2009年9月19日 星期六

嬌花翠蝶 / 有隻雀仔跌落水 / 倫敦大橋垮下來 / London Bridge Is Falling Down

姚敏、梁萍 - 過大橋

(女) 一座大橋真正高,真正高,真正高,一座大橋真正高,大橋真正高,我們同過這大橋,
(男) 過了大橋向城裡跑
(女) 我們同過這大橋
(男) 過了橋向城裡跑
(女) 哎唷,哎唷,不要分散了,哎唷,哎唷,不要分散了。

(男) 一座大橋真正高,真正高,真正高,一座大橋真正高,大橋真正高,有人說那大橋已不牢,
(女) 有人說那大橋要斷了
(男) 有人說那大橋已不牢
(女) 這座大橋要斷了
(男) 哎唷,哎唷,我們快過橋,哎唷,哎唷,我們快過橋。

(女) 一座大橋已斷了,已斷了,已斷了,一座大橋已斷了,大橋已斷了,我已過了這大橋,
(男) 妳連橋邊都沒跑到
(女) 我已過了這大橋
(男) 妳連橋邊都未到
(女) 哎唷,哎唷,這可不得了,哎唷,哎唷,這可不得了。

(男) 這座大橋雖斷了,莫煩惱,莫煩惱,這座大橋雖斷了,望你莫煩惱,我們等到那七巧到,
(女) 會有許多喜鵲搭成橋
(男) 我們等到那七巧到
(女) 許多喜鵲搭成橋
(合) 哎唷,哎唷,我倆攜手快過橋,哎唷,哎唷,我倆攜手快過橋。

陳浩德、方伊琪 - 嬌花翠蝶

Barry - 有隻雀仔跌落水
Phoebus Chan 陳雋騫 - Piano 鋼琴伴奏

有隻雀仔跌落水,跌落水,跌落水,
有隻雀仔跌落水,被水沖去。

S.H.E. - 倫敦大橋垮下來

Hebe: 終於到了你住在的國度
照片中的風景變成實物

Ella: 昨天我多麼羡慕
今天踏出這一步
感覺竟然像結束

Selina: 你說的故事都歷歷在目
只有愛情越來越不清楚

Ella: 以為自己不在乎看見別人好幸福
愛你愛得太唐突

Hebe: 那體貼 那專注
全都只是為了向我借宿
Hebe: 在異國的天空嚇哭了起來
嚇壞陌生的老外

S.H.E: 倫敦大橋垮下來我也不離開
你的誓言說的太快
Ella: 像個旅客不斷找路牌

S.H.E: 倫敦大橋早看開
陪我在等待
愛情中最大的障礙

Ella: 不是語言而是愛

Selina: 你依然擺出該有的風度
暗示這一段美麗的錯誤

Ella: 一個禮貌的親吻
一個的道歉眼神
都想讓人更舒服

Hebe: 我用力表達我所有想念
你的隨便到了什麼境界

Ella: 一句堅定的誓言
一句完美的謊言
聽起來沒有差別

Selina: 那體貼 那專注
全都只是為了向我借宿
在異國的天空嚇哭了起來
嚇壞陌生的老外

S.H.E: 倫敦大橋垮下來我也不離開
你的誓言說的太快
Ella:像個旅客不斷找路牌

S.H.E: 倫敦大橋早看開
陪我在等待
愛情中最大的障礙
Ella:不是語言而是愛

S.H.E: 倫敦大橋垮下來我也不離開
你的誓言說的太快
Ella:像個旅客不斷找路牌

S.H.E: 倫敦大橋早看開
陪我在等待
愛情中最大的障礙
不是語言而是愛

London Bridge Is Falling Down

London Bridge is falling down,
Falling down, falling down,
London Bridge is falling down,
My fair Lady.

