2010年3月2日 星期二

哥仔靚 / 映紅霞 / 餓馬搖鈴

李香琴 - 哥仔靚
原曲:廣東音樂 - 餓馬搖鈴

哥仔靚,靚得妙,
哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,
還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了咯。

哥仔靚,靚得妙,
哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,
還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了。

你唱共彈琴,彈琴我吹蕭,
今生永久兩家快樂逍遙,
真係其樂不少恩義恩義情同鴛鳥,
只要多歡笑,我地跳舞就重妙,
又去睇下影戲,真夠妙真夠俏,
情詞彈來彈來,妾嬌郎更嬌,
天下有情人求祈心照咯。

麗莎 - 哥仔靚
原曲:廣東音樂 - 餓馬搖鈴

哥仔靚,靚得妙,哥仔靚咯引動我思潮,
含情帶笑把眼角做介紹,還望哥你把我來瞧。

哥仔靚,靚得妙,
潘安見了要讓你幾分風,風雅別饒,
揾通世界咁靚嘅男人確係少,
我為你病染單思愛戀,險送命一條,
思君心更焦,三魂都被你勾了咯。

嗰種痴心執筆亦難描,
一見咗見咗你亦情醉心動搖,
願作同林鳥,長慰我寂寥,
我要哥仔你把我願消,
不忍我身葬於愛河潮,
我認你係我心肝你都未曉,
叫一句我哋有情哥仔,
尋歡樂最緊要咯。

你唱共彈琴,彈琴我吹蕭,
今生永久兩家快樂逍遙,
真係其樂不少恩義恩義情同鴛鳥,
只要多歡笑,我哋跳舞就重妙,
又去睇吓影戲,真夠妙真夠俏,
情詞彈來彈來,妾嬌郎更嬌,
天下有情人求祈心照咯。

李麗霞 (黑妹) - 哥仔靚

任劍輝、李寶瑩 - 映紅霞 (餓馬搖鈴)

廣東音樂 - 餓馬搖鈴

2 則留言:

  1. 文千歲《十朋祭江》粵語(12:30-16:13),填詞:葉紹德(1976年麗的《七世姻緣之第四世荊釵記》插曲,同年收錄於《七世姻緣》合輯)
    疏星冷月 星東血染 滿目嘆荒涼
    洪濤似雪 血染白浪 臨恨海痛妻亡
    唉荊釵鑄恨 傷心鏡托 訣別似參傷 悲憤欲狂
    悽悽切切 抱怨攜愁夜祭江
    知心生死隔陰陽 哭斷腸
    白璧沉江 恨呀癡心漢
    低聲高呼喚魂兮 哪堪百練情碎又人亡
    送別長亭 娥眉無限意 哀我榮歸抱恨長
    唉 張雨哪處訪 煎乾洛水寒
    求再會 香屍到底在哪方
    沉痛望狂潮 明珠被掩葬
    愛斷情亡 無言暗悲傷 眼中血淚乾
    還麗質 憐玉骨 荊釵夢難圓
    空怨唱 分鴛鴦 拆鳳凰
    哀我泣幽咽 訴盡心悽愴
    祭奠亡靈 夢魂兮歸來尚響
    有份無緣 恨綿綿 思過往
    https://www.youtube.com/watch?v=OjK_KsJWDWw

    回覆刪除
  2. 文千歲、歐陽珮珊《惜分飛》粵語(25:48-28:35)(1976年麗的《七世姻緣之第一世孟姜女》插曲,同年收錄於《七世姻緣第一世:孟姜女》合輯)
    男:分飛兩地 關山遠隔 哪日再歸還
      寒雲黯黯 冷雨淡淡 囚地北隔天南
    女:牽衣訴恨 執手訴怨 愛恨滿心間
      相聚難 踏上踏上層樓 夢遠山
    男:鴛鴦棒打即別難 悲再會更難
      累嬌寒閨獨對一燈冷 珍惜青春耽誤難
      勸嬌再覓良配伴紅顏
    女:至勵如從盼 不再含羞向別難
    男:唉我心怕負卿 女:我心永屬郎
    男:愁永別 恩深似海恨似山
    女:長盼別離難 情癡望君鑒
      塞外嚴寒嚴寒冷加衣 更請兩X
    男:情愈深 愁愈深 鴛鴦夢難圓 悲也冷
      惜分飛 再會難
      叫你囑咐生死記 哭熱淚 悲分散
      遠別愁離恨漫漫 隔天涯 萬里關山
    女:帶淚憑欄 望郎回 朝與晚
    https://www.youtube.com/watch?v=fO8_Y39nkhY

    回覆刪除