2010年6月15日 星期二

採红菱 / 特別有型


卓依婷 - 採红菱
作詞:陳蝶衣 | 作曲:姚敏

我們倆划著船兒,採紅菱呀,採紅菱,
得呀得郎有心,得呀得妹有情,
就好像兩角菱,從來不分離呀,我倆一條心。

我們倆划著船兒,採紅菱呀,採紅菱,
得呀得妹有情,得呀得郎有心,
就好像兩角菱,也是同日生呀,我倆心相印。

划著船到湖心呀,你看呀嘛,看分明,
湖水清呀照分明,就好像兩角菱。
划著船到湖心呀,你看呀嘛,看分明,
一個你呀,一個我,就好像兩角菱。

我們倆划著船兒,採紅菱呀採紅菱,
得呀得郎有心,得呀得妹有情,
就好像兩角菱,也是同日生呀,我倆一條心。

湖南民歌 - 採红菱

李龍基、朱咪咪 - 特別有型

李健莨、胡慧萍 - 特別有型
原曲:採紅菱
作曲:梅翁 (姚敏)
作詞:陸郎

男:我今日執得好正,特別有型,真係特別有型,
最弊我個袋已清,只乘得個斗零,
最恨我擒晚夜,認真唔夠運,啲麻雀都未有生性。

女:你今日執得好正,確係有型,喂你特別有型,
約會我出呀街,一定有計呀傾,
你又似人發達,你的人氣旺,一定贏錢心高興。

女:喂,間間公司都減價播,
男:新裝呀邊有得剩,
女:咁去食燕窩,吃大鮑翅咧。
男:哎呀胃通到呀呀聲。

女:今天不出街呀,
男:喺屋企貪清靜,
女:我哋兩家共相對,
男:相共妹你訂情。

女:你今日點解好似特別有情,係味怕我詐型?
男:我為你心傾,
女:心事你味搵我傾,
男:我共你行咁耐,有情有義,不知提早將婚定。

男:一於今生今世,天天將肩並,
我哋兩家共相愛,約定過年添丁。

女:乜你今天好似,口花花心不定。
男:我哋兩家共相愛,一於今晚定情。

女:你今日點解好似,特別有情,你特別有情?
女:你係要搵我傾,
男:心事我要搵你傾。
男:我哋倆行咁耐,有情有義,一於提早將婚定。
女:行咁耐,有情有義,
合:一於提早將婚定。

華娃、黃霑 - 特別有型

20 則留言:

  1. 情甜似蜜 - 鄭錦昌、劉秀容
    http://www.youtube.com/watch?v=wsabEQgUdk4

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭錦昌、馮寶霞《情甜似蜜》粵語,填詞:馮錦華(1970年《今天不歸家》大碟)
      男:與妹共相親相愛共唱隨 啊共唱隨
        你莫笑哥心癡 女:哥莫笑妹心癡
        我願你情似蜜 情似蜜甜 情深永不變

      *男:愛妹是真心一片實有緣 啊實有緣
        永在愛戀春天 女:粉蝶也繞花邊
        $盼望我郎要學 我郎要學 那情鴛心不變*$

      #男:熱情為妹真心獻 願誓盟在花前
        願與妹你共婚訂 快樂如天仙
      女:熱情為哥真心獻 訂盟為君願
        望你真心莫欺騙 相愛久永纏綿#
      [重唱* # * $]

      刪除
  2. 碰釘子(採紅菱1970年)- 王沙+惠
    www.youtube.com/watch?v=VbzcCRsXSXw

    狄娜 + 譚炳文 - 患難見真情 1970
    https://www.youtube.com/watch?v=MPj3jGK30ys

    回覆刪除
    回覆
    1. 王沙、何莉蘭《碰釘子》國語(《最新詼諧歌唱:怪聞笑史》合輯)
      男:我們倆坐坐汽車去兜風 呀去兜風
        得呀得去ga gong 得呀得是海風
        是鳥久嘗微風 身體會健康 延年she烘冬冬
      女:我與你說不認識不同行 呀不同行
        得呀得你邀請 得呀得難答應
        怕以後動了情 搞也搞不清 呀要了我的命
      *男:我這人很正經呀 你看嘛看分明
        我請你呀看電影 我們倆結友情
      女:我頭腦很清醒呀 請你呀別多情
        你是你呀我是我 做事情要分明
      男:我一片真情真意碰了釘 那個碰了釘
        得呀得真灰心 哎喲我是難為情
      女:交朋友要謹慎 才免一失足 呀成了千古恨
      [重唱*]



