2010年7月16日 星期五

青春夢裡人 / 脈搏奔流 / Stay Awhile

許冠傑 - 青春夢裡人
原曲:Stay Awhile
作曲:Tobiaf
填詞:許冠傑

共你今朝見面,真覺令我飄然,
但覺心慌意亂,今晚望再相見。

與你夢中痴纏,燕侶手相牽,
暢快共遊夢裡仙園,陶醉愛海溫馨美屬眷。
 
夢裡花香吐艷,傾訴萬語千言,
共向星星訴願,相愛萬劫不變。

與你夢中痴纏,燕侶手相牽,
暢快共遊夢裡仙園,陶醉愛海溫馨美屬眷。

與你夢中痴纏,燕侶手相牽,
暢快共遊夢裡仙園,陶醉愛海溫馨美屬眷。
陶醉愛海溫馨美屬眷。

我哋今晚見!

青春夢裡人 KTV

陳百強 - 脈搏奔流

陳曉東、丁菲飛 - 脈搏奔流

雨傘請你放下,你去了會令我失眠,
雨點清脆降下,細雨似幻夢裡的箭,
與你站於窗前,深深吻一遍,
抱著柔情在襟前,與你愛一千遍一萬遍。

聽你心瓣在跳動,聽你脈搏奔流,
迷迷看你雙眼在渴望,似盼我會為你解放,
細雨下於窗前,似那愛的箭,
抱著纏綿在我胸前,與你愛多千遍萬遍。

與你夢中痴纏,將那愛的箭,
我帶著柔情射向心田,與你愛多千遍萬遍,
我帶著柔情射向心田,與你愛多千遍萬遍。

杜麗莎、林子祥 - Stay a while

The Bells - Stay a while

Into my room he creeps
Without making a sound
Into my dreams he peeps
With his hair all long and hanging down

How he makes me quiver
How he makes me smile
With all this love I have to give him
I guess I'm gonna stay with him awhile

She brushes the curls from my eyes
She drops her robe on the floor
And she reaches for the light on the bureau
And the darkness is her pillow once more

How she makes me quiver
How she makes me smile
With all this love I have to give her
I guess I'm gonna stay with her awhile

[Harmonica]

How it makes me quiver
How it makes me smile
With all this love I have to give you
Guess I'm gonna stay with you awhile

How it makes me quiver
How it makes me smile
With all this love I have to give you
Guess I'm gonna stay with you awhile

Stay with you awhile
I guess I'm gonna stay

沒有留言:

張貼留言