2010年7月6日 星期二

咪當我老襯 / Baby I Don't Care

許冠傑 - 咪當我老襯

李健莨 - 咪當我老襯
作曲:J. Leiber/M. Stoller | 填詞:許冠傑/黎彼得

過下Show Hand啤癮,我博殺認真Kunk,
你泵雞咩咩,冇要緊,最怕你出老千,
想搵我笨,咪當我老襯。

佢有舖偷雞癮,嚇到我週身震,
博我Come咩,我最Mung,
索性蘇晒冷,底牌要問,咪當我老襯。

我自信最有賭品,夠晒斯文,
撞正鬥氣冤家,幾大忍忍忍,忍忍忍忍。

四五揸起手震,博有啤好Mung,
點知跌隻三,又派隻二,
送尾起隻煙添,認真夠運,咪當我老襯。
咪當我老襯,咪當我老襯。

四五揸起手震,博有啤好Mung,
點知跌隻三,又派隻二,
送尾起隻煙添,認真夠運,咪當我老襯。

十個八個蘇輕,要靠手神,撞正有對手牌,幾大跟跟,跟跟跟跟。

立晒身心興奮,笑到屋都震,
我發晒Mung,面似灶君,
我掃到佢清晒倉,七瘟八燉,咪當我老襯。
咪當我老襯,咪當我老襯,咪當我老襯。

Elvis Presley - Baby I Don't Care
Written by Jerry Leiber and Mike Stoller

You don't like crazy music
You don't like rockin' bands
You just wanna go to a movie show
And sit there holdin' hands
You're so square
Baby, I don't care

You don't like hotrod racin'
Or drivin' late at night.
You just wanna park where
it's nice and dark.
You just wanna hold me tight
You're so square
Baby, I don't care

You don't know any dance
steps that are new
But no one else could love me
like you do, do, do, do

I don't know why my heart flips
I only know it does
I wonder why I love you, baby
I guess it's just because
You're so square
Baby, I don't care
Baby, I don't care
Baby, I don't care
Baby, I don't care

I don't know why my heart flips
I only know it does
I wonder why I love you, baby
I guess it's just because
You're so square
Baby, I don't care
Baby, I don't care
Baby, I don't care, care, care, care
Baby, I don't care, care, care, care

沒有留言:

張貼留言