名 淚如泉
      請代為夫善語將親勸 女:嗟你一生夫綱欲振無權
      畏新歡 強迫受盡閒氣噤若寒蟬
    男:為前途計 男子處世 要順逆變權
    女:你變 變得冇自尊 你變得太可憐
      我難接受 (一句純音樂) 寸心似萬箭穿

    男:(一句純音樂) 人生必定有改變
      你毋庸 怨沖天
    女:我心已受損
    男:你收下黃金 (此處減一句音樂) 不用為奴仍能飽暖



    尹光《姐仔靚》粵語,填詞:黃國輝(卡拉OK片段)
    姐仔吖靚呀靚得妙 姐仔吖鬥呀靚 帶動了新潮
    時時就脫吓 脫吓呢係最妙 成日脫光最驚冇人瞧
    呢姐仔吖靚呀靚得妙 姐仔想要呀發 佢亦有高招 選美任你撩
    揀啱闊少 與佢就行埋 咪話嘢少

    馬上有大把跑車靚樓 真正係逍遙 使乜驚冇料呢
    即時威盡到不得了囉 有啲姐仔煲水仲無呀聊
    專去搞 愛戀嘅事行呀斷情人橋
    伴侶時時就時時嚟換轉噃 求見報用人造吓謠囉
    博紮 姐仔佢都有絕招嘅 即使戲zaa2也都會扶搖
    馬住 個老闆一味靠嗲 電人又詐嬌呀

    最好笑算係有型姐仔 唔識做戲至緊要呀
    叫佢去彈琴 佢去吹吖簫
    不管喊片笑片戲路一條
    因 為投入圈中 只為錢財鈔票咋
    盼姐仔呀 你要自重
    想有真正身價 應靠實力 先夠照
    成為紅人 靠真材 有實料
    咪靠旁人 咋旁人 嚟關照


    陳玲玉《唐伯虎畫觀音》粵語,填詞:陳錦榮(2011年《夜月琵琶》大碟)
    心思思記住那間廟 秋香姐真靚到 旦夕泛心潮
    神馳魄醉 俏眼絕妙 人若癡卻嗟嘆夢遙
    秋香姐一笑似花耀 她轉身再笑 我若見天嬌 三笑仲更魂搖
    那怕 那怕做奴才 折腰

    嘆息滿腹繡錦 怎去覓鵲橋 作下人沒個瞧
    情真為報卿三笑 把觀音觀音像來描
    只盼 觀世音善念來渡引鴛侶共良宵
    有緣能成對 當記神恩育情苗
    我 揮筆染彩有絕招 筆底意深記嬌嬈
    濃點墨 將觀音細勾 玉容標

    瞧她丰姿美極了 神色像那秋香俏
    笑靨盈盈 雲裳飄飄
    看眼波更情挑
    圖是虛 但情是真 丹青像迷人人神皆俏
    思憶嬌容 潑墨重調
    怎慣蹤影杳 只得再畫 對相思鳥
    你留情為何又忘情 似煙雲 霧消
    虧我已是情迷 情迷 三笑咯


    陳東尼《小姐靚咯》粵語
    小姐靚呀靚得妙 小姐靚咯 引動我思潮
    我含情帶笑 把眼角做介紹 還望妹你把我來瞧
    小姐靚呀靚得妙 西施見了 都要讓你幾分 風雅別饒
    搵通世界 咁靚嘅娥眉 確係少

    我為你病染單思愛戀 險送命一條 思妹心更焦
    三魂都被你勾了咯 嗰種癡心執筆亦難描
    一見咗 見咗你亦情醉心動搖
    願作同林鳥 長慰我寂寥
    我要 小姐你把我願消 不忍我身葬於愛河潮
    我認 你係我心肝你都 未曉

    叫一聲我哋有情哥妹 尋歡樂最緊要咯
    你唱共彈琴 彈琴我吹簫
    今生永久兩家快樂逍遙
    真 係其樂不少 恩義恩義情同鴛鳥
    只要多歡笑 我哋跳舞更仲妙
    又睇吓影戲 真夠妙 真夠俏
    情詞彈來彈來 妾嬌郎 更嬌
    天下有情人 求祈 心照咯

    回覆刪除