2011年1月24日 星期一

月下對口

蔡幸娟、謝雷 - 月下對口

姚莉、潘正義 - 月下對口
作曲: 姚敏 | 作詞:陳蝶衣

(女)天上的明月光呀,照在那窗兒外,
你不要,費疑猜,窗裏人也沒有睡,
我不是睡不穩呀,只因為你要來,
守在那窗外靜等待,所以窗不開,
你不要,費疑猜,窗裏人也沒有睡,
守在那窗外靜等待,明白不明白。

(男)你生來好風采呀,像仙女下凡來,
人嬌美,歌輕脆,仿佛笙歌天上飛,
我聽了你歌唱呀,心花兒朵朵開,
只希望和你長相偎,永遠不分開,
你唱歌,我跟隨,一天聽個千百回,
只希望和你長相偎,永遠不分開。

(女)我是個農家女呀,缺少那好風采,
你讚美,我慚愧,烏鴉難與鳳凰配,
我只好鄉村待呀,永遠不離開,
自己種花兒自己愛,等著那花兒開,
等花開,把花採,自己採花自己戴,
只能夠常在鄉村待,永遠不離開。

(合) 永遠不離開。

鳳飛飛、李佩菁 - 月下對口

卓依婷 - 月下對口

月下對口

15 則留言:

  1. 鄭君綿 + 鄧寄塵 - 拋浪頭 1970
    www.youtube.com/watch?v=LYEVZx5OW2A

    回覆刪除
  2. 莫蹉跎(1979年)-麗莎
    http://www.youtube.com/watch?v=FEynA31fcrM

    回覆刪除
  3. 新馬師曾、桂花鹹、鄧寄塵、林丹:《追老婆款》
    https://www.youtube.com/watch?v=5nBOgtlEvZM

    回覆刪除
  4. 周聰 + 呂紅 - 月下訂佳期 1961
    www.youtube.com/watch?v=WfSfpszI92U

    回覆刪除
  5. 邱清云 - 泥水妹 客语
    www.youtube.com/watch?v=DsA2WWzN-1A

    回覆刪除
  6. 一朵毋忘我 -- 张伟文
    www.xiami.com/song/1769508035

    一朵毋忘我,它美丽又温和,
    送给你,记住我,看到这花记住我,
    人世离别多,今天不用痛楚,
    可以同聚应要尽情,问人生几何?

    我请你记住我,看到这花记住我,
    此际别离,哭笑尽情,问人生几何?
    #
    一朵毋忘我,它美丽又温和,
    两相知,你共我,看到这花记住我,
    同唱明日歌,青春机会正多,
    此去前路奔放自由,问人生几何?
    我祝你:去万里,每天每刻快乐过,
    险径或歧路总会经过,无徒呼奈何。
    repeat #
    愿能想起我。

    回覆刪除
  7. Vincent 詞歌集 - 情長最難求 - Vincent & lilian
    www.youtube.com/watch?v=vBoxMt7qeWE

    回覆刪除
  8. 郭炳堅 茵茵 - 轉變立時做富翁
    www.youtube.com/watch?v=T0q37BKtcGM

    回覆刪除
  9. 月上柳梢頭 - 崔萍·王琛 (國語)
    www.youtube.com/watch?v=obSBO23kXgY

    回覆刪除
  10. 盧國雄《你問情何似》粵語(1980年《祝福》合輯)
    *你問情何似 好似月明夜深時
    掛天際 照萬里 照出我心愛慕意
    常對住明月光 我喚着你名字
    不怕明月取笑人 何須多矜持
    間中會 有暴雨 滿天暗黑也未怕
    等到明月皎潔時 才知真心未移*

    心中情和意 好似段段歌詞
    每一句 讚頌你 每天唱它數萬次
    彈奏是絃樂聲 唱着是那文字
    寫我情亦寫你情 情深不須懷疑
    聽音韻 也悅耳 聽出兩家愛慕意
    曲與詞互相配合時 情深不可動移
    [重唱*]
    願情義永莫移


    白天鵝《只追妳一個》粵語(1982年《白天鵝之歌第十四集:女人》專輯)
    你樣的確係唔錯 真美麗又溫和
    夠呀夠風趣 冇難過 每天笑口快樂過
    情趣直情係多 青春漂亮惹火
    點會話唔係追你一個 我唔通真係傻
    *我想你 對呀對住我 永不有心愛第個
    應要日常係親我一個 別離開竟為何*