      譚炳文、狄娜《患難見真情》粵語(1970年《七擒七縱七色狼》合輯)
      男:你真係通天本領浪漫性成 玩弄愛情
        我問你乜究竟 他六個都氣頂
        恃住你人美麗 害人唔要命 成個劣根性

      女:我好立品真生性事實證明 冇玩弄愛情
        佢六個都好色 閹悶我真氣頂
        我係靠頭腦靜 定全盤計劃 逃開色魔抽秤(男白:又算你講得啱)

      男:你為何做到摸試不誠實到來快招認
      女:付與早都做偷試 卻為困難家境
        爸爸罪本監禁 我奈何就卿命
      男:我願意幫你望你改過 女:咁你心對我熱情

      男:你應自首心改正盡力做人 我願頓愛情
      女:我為你心已傾 男:哥為你心也傾
      合:我哋兩人決定 共偕鸞與鳳 洞房花燭心高興

      刪除
  3. 張少林 - 哥有情妹有意 (客家歌)
    www.youtube.com/watch?v=zG68zUkWMj0

    回覆刪除
    回覆
    1. 張少林、陳小琴《哥有情妹有意》客家話
      男:亞妹你靚夾對哥好多情 係好多情
        兩人一對做陣 姻緣天係注定
        哥一片情意真 請你來放心 涯明朝來定親
      女:亞哥你生得靚仔好熱情 係好熱情
        講求親愛落定 親朋各位做證
        本一萬銀聘金 娶涯來對親 媒人又乘去傾
      *男:娶到你一世不變心 沒搞女人婚外情
        涯曉珍惜涯自身 顧等雅條命根
      女:隻隻人都話哥風流 全打女人索唔停
        從今後哥來正經 愛改過做好人
      合:倆家沒變心過得一世人 得一世人
      男:兩人相愛照應 女:真情心愛立定
      合:相好話情意真 兩人沒變心 明年話去對親*
      [重唱*]

      刪除
  4. 人比人 - 潮州歌
    www.youtube.com/watch?v=g1UXqSgwM60

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳澍承、李小珍《人比人氣死人》(42:00-45:06)潮州話(1994年《潮州流行歌曲精選》合輯)
      男:這人的頭路真淒慘 呀真淒慘
        一年坐躺躺 無成孤里剛
        住像翹六散空 一日坐到暗 也想着唔甘願
      女:做人個老婆真受氣 啊真受氣
        一日早早起 煮飯沖龜啤
        就然嬌是機器 亙日拼無哩 也想着真激氣
      *男:年尾無貨安 衫袋呢空空
        人比人啊氣死人 想着也真荒唐
      女:年尾無貨安 米甕呢空空
        害命人嫁錯安 想着也目圈紅
      男:叫一聲老婆啊勿這些 呀勿這些
        哎呀勿冤家 哎呀勿相罵
        就像那萬事興 伊會着馬票 俺就自己做頭家*
      [重唱*]

      刪除
  5. 張少林 - 《貓山王》 (客家歌)
    www.youtube.com/watch?v=qmDmCjG_3IY

    回覆刪除
    回覆
    1. 張少林《貓山王榴槤》客家話
      (獨白從略)
      好多人愛食就揀貓山王 食貓山王
      惹荷包話Kosong 拿條沙籠去當
      愛想吃來唔切 驚佢咹多刺 榴槤邁人會劏

      貓山王價值貴到好正常 係好正常
      一年講正一趟 唔曾跌在樹上
      過馬奔人家綁 直情冇價講 人人都想品嘗

      *在Kuala Musang有芭場 佢好出名貓山王
      榴槤美后眼咹夠光 做出口咹大幫
      好出名交際也大方 講到價錢有商量
      你唔相識也冇亂劏 做生意講遠長

