2010年7月1日 星期四

柔情無限我愛你 / Ku-U-I-Po (Hawaiian Sweetheart)

許冠傑、陳秋霞 - 柔情無限我愛你
作曲:George David Weiss, Hugo Peretti, Luigi Creatore
填詞:許冠傑、黎彼得

男:柔情無恨我愛你,講真心,
我與你相依相親,論富與貧,不應分,真心真意就合襯。

男:手執鮮花親送贈
女:永遠與你兩心印
男:千金一刻多接近
女:濃情厚意喜不禁

合:喁喁情話我愛你
男:我的妹妹
女:伊,真係骨到痺
男:唉哂心機
女:咪咁佻皮
男:我叫鬈毛飛
女:應該走去做大戲

男:將心比己休顧忌
女:咪再鬥氣要講理
男:開開心心祝我哋
女:做對鴛鴦水中戲

男:情人其實我愛你,不相欺
女:我與你不分尊卑
男:共等佳期,雙于飛
女:不分朝晚侍候你

合:我愛你,不相欺,我與你不分尊卑,
共等佳期,雙于飛,不分朝晚侍候你。

男:人如燕飛
女:同諧連理
合:一生一世伴著你
女:人如燕飛
男:同遊同戲
合:今生今世伴著你

Elvis Presley - Ku-U-I-Po (Hawaiian Sweetheart)
作曲:George David Weiss, Hugo Peretti, Luigi Creatore

Ku-u-i-Po, I love you, more today
More today than yesterday
But I love you, less today
Less than I will tomorrow

See the sweet Hawaiian rose
See it blossom, see it grow
That's the story of our love
Ever since we said hello

Ku-u-i-Po, I love you, more today
More today than yesterday
But I love you, less today
Less than I will tomorrow

As the years go passing by
We'll recall our wedding day
I will be there by your side
You will always hear me say

Ku-u-i-Po, I love you, more today
More today than yesterday
But I love you, less today
Less than I will tomorrow

Ku-u-i-Po, Ku-u-i-Po, you're my Hawaiian sweetheart
Ku-u-i-Po, Ku-u-i-Po, you're my Hawaiian sweetheart

沒有留言:

張貼留言