    # 請打令陪伴我 不要突然避開我
    有呀有你 我實妥 嫁俾我啦確唔錯
    我唔會日常撞火 一生不用痛楚
    可以同住不可失過 問人生幾何#
    [重唱* # *]
    願望開心過

    回覆刪除
  11. 打劫 - 李键莨
    www.youtube.com/watch?v=a_HMPl-r120

    回覆刪除
  12. 黃玮 - 直銷生意好錢途 (客家)
    www.youtube.com/watch?v=tU5sNx-fDr0

    回覆刪除
  13. 陳齊頌、沈殿霞(反串男角)《戒賭歌》粵語(1968年電影《大家歡樂在今宵》插曲,同年收錄於《大家歡樂在今宵》原聲碟)
    陳:你又騎劉皇馬喇 沈:碰着胭脂馬咯
    陳:你去賭博 沈:買熱馬咋 陳:確沙膽 沈:試辦吓喇
    陳:你行入馬場就瓜 沈:你亂說糊塗話
      噏埋衰嘅兆頭 講得我心似亂麻
    陳:你好賭性 好心戒吓 沈:我心好點戒絕呀
    陳:賭博害人賣屋更賣田 有歷史根查

    沈:你確係唔化 發達全賴賭馬
    陳:保佑你輸晒 沈:吓我未怕 陳:你個正三叉 沈:八卦
      你麻雀又成日打 陳:我啖氣殊難下
      打一二毫輸亦閒 當飲多餐茶
      你輸錢 我就怕 你買狗馬 過萬架
      輸到連件衫都冇埋 羞家兼肉麻
      令人咬碎銀牙
    https://www.youtube.com/watch?v=p3XePAKmBkY
    (58:13-59:51)

    回覆刪除
  14. 新馬師曾、鄧寄塵、鄭君綿,粵語,撰曲:胡文森(1958年電影《兩傻遊天堂》插曲3:54-5:26)
    新:飛哥最無人格 挑撻亂籠又抵殺
    鄧:阿飛裝 最賤格 新:跳起舞 似
    鄭:鵝髻係時髦裝 日日要搽頭蠟
      tick tart tick tart, tick tart tick tart
      叫做蒙寶嚓嚓嚓
    新:撚花友 最邋遢 鄧:臭過屎塔押過尿塔
    新:tick tart tick tart, tick tart tick tart
      好似牙擦蘇亂嚓
    鄭:新裝流行smart 兜褲又長又打摺
    新:阿飛裝 最賤格 鄧:正衰友 臭又押
    新:胡帝又胡天 立雜似牛雜
    鄭:tick tart tick tart, tick tart tick tart
      你唔識嚓嚓嚓
    新:話你最抵摑 咁牙擦 鄧:正衰格 正賤格
    新:tick tart tick tart, tick tart tick tart
      好似牛牯跳嚓嚓嚓
    新鄧:實情係飛哥格
    https://www.youtube.com/watch?v=-aPCFhQ4VsA


    鄭君綿、鄧寄塵《拋浪頭》粵語,填詞:胡文森(1959年《兩傻遊地獄》合輯)
    鄧:唏一見你眉頭皺 嘩態度又輕浮
      你冇天裝 鄭:你係冇地載
    鄧:你冇天裝 鄭:你係冇地載
      呢鵝髻係時髦裝 綠白襯黃藍袖
      你鄉里壽頭鄉里壽頭 唔知派頭
    鄧:唏撚花友 最勒竇 撚花友最勒竇
      真正下流的確下流 自甘趨下流

    *鄭:哼駛乜你眉頭皺 干涉別人自由
    鄧:唏正衰友 鄭:你壓又臭 鄧:正衰友 鄭:你壓又臭
      我脾氣又蠻又醜 力大你難捱受
    鄧:哼你拋我浪頭你拋我浪頭 鄭:喂唔止拋浪頭
      打心口 我做慣 打boxing呢我發力夠呀
    鄧:我打野鶴拳耍太極拳 內功輕亦柔*
    [重唱*]
    合:我絕唔怕浪頭