      貓山王做介貴到潑驚狂 會潑驚狂
      賭王講最鍾意 澳門包機買轉去
      最錫大婆二奶 亞三同四奶 齊齊食貓山王
      [重唱*]

      刪除
  6. 郭炳堅 - 麻雀英雄
    www.youtube.com/watch?v=v_vOs_Tf2C0

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭炳堅(女聲不詳)《麻雀英雄》粵語(《掠奪案》專輯)
      男:我今日真好手氣係咁奇 我係咁奇
        每輪有幾隻飛 周時喫出四喜
        有運氣無顧忌 萬事無顧忌 時時都咁好手氣

      女:你真係福星高照運氣嚟 有運氣嚟
        我戥你心歡喜 周時有幾隻飛
        有運氣笑瞇瞇 天天咁歡喜 人人都輸俾你

      *男:哎吔莊家佢九番使乜理 我頂得佢好犀利
        我又再摸發財一隻 我又碰到連隨起飛

      女:今天你認真好手氣 夾高章你好犀利
        你又滿糊 發達啦喂 錢滿袋笑瞇瞇

      合:兩份贏應該都有六百皮 有六百皮
        買定個收銀機 錢贏咁多夠皮
        打麻雀最歡喜 日日長勝利 輸到何必谷鬼氣*
      [重唱*]

      刪除
  7. 杨钰莹、毛宁-洞房花烛夜(国)
    www.tudou.com/programs/view/M3P-STkXOhE/

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛寧、楊鈺瑩《花燭洞房夜》國語(1992年12月《金童玉女齊賀您》合輯)
      *合:我們倆手拉手兒入洞房 呀入洞房
      女:得呀得郎有心 合:得呀得妹有情
        就好像鴛鴦戲水 恩恩愛愛 多呀多歡暢

      合:我們倆手拉手兒入洞房 呀入洞房
        得呀得妹有情 女:得呀得郎有心
      合:就好像並蒂蓮 呀天生一對 我倆(一生)一雙雙*

      女:花燭照洞房呀 我郎在身旁
      男:相親相愛不分離 共度好時光
      女:花燭照洞房呀 相伴似蜜糖
      男:一個你呀一個我 幸福萬年長
      [重唱*]

      刪除
  8. 盧國雄《新年新希望》粵語(1980年《祝福》合輯)
    看春日花開景緻耀眼前 令人
    讚頌春天 郊外空氣鮮
    結伴同暢聚 看桃李艷 陶醉最自不免

    *我希望家家歡笑共過年 樂滿園
    世事會多變遷 一定要心至堅
    努力要求向上 能向善 人生多溫暖*

    # 春天花開花放 景色多嬌艷
    共唱歌 共歡笑 快樂似神仙
    應該心境開朗 增加新希望
    為理想 莫改變 堅決向前#
    [重唱* # *]

    回覆刪除
  9. 《特別有型》原唱是黃霑、華娃,收錄於1974年《芸娘》大碟

    回覆刪除
  10. 黃瑋、陳小琴《初一結姻緣》客家話(1996年12月《客家新年新歌、精選:恭喜發財檸檬樹》合輯)

    回覆刪除
  11. 翁傑輝、陳小琴《新年慶洞房》國語(1990年12月《新年情歌齊歡唱》合輯)
    女:……望 嘿得個好情郎
      就好像燕雙飛 呀隆咚嘿 呀如si歲鴛鴦
    男:你嫁得好情郎呀 我娶得個美嬌娘
      親友們都來讚賞 說好事來成雙
    女:你juan得像ta an呀 我看到你情若狂
      東謝擺頭來相愛 一覺呀又同牀
    合:我們倆趁着新年好洞房 呀好洞房
      春宵共同羅帳 我倆甜蜜如糖
      你愛我我愛你 呀永不離 呀年年都一樣
    (對白從略)
    ……

    回覆刪除
  12. Simon Junior《Happy Together》英文(1969年《Chin Tien Pu Hwee Chia》細碟)

    回覆刪除