6 則留言:

  1. 路家敏 - 人人都唱歌 1979
    www.youtube.com/watch?v=KkOujQKdqmg

    打令唔怕多 - 郭炳堅 20
    www.youtube.com/watch?v=BYKZ4JhWxYs

    回覆刪除
  2. 郭炳堅《打令唔怕多》粵語
    打令相約我共拍拖 佢人又靚呀 又婀娜
    風騷體態又惹火 真係唔呀索你就傻
    嗱全世界美人呀實在多多 呢紅嘅黑嘅我都索過
    亞梅亞芳亞玉娥 又話愛我
    多到唔呀知吖吼邊個嘞
    *約定商天娥 今晚喫飯呀 喫完呀又去打枱波
    一晚呀三幾個呀 真正快樂爽死咯*

    #打令幾個都未算多 呢其呀實我 吖又呀又會火
    晚晚都幾個任我拖 真係譚詠麟都輸比我㗎
    情人又靚呀 狄娜又話嫁我 我認真吖花心吖專門索貨
    佢人靚呀熱情呀莫錯過 嘩認真爽死咯#
    [重唱* # *]

    回覆刪除
  3. 路家敏《人人都唱歌》粵語,填詞:鄭國江(1979年《道理真巧妙》大碟)
    心中高興就唱歌 陪住我 學唱歌
    開心歡笑共唱歌 同聲高唱
    心中高興就唱歌 齊共我 學唱歌
    開心歡笑共唱歌 同聲高唱
    公仔都要學唱歌 陪住我 練吓歌
    上咗鏈佢就唱歌 從不出錯
    天空小鳥亦唱歌 齊學唱 樂趣多
    吹吹口哨又唱歌 齊聲歌唱
    嘴巴講嘢共唱歌 唔學唱 後悔多
    你都可以學唱歌 唔唱就傻
    *拍手掌 共唱歌 Re Mi Fa Mi Fa So
    高聲歌唱樂趣多 大聲高唱*
    [重唱*兩次]

    回覆刪除
  4. 周聰、呂紅《嬌花翠蝶》粵語,填詞:周聰(1955-56年《嬌花翠蝶》留聲唱片)
    女:好花開放蝶滿枝 情未已 蝶太癡
    男:一心相愛共偎依 情愛未能移
    女:自愧蒲柳未能合你意
    男:就算玫瑰花香都(身)有刺
    女:望你憐憫玉人莫變志
    男:實覺嬌花堪解語
    合:哎唷 哎唷 花開與蝶結成伴侶
    哎唷 哎唷 一生快樂過日時
    男:好花堪折動愛思 情未已 蝶滿枝
    女:傾心相愛莫笑癡 你求愛要及時
    男:自愧才拙未能合你意
    女:就算海枯天崩都愛你
    男:望你甜似蜜糖莫變志
    女:自有嬌花堪解語
    合:哎唷 哎唷 嬌花翠蝶結成伴侶
    哎唷 哎唷 一生快樂過日時
    [全曲重唱一次]

    回覆刪除
  5. 男聲(歌名不詳)粵語(《鹹魚仔出世》音樂劇專輯第六首)
    (以下對白)
    男:呀,小姐呀
    女:咩事呀
    男:我係嚟搵女架,唔知係唔係呢豎呢
    女:搵女?
    男:係
    女:我豎住家屋嚟架,唔係按摩院呀。你吖黐線嘅
    (以下歌詞)
    *搵女搵到我就腳跛 佢人仲細 驚佢遇着爛仔
    碰啱飛仔就蝕晒底 我宜家好心翳
    若果群到壞人就會變曳 我見到衰女將佢炮製
    望佢知書識禮未受家規 令我揼心兼揼肺
    確係 妄為 一陣見面我直情就砌
    老豆 嬲嚟 搵到佢就顧住嚟*
    (以下對白)
    甲:阿哥呀
    乙:咩事呀
    甲:我係搵女架
    乙:吓?你幾十歲人仲搵女?
    甲:hehe
    乙:你有冇搞錯呀,你估我宜家係龜公咩,搵女
    [重唱*]

    回覆刪除
  6. 郭炳堅 - 乡下佬揾仔
    www.youtube.com/watch?v=nky34T-qROo

    回覆刪除