    周聰、呂紅《月下訂佳期》粵語(1961年《好女兒》合輯)
    女:天邊月明媚 照耀在笆籬
    合:倚花徑 盼望你 女:每分每刻都掛念你
      人約在明月光 半夜未見情郎面
      空對明月影隻兒 愁鎖雙眉
      我心中 愛慕你 我一切都永屬你
      只盼望成就佳期 時刻不分離

    男:天邊月明媚 花吐艷是佳期
    合:滿天星 照住你 男:每天我都接近你
      雲破明月光 半夜會見情郎面
      皎潔明月相伴隨 形影不分離
    合:你歌唱 我和你 男:每天唱歌有樂趣
      許我共明月相伴隨 形影不分離

    女:花開月明媚 男:不要誤佳期
    合:我一切 永屬你 男:愛她似花更艷美
    女:成對又成雙 男:要共你長為伴
    女:佳偶成就喜上眉 合:時刻不分離
    女:我一生 敬重你 男:我一世都愛護你
    女:佳偶成就喜上眉 時刻不分離
    合:願情重愛莫遲


    新馬師曾、譚蘭卿、鄧寄塵、林丹,粵語(1961年電影《分期付款娶老婆》插曲)
    譚:喂供會時期到喇 馬:請坐奉迎外母到
    林:我擔 小心抹又掃 塵:喫煙喇顧住㶧爛褲
    譚:無故慇勤做乜唧 一定另外有條路
    馬:依禮奉迎 豈有別圖 你又何必高聲亂嘈
    林:睇報紙喇 中國日報 塵:喫粒糖人外母
    譚:我只要錢快過財 又何必多之質亂嘈

    馬:金山有錢財匯到 不過現時未收得到
    林:阻一阻 你筆舊數 塵:張check呢快匯到
    譚:講過唔欠又唔賒 初次就賴數唔付
      可知道老娘一向堀情 當你牙籤筒亂��
    馬:總之有得拖 冇話欠 林:我相信阿周冇賴數
    塵:供會冇錢至多收貨回頭 你又何必墟咁嘈
    譚:拉女回門好過共你嘈


    鄧碧雲,粵語(1967年7月電影《飛哥跌落坑渠》插曲1:07:13-1:08:48)
    請坐 請坐 食靚粉果要問亞娥
    靠熟客 常滿座 等我唱支歌叫做鴛侶渡愛河
    先生小姐拍拖 抖腳有地方坐
    真開心火 你哋拍大髀 唱山歌
    試問有邊個 蝦你冇老婆
    (以下調寄《月下對口》)
    你哋排排坐 幫襯熟亞娥
    喫粉果 確係妥 靚鮮蝦 確唔錯
    唔怕錢係多 最係怕人唔餓
    有錢你唔食的確係傻 要公不離婆
    輪住嚟 嗱你食個 輪住嚟 嗱你又食個
    相對同坐雙對諧和 秤杆不離鉈
    共同泛棹愛河
    https://www.youtube.com/watch?v=fb9tLPZuvtE


    王琛、錢蓉蓉《對花》國語


    夏心、蔣光超、紫薇《花言巧語》國語(1970年《招財進寶》合輯)


    鄭君綿、許艷秋《我恨你》粵語(1970年《春風得意》合輯)


    金川、李美君《花月盟》粵語(約70年代《難忘夢裏的人》合輯)


    崔萍、王琛《月上柳梢頭》國語,填詞:狄薏(陳蝶衣)(1967年電影《新桃花江》插曲)
    女:月上柳梢頭 呀人約黃昏後
      為甚麼 你一個 請關一點大家留
      只見那江流水呀 看見那小船中
      莫不是並人要侍候 所以不能走
      言坦作 也一個 早日多了黃昏後
      不見我的哥呀哥 叫人心擔憂

    男:月上柳梢頭 呀人約黃昏後
      你不要 心擔憂 我而早已開dan頭
      等候你來到 呀對你處理chou
      自從和你分了手 fen fang話心頭
      紫薇花 也以後 姐兒有zei了X本守
      只望在月下長廝守 往事說從頭

    女:月下長廝守 往事說從頭
      我跟你 分別後 X一日不把雙眉皺
      眼看那桃花開 呀X想江水流
      萬事在江邊傷心照 正常分了手
      只看他 我的哥 以前就把它丟腦後
      誰知道你又轉外逃 坐上小船舟

    男:坐上了小船舟 呀我要轉回頭
      兩塊兵 我擔憂 風車在笑話X自後
      我對那姐兒wan 呀能夠不能夠
      我我早日接段chou 點zhuo小老頭
      只要你 一點頭 我就從此不用愁
      花轎已訂開你走 讓我們長相守
      讓我們長相守


    梁醒波、尹飛燕《大財神》部份(11:29-12:59),粵語(梁醒波、尹飛燕、白鳳英《大財神》賀年專輯)
    女:你正直人純樸 相貌甚軒昂
      耳珠厚 眼似月朗 夠威勢 體魄健壯
      談吐殊大方 我衷心極讚賞
    男:我體格肥鈍兼夾面黃 點配稱軒昂
    女:你有福氣 似發達相 男:我係打工仔點似發達相
    女:你忠厚誠實兼有熱情 內心必善良
    男:你美艷如桃李 態度又安詳
      好一副 矜貴相 確使我心愛上
      成個賢淑女 認真合理想
      倘不棄貧賤肯訂白頭 願同妹甘苦共嚐
    女:我品性 素倔強 只要倆相愛心永共向
      不計貧賤不怕窮 但望情比天長

    回覆刪除
  15. 譚炳文、沈殿霞《一場虛驚》粵語(1971年《豬年旺相》細碟)
    合:叮鈴鈴叮鈴鈴 只聽電鈴鬧不停
    女:我手震 腳又冷 男:我驚到癲似亂性
    女:魂魄無主 驚媽媽回家
    男:俾佢明白知道內情 那可不成
    女:佢反對 我倆會見 男:我也知佢不答應
    合:今次平地起暴雷 哪得心寧

    男:Wo wo wo wo wo wo 女:只見多莉吠不停
    男:喂喂快喇 女:冇辦法哩 男:我想糴先 女:冇捷徑
    男:無處藏身 我心內震驚
    女:趕快藏在簾裏頭 男:那可不成
    女:底罅 男:太露眼 女:張被先 男:腳露正呃
      好似下安全 快點應承

    男:屈得我像隻蝦 手腳動不成
    女:咪出聲 咪亂叫 男:un辛苦都要定性呀
    女:前往門邊 我偷偷前望
      一片寧靜不見人 認真不明
    男:喂喂哪一個呀 女:冇話應咯 男:哪一個 女:都話冇人應咯
    男:只怕人走錯門 慘把身受刑
    合:唉害人怪電鈴


    郭炳堅《轉變立時做富翁》粵語(約七十年代《新年燒香神保佑》合輯)
    *今年我運氣好 轉變立時做富豪
    有票中 要謝灶 快買番兩疊舖
    人夠運成日賭 發達係靠橫財路
    生意賺錢就梗有利圖 何必操勞*
    # 我夠福氣 有運數 賜封借T接到電報
    高興無限感覺自豪 炮仗聲響又嘈#
    [重唱* # #]
    現時係富豪
    (郭炳堅《今年運氣好》(4:24-6:12)粵語,收錄於2010年《歌舞慶大年》專輯,歌詞大致與本曲相同,惟把「人夠運成日賭 發達係靠橫財路」改為「人夠運成日醒 發達係靠運氣好」,「借T」改為「拿督」)


    譚順成、謝玲玲《月下對口》國語(1978年《新潮風趣對唱歌曲第三集:月下對口》專輯)
    男:天上的明月光 呀照在那窗兒外
      為甚麼 窗不開 我在窗外獨徘徊
      我對窗兒問 呀莫不是人已睡
      要不是為了她已睡 為甚麼窗不開
      為甚麼 窗不開 我在窗外費疑猜
      除非是為了她已睡 所以窗不開

    女:天上的明月光 呀照在那窗兒外
      你不要 費疑猜 窗裏人也沒有睡
      我不是睡不穩 呀只因為你要來
      我守在窗外來等待 所以窗不開
      你不要 費疑猜 窗裏人也沒有睡
      守在那窗外靜等待 明白不明白

    男:你生來好風采 呀像仙女下凡來
      人嬌美 歌清脆 彷彿鶯聲囀花外
      我聽了你唱歌 呀心花兒朵朵開
      我只想和你長依偎 永遠不分開
      你唱歌 我跟隨 一天聽個千百回
      只希望和你長相偎 永遠不分開

    女:我是個農家女 呀缺少那好風采
      你讚美 我慚愧 烏鴉難與鳳凰配
      我只好鄉村待 呀永遠不離開
      自己種花兒自己戴 等那花兒開
      等花開 把花採 自己採花自己戴
      只能夠長在鄉村待 永遠不離開
    合:永遠不離開


    邱清雲《泥水妹》客家話,填詞:張少林(1978年《亞婆買鹹菜》大碟)
    (講起泥水妹 真係冇得頂
    又做得 又捱得 
    你看阿隻阿平妹呀 個日風吹日曬
    十幾重樓也趷上趷落 無的曉狂
    還有阿牛嫂 做泥水都做係十幾年咯
    今佢兩隻賴子呢 都講撿到獎學金
    出去倫敦讀大學
    哎 都係阿牛嫂一年到晏做泥水呢 來供愛賴子讀書
    所以講呀 做三行 都係有出頭日子)

    *對面泥水妹 快快擔灰來
    阿哥疊磚妹來幫 高高木架也擔緊上
    日曬來流汗 佢話冇相干
    十幾重樓佢都唔曉狂 尋食係愛講狼
    大家講泥水妹 隻隻都有天才
    撈石屎又曉燙灰 有陣也會釘樓梯
    階磚同磨石 打拉梳佢也會
    石屎模板也幫手抬 泥水妹係天才*
    (以下對白)
    男:阿玉妹阿平妹 同涯擔灰來
    女:來囉來囉
    男:阿燕,做乜你咁懶呀 幫我磚
    女:又磚啊 重到死 都唔幫手
    [重唱*]
    隻隻人讚天才


    麗莎《莫蹉跎》粵語(1979年《麗莎之歌第八集:海濱情歌》大碟)
    光陰似浮雲過 須努力莫蹉跎
    你睇我 咁大個 知識太少我恨錯
    年少又唔用功 將光陰浪費
    等到明白荒廢恨遲 自己都話傻
    你此世 咪學我 好玩好使鑄大錯
    只顧行樂只顧目前 半生蹉跎

    *光陰似浮雲過 須努力莫蹉跎
    有工作 要做妥 知識太少再學過
    毋再話明白多 咪天天白費
    想有成就須要勤勞 寶刀不斷磨
    你偷懶 會恨錯 愛惜寸心咪白過
    荒廢時日補救難 人生得幾何*
    [重唱*]
    莫成日嘆奈何
    (劉珺兒《愛惜光陰》粵語,收錄於2004年《靚人靚歌2》專輯,與本曲同詞)


    李鍵莨《打劫》粵語(1991年)
    ……盡掃光
    個個驚到傻面青夾黃 嚇破膽心又寒
    咪反抗 咁魯莽 我一掟炸彈你變肉醬
    搶劫實情係兇夾狼 講乜心善良

    槍我又去搶 打劫越越猖狂
    我不怕 會落網 劫金店最少有十趟
    紅寶石城大邦 鑽石玉器任我搶
    打劫其實早有預防 逃走搭星航
    我得手即刻散檔 警方滿街設路障
    今次行動……


    鄧寄塵、吳美英《賭到暈》粵語(1993年《詼諧粵曲:追女仔/後母教女》專輯)
    女:不見你前 知你靜靜鬆人
      你正光棍 詐 男:我冇光棍 確係
    女:你成世都袋冇蚊 日日去胡混
      賭到暈 賭到暈 快死好過做人
    男:快番去 咪亂呻 快番去 咪亂呻
      你真正惡神 真正惡神 撞到呢輸實行
    (中段對白從略)
    男:我會就橫 不會就去偷銀
      你手伸 我冇碇褪 你搜真 我冇路褪
      你就明白我唔係偷 我任你查問
      你搜到暈 搜到暈 你放心啦戇人
    女:我番去 再亂扽 摷真 再又扽
      究竟鬼定神 鬼定神 梗知邊個係壞人
      我絕唔放過壞人
    https://www.youtube.com/watch?v=Uopa4bGy4io

    回覆刪除